Waar val jij doorgaans op?

20 May 2003 17:22 konus#51
ik val op vrouwen:D
20 May 2003 19:11 voetbalster15#52
val op sportieve mensen met gevoel voor humor, ze hoeven niet perse knap te zijn maar moeten wel lief en eerlijk zijn, maakt mij ook niet uit of het jongens of meisjes/vrouwen zijn, als ze maar aan deze eisen voldoen ben ik zo verkocht.
20 May 2003 20:37 Maikje#53
Mmmm...mijn droomman... Die is lang (ongeveer 1.90, 2 meter). Hij mag een beetje gespierd zijn, maar hoeft totaal niet. Verder een lief koppie met blauwe oogjes en bruine/zwarte haartjes. Helaas is mijn vriend juist het tegenovergestelde. Ach ja, het innerlijk is toch belangrijker...
20 May 2003 21:38 Ode#54
Bruin haar, donkere wenkbrauwen, en vooral heel erg lief.
20 May 2003 21:53 Diz#55
Tjah, ik val echt op innerlijk, want alle vriendjes die ik tot nu toe gehad heb, zagen er heel egr verschillend uit.

Groot, klein, dun, dik, blond, donker, rossig, echt superverschillende types qua uiterlijk, innerlijk over het algemeen wel erg hetzelfde moet ik zeggen, alleen wordt het met de tijd steeds beter
21 May 2003 15:24 Alpha#56
Ik zou dus als eerste vallen op een meisje dat:

ze moet niet groter zijn als mij, maar ook niet een stuk kleiner, wat betekend dat ze zo tussen de 1,70 en 1,89 moet zijn.
middellang bruin haar
bruine ogen
lange benen
en t liefst een beetje door de zon gebruind of een in de richting van een latina
21 May 2003 16:41 kreej-z#57
ik val op me vriendje :D lol
nah als k t moet omschrijven, val ik meestal op blonde jongens met blauwe ogen, niet te groot, en niet te dik, maar zeker niet te dun. qua karakter.. sja dies moeilijk, sportief, sociaal, lief, romantisch, niet te klef(mjah op sommige momenten wel :D), manslike...jah kweenie hoe ik da moet opmschrijven.. ik denk t naar buiten toe toch wel n beetje stoer doen(maar dan ook weer niet te) en verder weet k t ff nie hoah :)
21 May 2003 17:12 PFP#58
een absolute must is wel langer haar, ik vind kort haar bij meisjes nogal :{
21 May 2003 18:17 bruggi#59
Citaat

Originally posted by dext0r


ik kan er toch sportief uitzien, en er tegelijkertijd gewoon niets aan doen ? :0

das nep :p

nou vooruit voor deze ene keer is dat ook goed :Y)
21 May 2003 19:35 L_angeldc#60
Citaat

Originally posted by kreej-z
ik val op me vriendje :D lol
nah als k t moet omschrijven, val ik meestal op blonde jongens met blauwe ogen, niet te groot, en niet te dik, maar zeker niet te dun. qua karakter.. sja dies moeilijk, sportief, sociaal, lief, romantisch, niet te klef(mjah op sommige momenten wel :D), manslike...jah kweenie hoe ik da moet opmschrijven.. ik denk t naar buiten toe toch wel n beetje stoer doen(maar dan ook weer niet te) en verder weet k t ff nie hoah :)

jou vriendje = manslike?? :+
sinds wanneer??? :p :p
21 May 2003 19:44 BWM#61
ik val op meisjes met burgerlijke ouders :|


is heel eng, al mijn vriendinnetjes hebben burgerlijke ouders :|

heel eng...
22 May 2003 12:42 Check_This#62
Als je zegt dat je alleen op iemands innerlijk valt is niet helemaal waar, als je iemand voor het eerst ziet zie je alleen het uiterlijk, als je dat al bevalt dan is het al gebeurt. Bij sommige heb je ook dat je het uiterlijk niet zo geweldig vind, maar dat je er na een korte tijd(als je diegene leert kennen) het innerlijk een grote rol speelt en dat het dan gebeurt. Ach liefde is gewoon iets wat je gebeurt! Waarbij sommige dingen als uiterlijk en innerlijk extra helpen!
Ik zelf val meestal op iemands uitstraling(niet per se het uiterlijk), dus gewoon hoe iemand overkomt, utistraling qua ogen en lichaamshouding enzo klinkt misschien cliché maar is wel zo. En uiterlijk speelt wel een rol maar geen belangrijke, je moet er toch wel tegen aan kunnen kijken of niet dan? En das voor iedreen verschillend gelukkig! Mja voorkeur is toch wel klein en bruin haar.

See ya :wave:
22 May 2003 16:33 Miss_Sweetgirl#63
Citaat

Originally posted by Miss_Sweetgirl
Meestal groot, bruin haar, bruine ogen :)

correctie: blond haar blauwe ogen is ook mooi:+
22 May 2003 18:56 Bazzemans#64
Citaat

Originally posted by Miss_Sweetgirl


correctie: blond haar blauwe ogen is ook mooi:+

en blond haar een bruine ogen dan O-) :x
22 May 2003 22:57 Queenie#65
op jonges duuuhhhhhhhhhh..... Op mn vriendje natuurlijk........
22 May 2003 23:07 GregoorvanDijk#66
Citaat

Originally posted by Bazzemans


en blond haar een bruine ogen dan O-) :x

Hehehe, Bas :D Ik heb bruin haar en blauwe ogen :yes: :d We maken geen enkele kans jung :no: :Y)
23 May 2003 07:42 Check_This#67
Citaat

correctie: blond haar blauwe ogen is ook mooi

Yes!! Dus IK maak nog wel een kansje!:yes: Valt weer! :d