Weerwolfspel part two.

13 November 2006 23:04 Tyskie#301
Nee, anders had ik echt wel meer gehint.. :'( Heb alleen een andere functie in 't spel opgevraagd.
13 November 2006 23:06 AmbyPur#302
Citaat
Origineel gepost door Tyskie »

Nee, anders had ik echt wel meer gehint.. :'( Heb alleen een andere functie in 't spel opgevraagd.

vertel :+
13 November 2006 23:08 Tyskie#303
Ik denk dat Niemand een weerwolf is.
13 November 2006 23:10 niemand#304
fout gedacht
13 November 2006 23:11 anneke01#305
Citaat
Origineel gepost door Tyskie »

Op s.com speelt men met 20 spelers.. heb je wat meer dorpelingen, dus ook wat meer drukte?? En duurt het spel langer.

Gezien het enthousiasme misschien een optie om hier ook van 15 20 te maken? Met twee zieners lijkt me ook wel leuk ofzo? :+

pak inens 40 man :D en telkens 2 veroordelen of opeten :p
13 November 2006 23:12 Tyskie#306
ik ga geen 40 mannen pakken... Lijkt me meer iets voor AMF. :+
13 November 2006 23:15 niemand#307
Ik pas daar ook voor.
14 November 2006 10:39 CharmedOne#308
Citaat
Origineel gepost door niemand »

11) Gastje Is nu denk wel dood

dat denk ik ook ja
14 November 2006 12:18 AMF#309
Citaat
Origineel gepost door Tyskie »

ik ga geen 40 mannen pakken... Lijkt me meer iets voor AMF. :+

hahaha ik zit hier gewoon hardop te lachen en mn huisgenootje kijkt me heel vreemd aan :D
14 November 2006 13:00 Dunja#310
Zo, ik loop achter. :p Lekker dat de weerwolven niet hebben gestemt, hebbben we eindelijk iets waar we ons aan vast kunnen houden! :+

Ik denk dat Atjeuh de weerwolf is, omdat ze na de stemronde van de weerwolven niet veel zinnigs had gezegd. :+
14 November 2006 13:02 Sander#311
Ik denk dat ik de weerwolf ben, maar ik ben pas zeker na de eerst volgende volle maan.
14 November 2006 13:25 Tyskie#312
Bij s.com heeft men ook de functie van Verrader.. Kent wel de weerwolven, maar niet andersom. Lijkt me ook wel een leuke toevoeging.

Verder hebben ze een heks en een leerling, heb ik minder mee.. maar kunnen ook wel leuke toevoegingen zijn.
14 November 2006 13:29 AMF#313
Citaat
Origineel gepost door Tyskie »

Bij s.com heeft men ook de functie van Verrader.. Kent wel de weerwolven, maar niet andersom. Lijkt me ook wel een leuke toevoeging.

Verder hebben ze een heks en een leerling, heb ik minder mee.. maar kunnen ook wel leuke toevoegingen zijn.

denk dat het beter is om die dingen toe te voegen als iedereen de regels kent :+
14 November 2006 14:36 frox#314
eerst een examen afleggen
14 November 2006 15:43 Spelleider#315
Citaat
Origineel gepost door Tyskie »

Bij s.com heeft men ook de functie van Verrader.. Kent wel de weerwolven, maar niet andersom. Lijkt me ook wel een leuke toevoeging.

Verder hebben ze een heks en een leerling, heb ik minder mee.. maar kunnen ook wel leuke toevoegingen zijn.

Weet ik, maar zoals AMF zei: ik heb die eruit gelaten omdat het voorlopig al ingewikkeld genoeg is. :p
Als iedereen het spel een beetje doorheeft, kunnen ze er nog altijd bijkomen. :)
14 November 2006 15:46 Spelleider#316
ohja, dat ze het op s.com met 20 spelen, komt door die extra functies. :)
14 November 2006 15:54 Babydress#317
Citaat
Origineel gepost door Saarah »

Hou je gewoon aan de regels, het is echt wel een leuk spel als je het eenmaal door hebt!
Als spelleider moet je objectief zijn. :{


En dat het spel echt wel leuk kan zijn, weet ik wel zeker, dat is op andere fora ook zo.
Als je het spel niet leuk vindt, doe je gewoon niet mee. Simpel toch?

