Ik heb werk!!

2 April 2003 16:42 GregoorvanDijk#1
YES YES YES!! Eindelijk dan toch :) Ik ga nu werken bij Pro-Info, in Heerlen. Das een bedrijf dat landelijk aan marktonderzoek doet enzo. Dat is dus mensen bellen en hun naar hun mening vragen (niet verkopen!!). Zo doen we bijvoorbeeld onderzoek vaan Libertel, maar ook rond verkiezingen opiniepeilingen doen. Ik kan dan 2 avonden in de week daar werken, ŕ 8,10 per uur :).. Dusse, wie weet bel ik jullie binnenkort wel :):yes:
2 April 2003 16:44 Stevie#2
feli dan maar :thumbsup:
2 April 2003 16:48 Miss_Sweetgirl#3
gefeliciteerd he:p
2 April 2003 19:27 xlizzx#4
nou gefeliciteerd der mee
2 April 2003 19:32 sk888er#5
gefeli
2 April 2003 19:47 DarkSilence#6
haha, moeje heel snel zeggen dat jij et bent anders ligt de hoorn alweer op de haak :+
2 April 2003 20:28 Queenie#7
Citaat

Originally posted by bartje518
YES YES YES!! Eindelijk dan toch :) Ik ga nu werken bij Pro-Info, in Heerlen. Das een bedrijf dat landelijk aan marktonderzoek doet enzo. Dat is dus mensen bellen en hun naar hun mening vragen (niet verkopen!!). Zo doen we bijvoorbeeld onderzoek vaan Libertel, maar ook rond verkiezingen opiniepeilingen doen. Ik kan dan 2 avonden in de week daar werken, ŕ 8,10 per uur :).. Dusse, wie weet bel ik jullie binnenkort wel :):yes:

Congratz... Bertje... Maareeeeeeeh ik dacht dat je dr al werkte?!?!?!:?
In elk geval veel plezier en es kijken hoelang het duurt voordat je dr uit vliegt(sorry Bert.. Mag dan wel leuk werk zijn dat goed verdient maar doe je een ding wat ze niet bevalt is het exit...)
ikke heb ook nieuw werk!!! Bij de belasting dienst(tiepmiep)..Is gelukkig maar voor n maandje.......
2 April 2003 21:03 Stapper#8
gefeliciteerd, hoelang ben je eigenlijk werkloos geweest???
2 April 2003 22:16 AntiKezman#9
praat je wel een beetje netjes nederlands dan? schijnen mensen een hekel te hebben aan limbos en die zullen dan weinig moeite hebben om de hoorn meteen op de haak te gooien (of gewoon op het 'ophangknopje' drukken :+)

8)
2 April 2003 22:18 Arie-Kanarie#10
Een landelijk onderzoek vanuit Heerlen

Over welk land hebben we het dan Bart?
2 April 2003 22:25 theo tank#11
Libertel? is dat niet een jaar geleden omgezet in Vodafone
:wave:
2 April 2003 22:45 Irene!!!!#12
8-) lijkt me best wel leuk eigenlijk :) gefeli :*
2 April 2003 23:17 The Phit#13
bartje werk? :o jeuj:respect:
2 April 2003 23:50 JoY_RFJK#14
Citaat

Originally posted by Arie-Kanarie
Een landelijk onderzoek vanuit Heerlen

Over welk land hebben we het dan Bart?

Heheheh
2 April 2003 23:55 JoY_RFJK#15
je komt uit heerlen... je woont in tilburg... en gaat werken in heerlen 2x in de week... of woon je weer daar in dat limburgse gat?
3 April 2003 00:24 Irene!!!!#16
Citaat

Originally posted by JoY_RFJK
je komt uit heerlen... je woont in tilburg... en gaat werken in heerlen 2x in de week... of woon je weer daar in dat limburgse gat?

heerlen is niet eens zo klein eigenlijk.. t heeft iig een centrum :yes: ook een hotel maar daar komen vooral mensen voor werk :D (o.a. mijn vader O-))
3 April 2003 08:37 bruggi#17
Citaat

Originally posted by AntiKezman
praat je wel een beetje netjes nederlands dan? schijnen mensen een hekel te hebben aan limbos en die zullen dan weinig moeite hebben om de hoorn meteen op de haak te gooien (of gewoon op het 'ophangknopje' drukken :+)

8)

ja idd dat halveert je kansen op medewerking van de mensen die je belt hoor... dat onverstaanbare gebrabbel :aai:
3 April 2003 08:56 GregoorvanDijk#18
Vodafone ja, maar ik ben in de war omdat ze vroeger in het Libertel-gebouw zaten :o.. BTW, jullie allemaal met je grote mond, procentueel werkt in Limburg nog geen 10% van de mensen mee die je belt meedoet, en dat in de rest van Nederland op meer dan 15% ligt, hehe :p. Limburgers doen daar niet aan mee meestal, terwijl t niks verkopen is :(.. Enne, Queenie, dat viel reuze mee met het eruit schoppen, ze zijn heel soepel hoor ik van alle kanten, je moet alleen niet uren privé gaan zitten bellen :d..
3 April 2003 10:42 Queenie#19
Citaat

Originally posted by bartje518
Enne, Queenie, dat viel reuze mee met het eruit schoppen, ze zijn heel soepel hoor ik van alle kanten, je moet alleen niet uren privé gaan zitten bellen :d..

Ok dan is het goed........... veel plezier dan maar bij je nieuwe baantje.......:yes:
3 April 2003 12:18 bruggi#20
Citaat

Originally posted by bartje518
Vodafone ja, maar ik ben in de war omdat ze vroeger in het Libertel-gebouw zaten :o.. BTW, jullie allemaal met je grote mond, procentueel werkt in Limburg nog geen 10% van de mensen mee die je belt meedoet, en dat in de rest van Nederland op meer dan 15% ligt, hehe :p. Limburgers doen daar niet aan mee meestal, terwijl t niks verkopen is :(..

oeioei wat een stouterds zijn die limbo's toch :p

heb je misschien ook cijfers als het gaat om hoeveel procent van de niet-limburgers die niet mee doen wel mee zouden doen als ze GEEN limburger aan de telefoon zouden krijgen? of hoeveel procent van die 15% die wel mee doen toch maar niet zouden willen meedoen als ze een limburger aan de telefoon zouden krijgen? 8) :+
3 April 2003 12:20 Linnea#21
:thumbsup:
Hopen dattut ook een beejt leuk is