Rose online

18 February 2005 20:44 FunFair#151
fijn... 1 of andere clanmate die ons zit te rippen van geld.. zit bij iedereen te bedelen en hij zegt dat hij het terug betaald... maar als je er om vraagt blijft het HEEEELLLL stil...

blij dat ik al achterdochtig was en hem maar 20k had geleend... maar een ander heeft hem een cart engine geleend van 90k en nog iets... die is dus zwaar de lul...
ik hoop dat die gast na het weekend uit de clan ligt... klootzak....


en ik begin de KSsers een beetje zat te worden.... eerst gingen ze alleen op de aqua king raggen met z'n allen, maar nu zitten ze over de hele map.... het wordt tijd om lvl70+ te worden en te verplaatsen naar die andere stad (hoe je daar ook komt :|)

Ik moet nu 5 grunter kings doodmaken om items te krijgen voor een quest, maar er zijn zoveel mensen die, die king bashen dat je zelden als eerste bent... heb er nu 3 geloof ik.. dus nog even doorzetten :)
24 February 2005 17:33 Jochemmm#152
wil je het weer een keer spelen, moet je weer een update van hier tot tokyo downloaden :{ :p
25 February 2005 07:43 Pakspul#153
Vanmiddag ga ik mooi weer..... rose spelen :+ kijken of ik level 44 kan halen :)

Jochem moet je nog een Golden small axe (1) kopen? of Sword of Hardship :?
25 February 2005 08:32 FunFair#154
ik heb nog een golden cutter edge (1) gevonden...

weet de stats niet precies. maar is voor lvl41
25 February 2005 13:47 Pakspul#155
Wil je die ruilen met een normale Golden Cutter Edge? (heb er toch nog 1 over :+)

Ik vind de laatste tijd best wel brute dingen :)


en wat is metil eigenlijk :?
28 February 2005 11:34 FunFair#156
metil is 1 of ander poedertje waar je niets aan hebt :+ is voor dealers/artistans ofzow..

gewoon verkopen die shit :+

en als je nog geen beter wapen hebt wil ik wel ruilen, maar anders verkoop ik em, want een golden is een stuk meer waard dan een normale ;)
28 February 2005 16:43 Pakspul#157
jij zei dat die (1) was is het een normale :{ losa! :p

Ik heb net een Golden cutter edge gekocht (me 3e :p) maar met slot meteen ff (1) gemaakt en dan morgen (2) maken :)

heb me schoenen ook (1) gemaakt :+
1 March 2005 09:07 Pakspul#158
gisteren in een lvl20 party gezeten lui de hele tijd nieuwe er bij halen, dus mooi tijdje zitten hakken daarna in een hoekje gaan zitten en einde van golden eye gekeken, dank je wel voor de 16% mensen :+