Nou dan hoef ik niet zo afgekraakt te worden.
Doe gewoon rustig, en ik ben wel objectief maar MIJ lijkt het zo leuker. En als ik niet goed genoeg ben voor Spelleider en als ik ook niet kan zeggen wat ik denk, had je gewoon weer in je up spelleider moeten zijn. :O
14 November 2006 16:14 Saarah#318
Citaat
Origineel gepost door Babydress »

Nou dan hoef ik niet zo afgekraakt te worden.
Doe gewoon rustig, en ik ben wel objectief maar MIJ lijkt het zo leuker. En als ik niet goed genoeg ben voor Spelleider en als ik ook niet kan zeggen wat ik denk, had je gewoon weer in je up spelleider moeten zijn. :O

Ho, zo bedoelde ik het niet! (Die tweede alinea was trouwens niet voor jou bedoeld, maar voor de mensen die het een stom spel vinden).

Maar ik bedoel dat je als spelleider geen tips moet geven. Het is als dorpelingen best mogelijk om te winnen, misschien met een beetje geluk, maar dat geldt voor elk spel.
Je bent wél goed genoeg om spelleider te zijn, en je kan gerust zeggen wat je denkt... Maar ga geen hints geven ofzo, dan wordt het (naar mijn mening) gewoon zoveel minder leuk.

Op s.com is het al een hele tijd dezelfde spelleider, die er erg streng op is geen hints te geven. Toch zijn de dorpelingen daar al geregeld gewonnen, is het spel daar erg leuk én is het daar superpopulair. Zo kan het dus ook. :)
14 November 2006 16:29 Spelleider#319
Prestige stond samen met Gastje en Frox touwtje te springen.
Prestige sprong en Gastje en Frox draaiden.
''Een twee, appelkoek,'' zong Prestige
''Drie vier vijf, een roosje in je ooghoek,'' ging Frox door.
Gastje stond te gapen en begon steeds sneller te draaien; ''Ga nou af, Prestige!''
Prestige moest lachen en Frox keek om zich heen.
''Zes, zeven. Laat mij in deze ronde blijven leven!'' zong Prestige.
''Hou es op met je kattengejank, Prestige!'' zei Gastje. Hij stopte met draaien. Prestige viel over het touw heen.
''Wat doe je nou, Gastje!'' zei Prestige boos.
Frox liep naar Prestige heen en hielp haar overeind, terwijl Prestige al flink aan het vloeken was.
''Lekker voor jou, Prestige. Het werd tijd dat je viel, stommerd.'' zei Gastje en hij begon Frox te porren.
Frox trok zich er niks van aan en fluisterde in Prestige's oor; ''Alles okee, Prestige?''
''Nee!'' Gilde ze. ''Gastje! Waarom hield je toch op met draaien!''
Gastje negeerde Prestige en begon Frox te stompen. Vervolgens ging hij aan Prestige's haar trekken.
Prestige schreeuwde zo hard ze kon, het deed haar pijn! Frox deed niks, maar zijn woede zwol op.
''Mama! Mama!'' gilde Prestige, maar het had uiteraard niet veel zin.
Gastje sloeg Prestige in haar gezicht en ze viel nog harder op de stenen. Ze huilde, gilde en kon haar enkel niet meer bewegen.
Frox werd boos, hij kon Prestige niet zien lijden!
''Haha, kijk haar dan! Zich aanstellen, raar mens.'' zei Gastje.
Prestige gilde heel hard en vloekte een eind door.
''Kom hier, ik ram je!'' schreeuwde Frox en hij rende achter Gastje aan. Gastje rende lachend opweg naar het bos waar hij tot stilstand kwam op een grote zwerfkei.
''Zeg nou maar meteen, je vindt Prestige leuk.'' zei Gastje. En hij lachte.
Frox werd rood, maar hij wou zich niet laten kennen.
Gastje begon te lachen, hij brulde het uit.
Frox moest huilen en hij keek Gastje ruw aan. Frox kroop in elkaar en hij hield zijn handen voor zijn ogen, hij pinkte zijn tranen weg. Ook al ging het zo moeilijk!
Frox stond op met volle moed en keek recht Gastje's ogen in.
Frox wou net op hem afrennen, toen Gastje opeens naar voren viel.
''Wat is dit?!'' zei Frox. Hij schrok, de tweede keer. Ook al Impressions die opeens zo apart deed.
Hij voelde Gastje aan met zijn voet, er kwam geen beweging in.
Hij keek op, opweg de bosjes in. Hij zag een figuur de bosjes inkruipen, opweg naar het dorp.
Frox begon bang te worden. Hij was niet degene die Gastje iets had aangedaan, dat was die gedaante.
Hij keek bang de bosjes in toen hij langzaam tegen zichzelf zei: ''Wie was dat...''

