Dus een date van jou moet je hand vast pakken:')
ot. het waait, maar ik weiger een jas aan te doen
Dus een date van jou moet je hand vast pakken:')
ot. het waait, maar ik weiger een jas aan te doen
Ezel is -helaas- NIET de grappigste thuis.
Nog andere kandidaten?
Ik weet niet hoe je het bedoeld..
Maar een geestelijke die je geen popcorn aanbied, je hand niet pakt, verder niks probeerd en waarbij de jongen (ik) naar gesprekstof moet zoeken om het gesprek gaande proberen te houden? Om het een beetje kort te houden... Ik zoek het niet het hele verhaal hier te dumpen.
Ik heb toch iemand anders op het oog, dus t boeit me ook niet echt :P
Het was iig heeel erg vaag allemaal..
Ze stond er vervolgens wel op om met mij mee te lopen en met mij te wachten op mijn vervoer.. :z
Me vriendin zit in Frankrijk tot volgende week zondag met een vriendin, en ik zit in een klere warm kut kantoor heel de week te werken....
Ik snap niet hoe mensen kunnen sympathiseren met iemand die alle aandacht op zichzelf vestigt en een zo groot mogelijk probleem maakt uit triviaal iets.
En dan moet ík mijn bek houden omdat ik zeg dat ik neutraal sta in het geheel.
En dan noemt men mij gestoord.
Ik snap niet hoe mensen kunnen sympathiseren met iemand die alle aandacht op zichzelf vestigt en een zo groot mogelijk probleem maakt uit triviaal iets.
En dan moet ík mijn bek houden omdat ik zeg dat ik neutraal sta in het geheel.
En dan noemt men mij gestoord.
Caitlin is ziek :( en huilt de hele tijd... En ik moet maar afwachten...
kwalvis. als je een leuk mod zoekt voor fallout3 dan moet je op google intypen real time settler.
Moe , ik wil super graag na bed... En wat een klote dag, dan ben ik nog niet eens over gister begonnen..
dan heb je met het stappen iets niet goed gedaan ;) of was je de bob?:P