Aftrekken

28 June 2002 13:58 Citadel#1
Hey
Ik trek me nog niet zo lang af, maar begin me wel te vervelen. Hebben jullie serieuze tips voor jongens om te masturberen? Ik hoop het want zo kan ik er niks meer mee!:? :?
7 July 2002 19:59 corneweb#2
ik heb wel een paar tips voor je :
met (baby) olie, dat glijdt lekker.
of je andere hand.
met je hand eerst onder je been door, zo lijkt het of een ander het doet.
maar je kan natuurlijk ook iemand zoeken die het voor je wil doen.
dan beleef je er nogmeer plezier aan.
8 July 2002 16:25 Headliner#3
Citaat

Originally posted by corneetje

met je hand eerst onder je been door, zo lijkt het of een ander het doet.

hoezo wanhopig? :r :r :r

|:(
8 July 2002 16:27 Nightwolf#4
heb jij wel een andere idee dan? :{ :)
8 July 2002 17:48 Babysmurfie#5
Citaat

Originally posted by Xzibit


zo te zien geil jij op politicussen(of hoe je dat ook spelt)en op de koningklijke familie :p

*Politici
*Koninklijke
8 July 2002 18:56 2pac#6
Citaat

Originally posted by DaSuperEvy

*Politici
*Koninklijke

ik meestal alleen op hot babes
8 July 2002 20:24 Brendovic#7
eeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Admins, er zijn hier 2 post verdwenen!!!!!!!!!!!!!! nie zomaar weghalen eh! edit er dan in ofzo. Beetje matige actie
9 July 2002 18:58 Melch#8
Sissy, zoek een vriendin doh?!
9 July 2002 23:49 FunFair#9
Citaat

Originally posted by smartie85
maar begin me wel te vervelen.

ben je gek ofzow :{
10 July 2002 02:18 Joost#10
zie ik nou aan je nickname dat je in 1985 geboren bent? en je rukt nog niet zo lang? (dan denk ik in dit geval aan een jaar (misschien 2)) dan moet ik zeggen, dat je wel errug laat bent :)

maar iig, ik las ooit es een verhaal op een of andere vage site, dat je ook met de bank kan neuken, gewoon beetje spuug of ander glijmiddel op je pik, en gewoon tussen 2 kussens schuiven, een bank van leer is aangeraden :)
10 July 2002 09:30 Melch#11
OMG Ranzige nicht die je bent!

Zal ik het nu wat groter zetten: ZOEK EEN VRIENDIN please!!!

Ten eerste je hoeft zelf minder te doen, of in ieder geval andere dingen (afwisseling) het is lekkerder (doh) en je staat niet voor lul met mafkezen die banken neuken (OMG :'( zielig)
10 July 2002 10:46 p-chez#12
10 July 2002 14:00 Babysmurfie#13
Citaat

Originally posted by Brendovic
eeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Admins, er zijn hier 2 post verdwenen!!!!!!!!!!!!!! nie zomaar weghalen eh! edit er dan in ofzo. Beetje matige actie

Ja, nu slaat mijn post met de juiste spelling van politici en koninklijke nergens meer op:(.
10 July 2002 14:03 Nightwolf#14
Citaat

Originally posted by Brendovic
eeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Admins, er zijn hier 2 post verdwenen!!!!!!!!!!!!!! nie zomaar weghalen eh! edit er dan in ofzo. Beetje matige actie

was offtopic, niet zeuren
10 July 2002 14:13 Headliner#15
Citaat

maar iig, ik las ooit es een verhaal op een of andere vage site, dat je ook met de bank kan neuken, gewoon beetje spuug of ander glijmiddel op je pik, en gewoon tussen 2 kussens schuiven, een bank van leer is aangeraden :)


Citaat

Originally posted by Melch
OMG Ranzige nicht die je bent!

Zal ik het nu wat groter zetten: ZOEK EEN VRIENDIN please!!!

Ten eerste je hoeft zelf minder te doen, of in ieder geval andere dingen (afwisseling) het is lekkerder (doh) en je staat niet voor lul met mafkezen die banken neuken (OMG :'( zielig)

hehehehe dikke lol hiero :Y)
10 July 2002 14:47 The6thgate#16
Citaat

Originally posted by Joost
maar iig, ik las ooit es een verhaal op een of andere vage site, dat je ook met de bank kan neuken, gewoon beetje spuug of ander glijmiddel op je pik, en gewoon tussen 2 kussens schuiven, een bank van leer is aangeraden :)

hey vet, wij hebben toevallig n leren bank:{ :p
10 July 2002 14:47 2pac#17
Citaat

Originally posted by DaSuperEvy

Ja, nu slaat mijn post met de juiste spelling van politici en koninklijke nergens meer op:(.

jah de mijne ook niet meer :[