1) Dennie
2) Impressions (Dorpeling)
3) Frox
4) Tyskie (Dorpeling)
5) Prestige
6) Atjeuh
7) Ambypur
8) AMF
9) DarkAngel
10) Dunja
11) Gastje (Dorpeling)
12) Piraatje
14) Anneke01 (Dorpeling)
15) Ash-hôôle
14 November 2006 16:36 AmbyPur#320
verrassend
14 November 2006 17:06 frox#321
aj-ja

dan zijn er dus 2 domme mensen die niet hebben gestemd :+
14 November 2006 17:22 CharmedOne#322
oeps :+
14 November 2006 17:24 frox#323
''Zeg nou maar meteen, je vindt Prestige leuk.''
dat weten we volgende week vrijdag :+
14 November 2006 18:58 Dunja#324
Frox toch... Valt het jullie ook op dat Frox bij elke moord aanwezig is? :p
14 November 2006 18:58 Dunja#325
En mogen we nu gewoon stemmen? :)
14 November 2006 19:32 frox#326
als ik daardoor uit het spel wordt gestemd is dat wel erg triest :+
14 November 2006 19:32 CharmedOne#327
dunja is dus een wolf :p wat ik eigenlijk al dacht
14 November 2006 19:41 ash-hôôle#328
"Frox moest huilen en hij keek Gastje ruw aan. Frox kroop in elkaar en hij hield zijn handen voor zijn ogen, hij pinkte zijn tranen weg. Ook al ging het zo moeilijk!"

Ik geloof niet dat frox 1 weerwolf is. weerwolfen huilen niet ;)
14 November 2006 19:41 CharmedOne#329
frox is er te lief voor :p
14 November 2006 20:11 Spelleider#330
De wolfjes mogen stemmen tot woensdagavond 18u, en de tovenaar mag iemand beschermen!
14 November 2006 20:20 frox#331
Ik stel voor dat ierdereen een screenshot maakt van zn pm met zijn rol van het spel. Deze hier deponeerd en dan zijn we zo van die wolven af :)
14 November 2006 20:47 Prestige#332
Citaat
Origineel gepost door frox »

''Zeg nou maar meteen, je vindt Prestige leuk.''
dat weten we volgende week vrijdag :+

:love: Ik zorg dat ik mn springtouw meeneem
14 November 2006 22:10 niemand#333
Citaat
Origineel gepost door CharmedOne »

dunja is dus een wolf :p wat ik eigenlijk al dacht

dacht ik ook al.
14 November 2006 22:27 AmbyPur#334
dunja toch :o

ik ben nog niet in het verhaal voorgekomen :(
14 November 2006 23:19 biffyclyro#335
Citaat
Origineel gepost door frox »

Ik stel voor dat ierdereen een screenshot maakt van zn pm met zijn rol van het spel. Deze hier deponeerd en dan zijn we zo van die wolven af :)

