atomen bestaan uit ruimteschepen

3 October 2006 17:57 Prestige#201
Citaat
Origineel gepost door harriechristus

Zo af en toe wel.......maar welke vrouw houdt van harrie.......die Jezus is....:?

Er zal vast iemand zijn op deze wereld die van je houdt zoals je bent!
3 October 2006 17:58 harriechristus#202
Citaat
Origineel gepost door Sander0201

Niet nodig toch als je een hele micro kosmos in je hebt.

moet je nagaan wat een warmte al die kleine ruimteschepen uitstoten.

Zo is het en de Geest geeft ook heel veel warmte en inspiratie............overigens is mijn lichaam niet zo sterk meer...........en veel warmte zit er ook niet meer in.......de microwezentjes laten mij in de steek wat dat betreft....:'(
3 October 2006 18:03 Sander#203
Citaat
Origineel gepost door harriechristus

Zo is het en de Geest geeft ook heel veel warmte en inspiratie............overigens is mijn lichaam niet zo sterk meer...........en veel warmte zit er ook niet meer in.......de microwezentjes laten mij in de steek wat dat betreft....:'(

Troost je maar met de gedachte dat wij allen deel uitmaken van de oneindige microkosmos. Of wordt het dan Macrokosmos?

Maar in principe als iemand uit een oneindige hoeveelheid microkosmossen bestaat en die persoon gaat dood. Dan sterven er toch oneindig veel micromensjes :'( :'(
3 October 2006 18:08 harriechristus#204
Citaat
Origineel gepost door Prestige

Nou je bent al verschijdene keren op televisie geweest, dan ben je toch wel beroemd! En ik begrijp hem nog niet helemaal, het begint te dagen!

:')

Inderdaad moeten er al een heleboel mensen zijn die mij kennen, want ik ben meerdere keren op de TV geweest en ook op de radio of in bladen.
Maar het grote probleem is dat mijn atoomtheorie niet zo gemakkelijk is en niemand mij wil geloven en mij voor gek verslijt.
Dat is het grote probleem.
:'(
3 October 2006 18:10 Sander#205
Citaat
Origineel gepost door harriechristus

Inderdaad moeten er al een heleboel mensen zijn die mij kennen, want ik ben meerdere keren op de TV geweest en ook op de radio of in bladen.
Maar het grote probleem is dat mijn atoomtheorie niet zo gemakkelijk is en niemand mij wil geloven en mij voor gek verslijt.
Dat is het grote probleem.
:'(

Vreemd, want je zou toch zeggen dat er genoeg mensen zijn die wijs genoeg zijn om dit te begrijpen.
3 October 2006 18:17 harriechristus#206
Citaat
Origineel gepost door Pakspul

Jezus was zo schizofreem als de pest... dus JA!

Maar het volk was toch ook niet helemaal geestelijk gezond......toen niet en nu nog steeds niet...........:Y)
3 October 2006 18:18 Sander#207
Citaat
Origineel gepost door harriechristus

Maar het volk was toch ook niet helemaal geestelijk gezond......toen niet en nu nog steeds niet...........:Y)

Nee, dat blijkt wel weer :yes:
3 October 2006 18:29 harriechristus#208
DE EEUWIGHEID EN ONEINDIGHEID.
De oneindigheid is geen wiskundige fictie, maar filosofische logica en de eindigheid is juist kinderachtig, want dat zou betekenen dat het heelal eens in alle eeuwigheid niet bestaan zou hebben en ook eens in alle eeuwigheid weer in het NIETS zou verdwijnen.
Maar als het NIETS eeuwig kan zijn, waarom dan niet het ZIJN?
Want dat zou betekenen dat het ZIJN slechts een toevalligheid is in een eeuwig NIETS.
Kortom : volkomen onlogisch en kinderachtig om te denken dat het heelal eens zou zijn ontstaan.
Het heelal is eeuwig en oneindig.
Zoals de Logica ook zelf eeuwig is en GOD eeuwig is, zo is het heelal ook eeuwig.
3 October 2006 18:48 Pakspul#209
Profeet, Pedofiel, lsd verslaafde what's next? :|
3 October 2006 18:49 Sander#210
Harrie for president ?
3 October 2006 18:51 DarkAngel#211
Harrie zou je naar mijn school willen komen :love: ?
3 October 2006 18:54 Sander#212
Citaat
Origineel gepost door DarkAngel

Harrie zou je naar mijn school willen komen :love: ?

