we hebben een fokking natuurkundige lerares als begeleider van de projectopdracht.. en dat is fokking irritant, want nu gaat dat stomme wijf allemaal stom commetaar geven op een verslag van ons.. allemaal gezeik over hoe frequentie modulatie etc werkt.. ook al is dat helemaal niet van belang of whatever.. en zeiken waarom we gebruik maken van gelijkspanning ipv impulsen... ook al was het fokking helemaal niet de bedoeling om dit zo te doen..
school kan ook fokking nooit goed een opdracht formuleren!!
nog een commetaar stukje "half-helder verhaal"
zeg dan verdomme wat er half helder aan is.. en niet ons laten zitten met die fokking vraag :{
of bij een tekening... "ik kan de wielen niet zien"
JAH DUH!!! DAT KOMT OMDAT DIE KUTDINGEN AAN DE ONDERKANT ZITTEN ZODAT JE ZE NEIT KAN ZIEN.. DOM WIJF!!!
school kan ook fokking nooit goed een opdracht formuleren!!
nog een commetaar stukje "half-helder verhaal"
zeg dan verdomme wat er half helder aan is.. en niet ons laten zitten met die fokking vraag :{
of bij een tekening... "ik kan de wielen niet zien"
JAH DUH!!! DAT KOMT OMDAT DIE KUTDINGEN AAN DE ONDERKANT ZITTEN ZODAT JE ZE NEIT KAN ZIEN.. DOM WIJF!!!