Programma LijstRatelband.nl

19 December 2002 20:28 koelkast#1
:{

sjees ik heb het 3x moeten lezen maar ik blijf me serieus afvragen hoe iemand werkenlijk met zo een program kan komen er zitten me een stel achterlijke dingen in

het erge is nog dat hij ze op een slinkse wijze verkoopt ik vrees dat hij nog een hoop stemmen gaat krijgen ook. En dat kan niet goed zijn voor de maatschappij.

-----------------------

nieuw certificaat binnen!
19 December 2002 21:01 Nightwolf#2
omg bestaat dat nou echt?
19 December 2002 21:48 Ar-Tuur#3
Ik weet toevallig dat één van zijn geweldige ideeën om de files te bestrijden is om alle even nummerborden op de ene dag de weg op te laten en de oneven op de dag erna en omwisselen dus. Dan vraag ik me af of hij daar nou over nagedacht heeft en het serieus meent. |:(
Ach ja, zowieso is het niet serieus te nemen dat hij denkt in de tweede kamer te gaan zitten met een oortje waarin precies wordt verteld wat hij moet zeggen en of hij voor of tegen moet stemmen. Belachelijk. Wordt dan geen politicus.

Koelkast, heb je trouwens niet een link naar dat partijprogramma ofzo? Ik kijk wel effe op die website.

Edit: hier staat het..
19 December 2002 23:07 Xero#4
Ik wist niet eens dat die partij bestond.
20 December 2002 07:31 Stapper#5
ik vind het wel grappig
iedere partij heeft een programma van meerdere a4'tjes en rattelband komt daar niet eens in de buurt :)

maarja, hij is er erg possitief over, hij denkt dat het wat kan worden, alleen heel nederland denkt daar anders over
20 December 2002 10:28 TheGroovMaster#6
vind het alweer teveel om te lezen, ik zal wel weer stemmen op 1 vd de grotere partijen die het laatste tijd gewoon goed voor elkaar heeft en er geen zootje van maakt. Ze kiezen toch allemaal voor het belang van nederland dus het zal niet veel uitmaken op wie je stemt.
ja de ene war meer economies en de andere meer op milieu maar ze zitten uiteindelijk toch weer op het besluiten van de kamer te wachten waar iedereen in zit en moet toestemmen.
20 December 2002 15:43 The6thgate#7
jah iedereen zal er wel weer op gaan stemmen. K hoop dat de mensen hun ogen dit keer eens openen en niet meer zo denken als bij de vorige verkiezingen:{
20 December 2002 23:40 QQQ#8
ik denk niet dat heel nederland achter ratelband aan gaat lopen. Uit verschillende dingen (peilingen, weinig tot geen bezoekers bij zijn toespraken) is gebleken dat hij helemaal niet zo populair is in de politiek. Op ratelband.nl is er trouwens ook een poll, waarbij meer dan 60% van de (ruim 4000) mensen niet op zijn partij gaat stemmen.

Het is natuurlijk niet te hopen dat de mensen toch massaal op hem gaan stemmen want dan wordt het waarschijnlijk weer een zooitje terwijl het nu juist weer een beetje opgeruimd moet worden.

Citaat

Originally posted by Ar-Tuur
Edit: hier staat het..

Kun je misschien aanwijzen waar het precies staat? Ik kan het namelijk niet vinden (of misschien zag hij zelf al hoe verschrikkelijk dom dat idee was en heeft hij het eruit gegooid :p)
22 December 2002 09:36 ik_ben_de_man#9
laten we met z'n allen een email sturen over hoe dom die wel niet berzig is.

info@lijstratelband.nl
23 December 2002 21:48 Arie-Kanarie#10
Citaat

Originally posted by ik_ben_de_man
laten we met z'n allen een email sturen over hoe dom die wel niet berzig is.

info@lijstratelband.nl

en dan?
23 December 2002 21:51 Bird Of Prey#11
Citaat

Originally posted by rekz_x


en dan?

schieten we voor geen meter iets op...
25 December 2002 12:09 Ar-Tuur#12
Citaat

Originally posted by rekz_x


en dan?

Misschien wordt ie dan sip en hebben we Nederland gered van de ondergang! :z
25 December 2002 19:22 Freaky Maus#13
Echt treurig..

Maar wie zegt dat ie het niet kan?? Ik mag hem wel..

En nou zit iedereen weer te leuren van: O My God! Wat is dat voor shit...???!!?!?!?!

Zelfde als bij LPF alleen wat in mindere mate.. kan me eigenlijk niets schelen politiek.. ze doen maar totdat ze mij of m'n omgeving lastig vallen...
28 December 2002 15:04 DemoCrates#14
Citaat

Originally posted by The6thgate
jah iedereen zal er wel weer op gaan stemmen. K hoop dat de mensen hun ogen dit keer eens openen en niet meer zo denken als bij de vorige verkiezingen:{

Die ogen ZIJN opengegaan bij de vorige verkiezingen.

Ik hoop dan ook dat ze open blijven ....:)
28 December 2002 15:07 DemoCrates#15
Citaat

Originally posted by koelkast
:{

sjees ik heb het 3x moeten lezen maar ik blijf me serieus afvragen hoe iemand werkenlijk met zo een program kan komen er zitten me een stel achterlijke dingen in


Als je nou eens precies aangaf WAT er nou zo "achterlijk" is volgens jou. Komen we een heel eind verder met de discussie.

Toch ?
28 December 2002 18:09 The6thgate#16
Citaat

Originally posted by DemoCrates


Die ogen ZIJN opengegaan bij de vorige verkiezingen.

k moet het nog zien:{
2 January 2003 23:08 JoY_RFJK#17
ik heb respect voor emile.. hij is voor vitesse en gaat gewoon met z'n eigen autotje naar nijmegen om nec-vites te kijken.. die kerl heeft gewoon lef :D
2 January 2003 23:32 koelkast#18
Citaat

Originally posted by JoY_RFJK
ik heb respect voor emile.. hij is voor vitesse en gaat gewoon met z'n eigen autotje naar nijmegen om nec-vites te kijken.. die kerl heeft gewoon lef :D

das idd echt wel DE reden om op hem te gaan stemmen jah
|:( |:(


-----------------------

nieuw certificaat binnen!
3 January 2003 19:40 JoY_RFJK#19
Citaat

Originally posted by koelkast


das idd echt wel DE reden om op hem te gaan stemmen jah
|:( |:(


-----------------------

nieuw certificaat binnen!

ik stem niet op hem pik... |:( dat hoor je mij toch niet zeggen of wel..
3 January 2003 21:27 Fade of Light#20
dit argument heeft niks met de politiek te maken...hop verder met de discussie, als er nog een reactie over voetbal komt gaat ie weg
3 January 2003 22:42 JoY_RFJK#21
Citaat

Originally posted by Fade of Light
dit argument heeft niks met de politiek te maken...hop verder met de discussie, als er nog een reactie over voetbal komt gaat ie weg

ik had het gewoon over de andere kant van emile.. niet als "politicus" oke? .. ik hou al braaf me mond... ;)
3 January 2003 23:29 theo tank#22
Citaat

Originally posted by Fade of Light
dit argument heeft niks met de politiek te maken...hop verder met de discussie, als er nog een reactie over voetbal komt gaat ie weg

dat hebben we gemerkt, mij reactie van vanmidag was ineens ook verdwenen.
En het ging echt over Ratelband hoor O-)