Jij studeert psychologie ofzo?
3 October 2006 19:00 DarkAngel#213
Citaat
Origineel gepost door Sander0201

Jij studeert psychologie ofzo?

houdt je mond nou :+ , we zijn nu bezig over gekte bij ouderen :z
3 October 2006 19:01 Sander#214
Citaat
Origineel gepost door DarkAngel

houdt je mond nou :+ , we zijn nu bezig over gekte bij ouderen :z

oh :x
3 October 2006 19:17 Pakspul#215
Om onze zuur verdiende belasting centen niet kwijt te raken aan z'n persoon die toch niet op deze planeet leeft stel ik een nekschot voor.

En mocht je er nog iemand voor zoeken..... Holla!
3 October 2006 19:22 Prestige#216
Citaat
Origineel gepost door Pakspul

Om onze zuur verdiende belasting centen niet kwijt te raken aan z'n persoon die toch niet op deze planeet leeft stel ik een nekschot voor.

En mocht je er nog iemand voor zoeken..... Holla!

In Japan krijgen de nabestaanden dan ook nog de rekening voor de kogel :')
3 October 2006 20:07 frox#217
ik heb net voor het eerst mijn billen afgeveegd!
3 October 2006 22:36 Chrizlybeer#218
Citaat
Origineel gepost door harriechristus

Ik heb een aardige WAO-uitkering al sinds mijn 32ste jaar.8-)
Maar we moeten nog maar afwachten wat jij later in de maatschappij gaat doen.

Je doet nu net alsof die WAO iets is om trots op te wezen. Maar ondertussen teer je dus wel op de centen van je "domme" medemens.
3 October 2006 22:52 Chrizlybeer#219
Citaat
Origineel gepost door DarkAngel

houdt je mond nou :+ , we zijn nu bezig over gekte bij ouderen :z

Huntington tast ook je hersenen aan, hij is ook wel op een leeftijd waarop het zich kan openbaren:z
3 October 2006 22:57 DarkAngel#220
Ik denk dat het komt door teveel vrije tijd, gezien die WAO uitkering :z
4 October 2006 12:35 harriechristus#221
Citaat
Origineel gepost door Sander0201

Harrie for president ?

neen, hoor, daar ben ik veel te goed voor.......ik ben Jezus, veel meer dan welke president dan ook............O-)
4 October 2006 12:40 harriechristus#222
Citaat
Origineel gepost door Sander0201

Troost je maar met de gedachte dat wij allen deel uitmaken van de oneindige microkosmos. Of wordt het dan Macrokosmos?

Maar in principe als iemand uit een oneindige hoeveelheid microkosmossen bestaat en die persoon gaat dood. Dan sterven er toch oneindig veel micromensjes :'( :'(

Neen, hoor, die microwezentjes blijven gewoon leven in hun atomen uit ruimteschepen.
Maar wel is hun levensduur veel en veel korter dan die van ons.
Want hun tijd gaat 10^33 jaar keer zo snel als die van ons en dat betekent dat hun levensduur van pak weg 100 jaar in de microkosmos slechts 1/100.000.000.000.000 seconde duurt.
Maar dat hindert niet, want er worden natuurlijk steeds weer nieuwe microwezentjes geboren.
4 October 2006 12:42 harriechristus#223
Citaat
Origineel gepost door Sander0201

Troost je maar met de gedachte dat wij allen deel uitmaken van de oneindige microkosmos. Of wordt het dan Macrokosmos?

de macrokosmos met macroreuzen komt er pas in de verre toekomst als wij die macrokosmos met macroreuzen zelf gaan bouwen.
4 October 2006 12:43 Sander#224
Citaat
Origineel gepost door harriechristus

Neen, hoor, die microwezentjes blijven gewoon leven in hun atomen uit ruimteschepen.
Maar wel is hun levensduur veel en veel korter dan die van ons.
Want hun tijd gaat 10^33 jaar keer zo snel als die van ons en dat betekent dat hun levensduur van pak weg 100 jaar in de microkosmos slechts 1/100.000.000.000.000 seconde duurt.
Maar dat hindert niet, want er worden natuurlijk steeds weer nieuwe microwezentjes geboren.

Ah nu snap ik het.

