Respect...

8 April 2003 22:14 AntiKezman#1
ik heb me vandaag toch echt zitten verbazen dat ze in de Arena (het haf uurtje dan hij speelde) vandaag ene Clarence S. hebben zitten uitfluiten. Deze jongen heeft zijn hele jeugd bij Ajax gespeeld, is een echte Amsterdammer, is meedere malen kampioen geworden met Ajax en heeft met Ajax toch de EC1 gewonnen...

zo iemand ga je toch niet lopen uit fluiten?!?!?! Dan heb je totaal geen respect voor helden van weleer. Of zit er echt nog iets achter ofzow? Werd bv. Bergkamp ook uitgefloten? Dat dacht ik dan weer niet. Erg merkwaardig en ik vond het heel erg triest en zielig overkomen....

verklaring heb ik iig niet kunnen vinden...

:?
8 April 2003 22:16 Bazzemans#2
Clarence Seedorf wordt bij het Nederlands Elftal toch ook altijd uitgefloten, dat slaat eigenlijk ook nergens op. Hij krijgt gewoon niet genoeg waardering van het Nederlandse publiek. Het is namelijk wel degelijk een voetballer met geweldig veel kwaliteiten.
8 April 2003 22:44 HugoBoss#3
sterker nog: kvin m 1 vd besten van oranje...

en idd zwaar onsportief dat ie werd uitgefloten:{
8 April 2003 22:54 JoY_RFJK#4
jah ik vond het ook nergens op slaan... ik had wel medelijden met Klerrens..
8 April 2003 23:53 Superjood#5
Citaat

Originally posted by AntiKezman
ik heb me vandaag toch echt zitten verbazen dat ze in de Arena (het haf uurtje dan hij speelde) vandaag ene Clarence S. hebben zitten uitfluiten. Deze jongen heeft zijn hele jeugd bij Ajax gespeeld, is een echte Amsterdammer, is meedere malen kampioen geworden met Ajax en heeft met Ajax toch de EC1 gewonnen...

zo iemand ga je toch niet lopen uit fluiten?!?!?! Dan heb je totaal geen respect voor helden van weleer. Of zit er echt nog iets achter ofzow? Werd bv. Bergkamp ook uitgefloten? Dat dacht ik dan weer niet. Erg merkwaardig en ik vond het heel erg triest en zielig overkomen....

verklaring heb ik iig niet kunnen vinden...

:?

:O
9 April 2003 00:04 Tyskie#6
Citaat

Originally posted by Superjood
:O

Je beaamt het?
OVerigens vind ik het net zo triest als Bergkamp bij PSV wordt uitgefloten.. Maar een speler die een wezenlijk aandeel heeft gehad in de successen van je club uitfluiten is het toppunt van debieligheid...
9 April 2003 09:23 HugoBoss#7
Citaat

Originally posted by Superjood
:O

of je gaat er inhoudelijk op in:{
9 April 2003 10:05 Sjarkie#8
Mja de 'haat' tegen Seedorf is volkomen onterecht, kerel is een wereldspeler. errug jammer da thet hem nog steeds wordt kwalijk genomen dat hij de penalty op het EK 96 miste...
slecht trouwens dat ze hem daar alleen voor verantwoordelijk stellen, meerdere misten toen...:Z

Seedorf::aai: :)
9 April 2003 10:09 Ar-Tuur#9
Ik heb me er ook mateloos aan lopen ergeren. Zo behandel je je eigen, voormalige spelers niet, en zeker die van het kaliber Seedorf, die zoveel voor de club betekent heeft. Laten ze een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Real Madrid. Daar worden helden van weleer tenminste onthaald (Redondo laatst op TV bijvoorbeeld), en zo hoort dat ook. Echt belachelijk. Zo vergroot je ook niet bepaald de kans dat topspelers nog eens een keer terug komen naar de club |:(
9 April 2003 10:27 theo tank#10
Ik heb Seedorf vorig seizoen ook uitgefloten :]
9 April 2003 12:20 GregoorvanDijk#11
Tja, ik zal dan wel weer een andere mening hebben, maar ik keek er niet zo van op.Seedorf is één van de meest arroante spelers die ik ken. De man voelde zich op zijn 20e al een absolute wereldster. Wanneer een speler van Roda dergelijk gedrag zou vertonen, zouden wij hem óók uitfluiten.
Bergkamp/PSV kan ik ook bergijpen, Tijs! Bergkamp heeft bij Ajax gespeeld, niet bij PSV. En daar interesseert het ze geen ruk dat hij Ajax prijzen heeft bezorgt..
9 April 2003 12:29 Bazzemans#12
Naja.. Op zich heeft Seedorf op zijn 20ste natuurlijk al ontzettend veel bereikt en echte arrogantie heb ik bij hem nog niet ontdekt moet ik zeggen? Misschien een aantal keer wat minder professioneel gedrag, maar dat is simpel te verklaren door zijn jonge leeftijd. En Seedorf is altijd netjes geweest ten op zichte van de pers en het publiek in tegenstelling tot bv. Davids. Seedorft werd na de penalty-incidenten altijd uitgefloten en dat is gewoon belachelijk. Ik vind het niet eens gek als hij zich arrogant op zou stellen tegen over het Nederlandse (!) publiek. Die behandelen hem toch ook niet zoals een speler van zijn niveau toebehoord?
9 April 2003 12:31 Bazzemans#13
Owjah en ik dacht dat Tijs bedoelde dat hij het ook slecht zou vinden als ze bij PSV Bergkamp uit zouden fluiten. Ook al is het een ex-ajacied. Gewoon omdat het naast ex-ajacied een Nederlander is die veel voor het Nederlandse voetbal betekend heeft en dus niet uitgefloten zou behoren te worden.