TTTTT

MAAR WEL EEN GOED IDEE IDD!!
14 November 2006 23:50 niemand#336
vorige keer heb ik ook een screenshot naar stevie gestuurd :+
14 November 2006 23:51 Tyskie#337
Dat vind ik dus spelvernaaierij.
Als ik de spelleider was en zoiets kwam uit, zou ik een levenslange schorsing opleggen. :{
15 November 2006 12:04 Saarah#338
Citaat
Origineel gepost door Tyskie »

Dat vind ik dus spelvernaaierij.
Als ik de spelleider was en zoiets kwam uit, zou ik een levenslange schorsing opleggen. :{

Het is idd spelvernaaierij.
Maarja, hoe kan je zoiets controleren?

Ik ga wel eens nadenken of er een 'straf' op komt te staan, ja.
15 November 2006 15:46 Babydress#339
Citaat
Origineel gepost door AmbyPur »

dunja toch :o

ik ben nog niet in het verhaal voorgekomen :(

in het volgende verhaal ben je wel aanwezig :* sorrie, ik hou dat niet echt bij wie er nou wel of niet in het verhaal is voorgekomen. Anyhow; het is best moeilijk om iedereen te verdelen in een verhaal!
Dus in het volgende verhaal kom je er zeker in voor ;)

Citaat
Origineel gepost door Saarah

Ik ga wel eens nadenken over een straf, ja.

Niemand vindt dat een goede manier van samenwerken :thumbsup:
15 November 2006 16:10 frox#340
maar dan verdenk ik nog steeds prestige (en dunja ook idd)
15 November 2006 16:41 Spelleider#341
Citaat
Origineel gepost door Babydress »



Niemand vindt dat een goede manier van samenwerken :thumbsup:

Je bedoelt Dennie, hé?
Tja, maar zo gaat het spel gewoon niet. Zo is het wel heel makkelijk en erg saai.
*edit* en dit moest ik eigenlijk onder Saarah posten, sorry. :p
15 November 2006 19:21 Spelleider#342
1) Dennie (tovenaar)
2) Impressions (Dorpeling)
3) Frox
4) Tyskie (Ziener)
5) Prestige
6) Atjeuh
7) Ambypur
AMF
9) DarkAngel
10) Dunja
11) Gastje (Dorpeling)
12) Piraatje
14) Anneke01 (Dorpeling)
15) Ash-hôôle

gedood door de dorpelingenopgegeten door de weerwolven

Sorry maar ik (Saarah) heb geen tijd om een verhaaltje te schrijven, en ik heb (ook wegens tijdgebrek) de vorige verhaaltjes trouwens ook niet meer gelezen, dus dan zou ik dat ook nog moeten doen.
Als Babydress zich geroepen voelt een verhaaltje te schrijven, mag dat altijd. :)
15 November 2006 19:25 Spelleider#343
Dorpelingen mogen stemmen tot donderdagavond 19u!
15 November 2006 19:35 ash-hôôle#344
De tovenaar is dood! :(
15 November 2006 19:37 Piraatje#345
welke dikke nerd stemt dennie nou weg
15 November 2006 19:39 ash-hôôle#346
de weerwolven :(
15 November 2006 19:39 Piraatje#347
ja dat snap ik
15 November 2006 19:41 Impressions#348
Ergens in dit topic had ik nog verteld dat de tovenaar lang zou volhouden als hij zichzelf zou beschermen! Luister nou maar naar mijn advies, stel heidenen
15 November 2006 19:45 Saarah#349
Citaat
Origineel gepost door Impressions »

Ergens in dit topic had ik nog verteld dat de tovenaar lang zou volhouden als hij zichzelf zou beschermen! Luister nou maar naar mijn advies, stel heidenen

De tovenaar mag zichzelf niet beschermen. :p
15 November 2006 22:24 niemand#350
hihi ik ben niet opgegeten door de weerwolfen, dit is mijn straf omdat ik vorige keer valsheb gespeeld :+