Bij mij is er de laatste tijd een ware geboortegolf geweest. Ik begon een buikje te krijgen :(
4 October 2006 12:44 harriechristus#225
Citaat
Origineel gepost door Sander0201

Vreemd, want je zou toch zeggen dat er genoeg mensen zijn die wijs genoeg zijn om dit te begrijpen.

Helaas ben ik er nog geen een tegen gekomen......maar wel heel veel die MENEN dat ze het wel begrijpen en vervolgens met een hoop nonsens voor de dag komen....en niet te overtuigen zijn dat mijn atoomtheorie niet zo gemakkelijk is als het misschien wel lijkt.
4 October 2006 12:47 harriechristus#226
Citaat
Origineel gepost door DarkAngel

Harrie zou je naar mijn school willen komen :love: ?

Dat kan echt niet, want ik vrees dat ik dan gemolesteerd wordt...........en ik ben ook geen mens voor de grote massa.......ik ben een kluizenaarstype, hoog op de berg van mijn atoomtheorie en ik ben daar volkomen onbereikbaar.
Verder ben ik ook vreselijk verlegen........kortom ik heb alles tegen.
:d
4 October 2006 12:48 harriechristus#227
Citaat
Origineel gepost door Saduf

voor een college of een collectieve schop tussen z'n kloten?

zo zie je maar hoe de mensen zijn..........neen, ik blijf lekker thuis......:+
4 October 2006 12:50 harriechristus#228
Citaat
Origineel gepost door DarkAngel

houdt je mond nou :+ , we zijn nu bezig over gekte bij ouderen :z

om over de krankzinnigheid bij de moderne jeugd maar te zwijgen........:yes:
4 October 2006 12:53 harriechristus#229
Citaat
Origineel gepost door Pakspul

Om onze zuur verdiende belasting centen niet kwijt te raken aan z'n persoon die toch niet op deze planeet leeft stel ik een nekschot voor.
En mocht je er nog iemand voor zoeken..... Holla!

Hitler is blijkbaar nog steeds niet dood en het fascisme heeft nog steeds veel aanhangers................._0_
4 October 2006 12:54 Sander#230
Citaat
Origineel gepost door harriechristus

Hitler is blijkbaar nog steeds niet dood en het fascisme heeft nog steeds veel aanhangers................._0_

Hitler is allang dood joh, die is gestorven aan een hartaanval
4 October 2006 12:55 harriechristus#231
Citaat
Origineel gepost door Prestige

In Japan krijgen de nabestaanden dan ook nog de rekening voor de kogel :')

Ik heb wel eens andere geluiden van jou gehoord, maar je hebt je blijkbaar in laten pakken door de rest...............:loser:
4 October 2006 12:56 harriechristus#232
Citaat
Origineel gepost door frox

ik heb net voor het eerst mijn billen afgeveegd!

pas dan maar op dat je het niet in je eigen gezicht smeert.........:no:
4 October 2006 12:58 DarkAngel#233
Ervaring mee?
4 October 2006 12:59 Stevie#234
ze zouden je moeten kruisigen
4 October 2006 12:59 harriechristus#235
Citaat
Origineel gepost door Chrizlybeer

Je doet nu net alsof die WAO iets is om trots op te wezen. Maar ondertussen teer je dus wel op de centen van je "domme" medemens.

Het beroep van profeet wordt nu eenmaal niet geëerd, net als vroeger de schilderijen van van Gogh ook helemaal niks opbrachten, maar ze er nu miljoenen voor betalen.
En ik heb voor de mensheid een nieuwe bijbel geschreven en doe dat overigens niet omwille van het geld.
Maar ik meen wel recht te hebben op een menswaardig bestaan.
Wat velen mij natuurlijk niet gunnen, dat begrijp ik best.
:wave:
4 October 2006 13:00 DarkAngel#236
Sinds wanneer zat jezus in de WAO?
4 October 2006 13:01 harriechristus#237
Citaat
Origineel gepost door Saduf

al die ruimteschepen door elkaar :o

Ja, mijn atoomtheorie is niet zo gemakkelijk en voor velen begint alles doorelkaar te lopen.
O-)
4 October 2006 13:05 harriechristus#238
Citaat
Origineel gepost door Chrizlybeer

Huntington tast ook je hersenen aan, hij is ook wel op een leeftijd waarop het zich kan openbaren:z

en hoe zit het met de gedragsregels over beledigen, beste FORUMBAAS?
Moet je in deze niet een goed voorbeeld geven?
Of is alleen sex taboe en kan de rest niet schelen?
Blijkbaar zijn je eigen hersentjes in deze een beetje aangetast.
:)
4 October 2006 13:07 harriechristus#239
Citaat
Origineel gepost door DarkAngel

Ik denk dat het komt door teveel vrije tijd, gezien die WAO uitkering :z

En als jij jezelf darkangel noemt, dan weet ik wel waar jij vandaan komt, niet waar??
Je zult het daar wel erg druk hebben en aan vrije tijd tot bezinning helemaal niet toe komen.
:d
4 October 2006 13:08 DarkAngel#240
Ik ben eruit!!!!

