klootzakken enzooooo

15 July 2002 15:15 bAnAnAqUeEn#1
:( pffffff ben ik ff een thread aan het lezen, komt me moeder achter mij staan, leest ze toevallig een post van ons aller klootzak, weet je wat ze zegt? dat wil ik niet, dat jij sites bezoekt met zo'n vieze woorden op! |:( :(:(:(:(

doen jullie ouders daar ook zo moeilijk over?
15 July 2002 15:17 Nightwolf#2
neuj.....de computer met internet staat op m'n kamer en daar komen ze weinig :+
15 July 2002 15:31 Bird Of Prey#3
neuh, op internet mag ik doen en laten wat ik wil qua sex en schelden enzo, als ze t juist gaan verbieden word de kick om dat soort dingen te gaan doen groter
15 July 2002 15:38 Plankje#4
lol mijn ouwe moet niet zeuren. Ik zeg gewoon doodleuk dat het een member is van leerlingen.com
16 July 2002 07:20 GeldMaker#5
ik denk nie dat het m'n ouders veel zal boeien ofzow, zolang er geen 'Hitlers' zijn aangemeld ofzow :o
16 July 2002 11:01 Fade of Light#6
Citaat

Originally posted by Direwolf
neuj.....de computer met internet staat op m'n kamer en daar komen ze weinig :+

16 July 2002 13:14 anouk#7
Mn ouders kijken soms wel wat ik aan het doen ben, ze hebben die verhaaltjes bij oprah gezien over meisjes die afspreken met chatten en verkracht worden enzo. Dus mn moeder is helemaal bang daarvoor! Ze heeft weinig verstand van computers HAHA
16 July 2002 13:39 Babysmurfie#8
Citaat

Originally posted by anouk
Mn ouders kijken soms wel wat ik aan het doen ben, ze hebben die verhaaltjes bij oprah gezien over meisjes die afspreken met chatten en verkracht worden enzo. Dus mn moeder is helemaal bang daarvoor! Ze heeft weinig verstand van computers HAHA

Ja dat is heel herkenbaar. En de computer staat dan nog in onze living. Maar als mijn moeder komt meelezen, minimaliseer ik gewoon alle vensters en begin ik patience te spelen ofzo*)
16 July 2002 17:42 Fallen_Engeltje#9
mijn ouwe die vinden wel dat ik te vaak hier zit maar ze gaan echt nie liggen zeiken als iemand gaat liggen schelden ofzo hoor, dat doe ik thuis ook en dan zeggen ze we van "pardon"of van "let is op je woorden"maar voor de rest gaan ze nie liggen zeiken.:p
17 July 2002 11:00 bAnAnAqUeEn#10
Citaat

Originally posted by DaSuperEvy

Ja dat is heel herkenbaar. En de computer staat dan nog in onze living. Maar als mijn moeder komt meelezen, minimaliseer ik gewoon alle vensters en begin ik patience te spelen ofzo*)

:) meestal heb ik op de achtergrond wel een site met mijn horoscoop op ;)
17 July 2002 11:04 Denden 100 piek#11
Citaat

Originally posted by Direwolf
neuj.....de computer met internet staat op m'n kamer en daar komen ze weinig :+

idem,my sacred place:]
17 July 2002 16:50 Lu-Cky#12
Citaat

Originally posted by GeldMaker
ik denk nie dat het m'n ouders veel zal boeien ofzow, zolang er geen 'Hitlers' zijn aangemeld ofzow :o

Ik zie mn Ouder alleen tijdens het eten...:9

neej maare mn pa maakt dr echt geen probleem van....

Vroeger ging hij wel eens dinge voor me downlaoden via internet op zn werk,.... en daan stonden Sex reclames bij enz...ikw as toen 12 / 13 / 14 maja deed hem weinig...8*
17 July 2002 17:58 The6thgate#13
mijn ouders zijn relaxed8-)
17 July 2002 18:06 QQQ#14
Citaat

Originally posted by Direwolf
neuj.....de computer met internet staat op m'n kamer en daar komen ze weinig :+

17 July 2002 18:29 ThUgBuG#15
neej de comp staat op me kamer :)
17 July 2002 18:58 Bobba.#16
Zolang mijn vaders kabel niet dicht geflood word met Ddos of paar socks proxies ... vind me vader alles goed. Bij mijn zusje overigens niet, zoals somige zich kunnen herrineren. :)