met valentijn alleen?

14 February 2004 18:53 electricity#51
Citaat

Originally posted by Instructio4
ik voel me net als alle andere dagen.. verlaten en alleen:(

dan zijn we samen alleen ;)
ik voel me neit verlaten.. maar wel alleen.

denk maar gewoon aan mij, dan ben ik een beetje bij je

(klinkt zoooo slijmerig :d)
14 February 2004 19:10 Sanne#52
Mijn vriend moest vanmorgen half 9 naar zijn werk en is pas vanavond rond 11 uur thuis. Heb een kus gehad en we hebben kaarten uitgewisseld en toen ben ik heel valantijnsdag alleen geweest. Het stelt ook gewoon echt niks voor vind ik. 1 grote reclamestunt
14 February 2004 19:17 electricity#53
Citaat

Originally posted by sanne1811
Mijn vriend moest vanmorgen half 9 naar zijn werk en is pas vanavond rond 11 uur thuis. Heb een kus gehad en we hebben kaarten uitgewisseld en toen ben ik heel valantijnsdag alleen geweest. Het stelt ook gewoon echt niks voor vind ik. 1 grote reclamestunt

zoals ik al vaker heb gezegt, als je al iemand hebt, heb je valentijn niet nodig. alleen deze dag staat wel in het teken van hartjes, dus is het leuk als je je romantische gevoelens dan kwijt kan

voor de vrijgezellen is het alleen maar pijnlijk om steeds maar aan de *ontbrekende* liefde herinnerd te worden
14 February 2004 19:24 the_Dude#54
Tuurlijk is reclame gedoe en onzin, maar toch is het leuk als je iets krijgt... al is het valentijnsdag en alleen maar omdat het valentijnsdag is... maar goed... laat een leuke meid maar iets sturen, ik heb geen bezwaar... commercieel of niet! :d
14 February 2004 19:29 Sanne#55
Citaat

Originally posted by the_Dude
Tuurlijk is reclame gedoe en onzin, maar toch is het leuk als je iets krijgt... al is het valentijnsdag en alleen maar omdat het valentijnsdag is... maar goed... laat een leuke meid maar iets sturen, ik heb geen bezwaar... commercieel of niet! :d

Ja het is ook wel leuk om een kaartje of een klein cadeautje te krijgen, maar vooral als je al een raltie hebt is valentijnsdag niet echt bijzonder meer. Gisteren hadden we 8 maanden en daar hebben we wel iets leuks van gemaakt :)
15 February 2004 14:14 Babysmurfie#56
Ik ben uitgeweest, we hebben met de zesdes van onze school een fuif georganiseerd, dus wat helpen klaarzetten en zelf fuiven natuurlijk:)
Valentijn is wel commercieel, maar iedereen krijgt graag een kaartje of een roosje, dat is wel lief (ook voor de singles uiteraard, gewoon kaartjes of rozen uit vriendschap)
15 February 2004 15:08 Pruttelpot#57
Citaat

Originally posted by electricity
ik lip vandaag over het station.. allemaal mensen met rozen
en allemaal van die rendez-vous tussen geliefden.. dat je mensen ziet stralen

dan ben ik toch wel een klein beetje heel erg jaloers..

waar hangt die gozer van mij ergens uit, dat hij zijn gezicht nog nie heeft laten zien! :p

ach ja, hij zal mij nu ook vast wel zo hard missen als ik hem :z

Juah, ik had gister precies hetzzelfde toen ik over utrecht cs liep. Allemaal mensen met rozen enzo....

Ik wil ook weer een vriendin *huiltheelhard*
15 February 2004 16:41 Sanne#58
Citaat

Originally posted by Pruttelpot
Juah, ik had gister precies hetzzelfde toen ik over utrecht cs liep. Allemaal mensen met rozen enzo....

Ik wil ook weer een vriendin *huiltheelhard*

:aai:
*heeft stiekem ook een roos gehad*
15 February 2004 16:58 Setragasj#59
Citaat

Originally posted by electricity
dan zijn we samen alleen ;)
ik voel me neit verlaten.. maar wel alleen.

denk maar gewoon aan mij, dan ben ik een beetje bij je

(klinkt zoooo slijmerig :d)

*denkt aan san..*

uhm ja :p helpt wel :x :d
15 February 2004 19:02 biestje_°#60
ik had gistere met men vriend afgesproken in Leuven. Hebben we een film gezien :) en 's avonds zijn we uitgegaan en is hij blijven slapen... *heeft ook een roosje gekregen*
15 February 2004 20:21 electricity#61
lol :d

waarom reageren er zoveel mensen van "ik ben NIET alleen" terwijl ze niet daarmee beseffen hoeveel pijn ze anderen daarmee doen:(

*grapt*

maar is wel typisch :)

en dr waren nie eens leuke jongens op stap : conclusie alle leuke jonges zijn bezet :z
15 February 2004 20:36 bruggi#62
Citaat

Originally posted by electricity
lol :d

waarom reageren er zoveel mensen van "ik ben NIET alleen" terwijl ze niet daarmee beseffen hoeveel pijn ze anderen daarmee doen:(

*grapt*

maar is wel typisch :)

en dr waren nie eens leuke jongens op stap : conclusie alle leuke jonges zijn bezet :z

en dat is dan weer pijnlijk voor alle vrijgezelle jongens op dit forum ;)
15 February 2004 20:57 electricity#63
Citaat

Originally posted by bruggi
en dat is dan weer pijnlijk voor alle vrijgezelle jongens op dit forum ;)

ssstt ;)

en ik had het over op stap he :p
misschien zijn ze ook wel gewoon geemigreerd ofzo ;)