Hoerlopen---> syfilis ---> onbehandeld ---> grootheidswaanzin
4 October 2006 13:08 DarkAngel#241
Citaat
Origineel gepost door harriechristus

En als jij jezelf darkangel noemt, dan weet ik wel waar jij vandaan komt, niet waar??
Je zult het daar wel erg druk hebben en aan vrije tijd tot bezinning helemaal niet toe komen.
:d

Ik kom uit de vagina van m'n moeder en jij?
4 October 2006 13:09 harriechristus#242
Citaat
Origineel gepost door Sander0201

Ah nu snap ik het.

Bij mij is er de laatste tijd een ware geboortegolf geweest. Ik begon een buikje te krijgen :(

neen, hoor, dat komt gewoon door te veel eten.

TIJDSBEREKENING
Een electron draait ongeveer in een seconde 7 x 10^15 keer om de kern heen.
Zeg dat een zo'n draai ongeveer een jaar duurt, dus een microjaar voor de microwezens.
Dus gelijk aan de draai van de aarde om de zon voor ons.
Nu zitten er in een jaar ongeveer 30 miljoen seconden.
Dus de tijd in de microkosmos gaat dan : 7 x 10^15 x 30 x 10^6 = 210 x 10^21 = ongeveer 10^23 x zo snel als bij ons.
Onze hele evolutie van ongeveer 14 miljard jaar heeft dus voor de microwezens: 14 x 10^9 x 10^23 = 10^33 jaar geduurd en zo lang zal het voor ons dan ook duren voor wij de macrokosmos hebben omgebouwd tot een volledige ruimtevaartcultuur.
4 October 2006 13:10 harriechristus#243
Citaat
Origineel gepost door Sander0201

Hitler is allang dood joh, die is gestorven aan een hartaanval

Maar zijn Geest leeft nog steeds voort, hoor, en hij heeft nog vele aanhangers......_0_
4 October 2006 13:11 harriechristus#244
Citaat
Origineel gepost door DarkAngel

Ervaring mee?

Ja, met jou......:d
4 October 2006 13:12 harriechristus#245
Citaat
Origineel gepost door Stevie

ze zouden je moeten kruisigen

ach, wat origineel.........
4 October 2006 13:13 DarkAngel#246
Citaat
Origineel gepost door harriechristus

Ja, met jou......:d

Waarom smeer jij stront in je gezicht waar ik bij ben :?

Ik heb het vast verdrongen :'(
4 October 2006 13:15 harriechristus#247
Citaat
Origineel gepost door DarkAngel

Sinds wanneer zat jezus in de WAO?

niet zat, maar zit en wel sinds 1977........staat allemaal in mijn nieuwe bijbel.......en had die ouwe Jezus ook een aardige WAO-uitkering gehad, dan was ie niet zo opstandig geweest en hadden ze hem ook niet gekruisigd.....maar was ie daardoor ook weer niet zo populair geworden.
:d
4 October 2006 13:18 harriechristus#248
Citaat
Origineel gepost door DarkAngel

Ik ben eruit!!!!

Hoerlopen---> syfilis ---> onbehandeld ---> grootheidswaanzin

heel goed, je leert het al aardig.......alleen klopt de volgorde niet.........want toen ik 19 was, wist ik al dat ik Jezus was.......en de hoeren zijn pas veel later gekomen.......en syfilis heb ik niet........dus nog eens proberen....:Y)
4 October 2006 13:20 DarkAngel#249
Och misschien heb je het met 16 jaar van je moeder gekregen
4 October 2006 13:20 harriechristus#250
Citaat
Origineel gepost door DarkAngel

Ik kom uit de vagina van m'n moeder en jij?

Ik ook en daarom kennen we elkaar blijkbaar zeer goed......alleen ik ben 2 x geboren en kom ook nog eens van boven......dat is het verschil.
O-)