Ik kan me voorstellen dat je een Kezman uitfluit als hij weer een van zijn rare dingen uithaald, maar een Bergkamp wat een geweldige voetballer is en ook voor Nederland zijn waarde heet bewezen behord gewoon niet uitgefloten te worden. Door niemand niet!
9 April 2003 14:39 JoY_RFJK#14
nu heb ik nog meer medelijden met Zeedorf... want hij is voor t rest van t seizoen uitgeschakeld... kniebanden gescheurd..:'(
9 April 2003 14:49 Bazzemans#15
Das kut voor hem jah :(
9 April 2003 18:36 Sjarkie#16
gescheurd jah? wow fok.. hij stond dr wel relex bij op het veld gister. Zo van , uuhm jonges ff zaggies ik loop wel van het veld..:)
9 April 2003 20:18 -MOI-#17
Ow da's wel kote voor em... :{
9 April 2003 20:32 DaRick#18
Seedorf verdient dit niet uitgevloten te worden door zijn eigen "vroegere" club.
Maar als je kijkt door wie Seedorf uitgevloten wordt heb ik iig het idee van ja"die mensen kunnen ook nie wat anders dan de hele dag lopen uitfluiten en vloeken". Meestal is het gewoon asosjaal volk dat met dit soort "geintjes begint":(
Ik vind het iig not done
Je kunt zeggen wat je wilt over Seedorf dat ie arrogant is enzow, maar ik vind het wel een vent met ruggegraat en een hard van goud. Hij heeft in suriname iig met zijn eigen miljoentjes een groot stadion gebouwd voor de bevolking daar. Dat vind ik grote klasse. Ik bedoel als je toch bakken met geld verdiend, kun je best wat doen aan de mensen die het wat minder hebben, en het goed kunnen gebruiken. Ik ken tot nu toe nog weinig andere nederlandse topspelers die ook zo'n soort actie ondernomen hebben. Ook is Seedorf nog steeds een wereldster die met 2 verschillende clubs de CL heeft gewonnen.
Jammer dat ie geblesseerd is:(
Seedorf, het ga je goed;)
10 April 2003 13:18 TN20#19
Toen de speaker Seedorf voorlas van het opstellingenpapier werd er wel degelijk geklapt hoor in de Arena. Alleen ging hij irritant tijd zitten rekken bij een corner en viel hij ineens neer, hupte toen tergend langzaam naar de zijlijn en waren we weer 2 minuten verder.
Ook bij de wissel liep 'ie met ongeveer 0,5 kilometer per uur naar de zijlijn.
Seedorf blijft een Ajacied, maar hij moet niet zo irritant tijd lopen te rekken, dat past niet bij een Ajacied. Dáár werd om gefloten.

En om Ajax-supporters nou te gaan beschuldigen van een gebrek aan respect voor oud-Ajacieden slaat nergens op. Als je een beetje oplet weet je dat oud-spelers altijd worden toegejuicht als ze met een andere club naar de Arena komen. Denk aan Litmanen (Amsterdam Tournament), Bergkamp (Ajax-Arsenal), Johnny van 't Schip (Twente) etc etc.
10 April 2003 13:46 Tyskie#20
Citaat

Originally posted by Bazzemans
Owjah en ik dacht dat Tijs bedoelde dat hij het ook slecht zou vinden als ze bij PSV Bergkamp uit zouden fluiten. Ook al is het een ex-ajacied. Gewoon omdat het naast ex-ajacied een Nederlander is die veel voor het Nederlandse voetbal betekend heeft en dus niet uitgefloten zou behoren te worden.

En dat bedoelde ik ook ;) Bergkamp heeft zo'n schitterende dingen gedaan voor het Nederlandse voetbal, dat hij dat niet verdient..
10 April 2003 14:01 theo tank#21
Ik denk dat Bergkamp in de Kuip ook wel op een fluitconcert kan rekenen....(ik fluit wel mee!)
10 April 2003 15:49 Ar-Tuur#22
Citaat

Originally posted by theo tank
Ik denk dat Bergkamp in de Kuip ook wel op een fluitconcert kan rekenen....(ik fluit wel mee!)

Hij is een oud ajacied en als feyenoorder heb je daar een lichte aversie tegen, dat begrijp ik. :)

Maar als voetballiefhebber moet je toch toegeven dat Bergkamp een fantastische voetballer is, die voor het totale nederlandse voetbal veel betekent heeft en het is gewoon en genot om hem te zien voetballen. Bovendien is Bergkamp nou niet bepaald de typische-arrogante-amsterdamse-kapsones-ajacied. Dus wat dat betreft vind ik dat je best waardering mag hebben. Het feyenoord publiek hoeft hem echt niet toe te klappen, juichen en zingen, maar een beetje waardering vind ik op zn minst op zn plaats.
12 April 2003 00:01 Tyskie#23
Citaat

Originally posted by theo tank
Ik denk dat Bergkamp in de Kuip ook wel op een fluitconcert kan rekenen....(ik fluit wel mee!)

Ik verwacht niet anders eerlijk gezegd.. :z