Prive forums moeten afgeschaft worden

23 May 2006 18:49 chica#101
Om me er ook even mee te bemoeien.. In meiden heeft Bootje het er over gehad, en ik ben het daar wel mee eens.

Er moet dan wel goed naar de inhoud gekeken worden.
23 May 2006 18:56 Piraatje#102
Citaat
Origineel gepost door chica

Om me er ook even mee te bemoeien.. In meiden heeft Bootje het er over gehad, en ik ben het daar wel mee eens.

Er moet dan wel goed naar de inhoud gekeken worden.

In het mf is iedereen het er tot nu toe wel mee eens.
23 May 2006 19:52 Tyskie#103
Op zich is het idee niet slecht, maar ik denk dat het simpelweg niet werkt.

@ Thali; je verwijt een deel van de staff TERECHT laksheid, maar moet je jezelf dan niet verwijten dat jij hen zo lang hebt laten aanmodderen? Daarom zou ik jou dus niet geschikt vinden als beheerder, er moet gewoon iemand opstaan die wel een heilig huisje omver durft te trappen als iemand niet functioneert. Er moet iemand zijn die duidelijk kan maken wat er verwacht wordt van een FB en ook actie onderneemt als iemand zijn werk niet goed doet. Het mag dan wel vrijwilligerswerk zijn, maar ook daar mag je op afgerekend worden...

Je hebt overigens wel helemaal gelijk als je stelt dat er in vergelijking met vroeger bijna niets veranderd is...
23 May 2006 20:16 thali#104
Dat wou ik er nog bijzetten, maar om de een of andere reden ben ik het vergeten. Het is makkelijk om anderen dingen te verwijten, maar ik ben ook niet onfeilbaar, ik maak ook fouten, ik faal ook en heb ook gefaald.
Ik heb ook momenten gehad waarin ik dacht van foert, vandaag even niet.

En over de topics in NA&A. Het is moeilijk om op bepaalde momenten zelf nieuws te verzinnen. Bepaalde onderwerpen zijn al zo uitgemolken dat ze in mijn ogen vaak zelfs geen discussie meer waard zijn.
Maar hier kan eigenlijk nog veel meer over gezegd worden.
23 May 2006 20:24 PFP#105
kroon me!
23 May 2006 21:49 niemand#106
Citaat
Origineel gepost door PFP

kroon me!

nee

En ik vind het idee dat Bart voorstelde hier wel een goed idee..
Maar krijg je dan geen discussies over wat wel en niet openbaar gemaakt kan worden?
23 May 2006 23:37 Tyskie#107
Of je krijgt gezeur dat meiden het niet voor niets in het meidenforum hebben gepost... en je krijgt hoogstwaarschijnlijk dat het na 2 weken niet meer gebeurt...

In theorie de perfecte oplossing, in de praktijk gaat 't niet werken.
24 May 2006 08:14 Kwak#108
afschaffen die meuk, heb al 5x gevraagd of ik in het mannenforum kon maar er gebeurd niks.
(of zou het aan mij liggenO-) )

Daarbij is het kansloos dat ze over je moeten stemmen of je erbij mag, het lijkt het schaakclubje wel...
28 June 2006 00:22 Tyskie#109
Van mij mag je er wel in hoor, kwakkert.

Maar na drie weken observeren kan ik niet anders dan concluderen dat het moven van algemene topics niet gebeurt door de staffleden en dat dat dus geen optie is.

Het openbaar maken van het heilige huisje meidenforum zal ook nooit een optie zijn in de versteende opvattingen van het stel oerconservatievelingen uit de staff, dus gaan we maar weer door op de ingeslagen doodlopende weg?
28 June 2006 07:25 Sander#110
Citaat
Origineel gepost door Kwak

afschaffen die meuk, heb al 5x gevraagd of ik in het mannenforum kon maar er gebeurd niks.
(of zou het aan mij liggenO-) )

Daarbij is het kansloos dat ze over je moeten stemmen of je erbij mag, het lijkt het schaakclubje wel...

[RITA mode] regels zijn regels he [/RITA mode]

Maaruh, ik heb er geen problemen mee hoor ;)