Heeft iemand je wel eens naakt gezien, terwijl dat niet je bedoeling was?

10 July 2003 17:10 Nightwolf#151
kap eens met dat trieste gezeur en ga eens ontopic
10 July 2003 17:53 MDX#152
Ik ben vaak zat naakt gezien.

Het maakt mij niks uit.

Waarvoor moet je je schamen?
11 July 2003 14:16 kaaiman#153
Citaat

Originally posted by Headliner


ja heel den haag loopt 's nachts ook net ff heel toevallig langs dat ene venster :rolleyes:

'Heel den haag' is natuurlijk een understatement! Maar den haag is groot genoeg dat op een uitgaans avond veel mensen ons hadden kunnen zien. En het was dicht bij het centrum
11 July 2003 14:20 kaaiman#154
Citaat

Originally posted by anemic


nu je het zegt ik zag idd laatst wel iemand ja...

Maakt miju niks uit of ik gezien ben. Heb niets om mij voor te schamen. Ik mag best gezien worden!
En waarom ben je niet even komen binnen stappen?
11 July 2003 14:26 kaaiman#155
Wat nog veel 'erger' is, is een erectie in het openbaar. Het lijkt wel of vrouwen er op kicken om een man een erectie te geven in het openbaar.

Dat is mij ook wel eens overkomen met een vrouw die me in een kroeg zit op te geilen door flink te kneden inn m';n broek. En het is helemaal erg als je een heel dun broekje aan hebt. Dat de stof zo dun is dat die geen enkele bescherming biedt om het te verbergen.
En dat heeft bijna iedereen gezien die in mijn buurt stond
11 July 2003 14:57 The6thgate#156
Citaat

Originally posted by Nightwolf
kap eens met dat trieste gezeur en ga eens ontopic

waarom word dit topic dan niet gesloten omdat het oud is
12 July 2003 21:37 hegje#157
lievelotje zei: Misschien heb je wel gelijk, soms doe ik het er wel een beetje om, maar dit thema ging echt over "zonder dat dat de bedoeling was" en dat overkomt me echt nog al eens hoor. Misschien wel omdat ik het niet zo nauw neem met het wel of niet deftig gekleed zijn (zeker thuis niet), maar toch...




:Y) vertel me dan ook maar de verhalen waar je het xpres bij deed 8{
13 July 2003 09:52 kaaiman#158
Citaat

Originally posted by hegje
lievelotje zei: Misschien heb je wel gelijk, soms doe ik het er wel een beetje om, maar dit thema ging echt over "zonder dat dat de bedoeling was" en dat overkomt me echt nog al eens hoor. Misschien wel omdat ik het niet zo nauw neem met het wel of niet deftig gekleed zijn (zeker thuis niet), maar toch...




:Y) vertel me dan ook maar de verhalen waar je het xpres bij deed 8{

Als je toch gaat vertellen wanneer je het expres deed, kan je de verhalen misschien een beetje aankleden zodat het spannend wordt?O-)
13 July 2003 19:12 dext0r#159
Citaat

Originally posted by kaaiman


Als je toch gaat vertellen wanneer je het expres deed, kan je de verhalen misschien een beetje aankleden zodat het spannend wordt?O-)

misschien moet jij een ander forum opzoeken.
13 July 2003 19:33 Stevie#160
Citaat

Originally posted by dext0r


misschien moet jij een ander forum opzoeken.

idd ja en een slotje op dit topic lijkt me onderhand ook wel gepast. oud topic en geen 'serieuze' reacties meer.
13 July 2003 19:37 Nightwolf#161
op deze manier idd, vooral dankzij ene the6thgate en headliner 8|