Regiogevallen van een DVD

8 August 2003 15:32 Dimas#1
Kennelijk heeft mijn DVD-speler regio-getal 2. Kan ik dan echt alleen maar DVDs met 2 afspelen? Want ik wil namelijk graag de DVD van Slayer kopen maar die heeft regio-getal 0
8 August 2003 15:35 FiZz#2
0 betekend volgens mij dat je hem overal kan afspelen. 2 is voor nederland (of voor europa volgens mij).
Maar veel dvd's spelers kun je ook wel zo maken dat die alles kan afspelen. Hoe dat moet? geeeeeeeeeen idee :)
8 August 2003 15:54 Dimas#3
Beters! War At The Warfield, HERE I COME!!!
8 August 2003 16:02 SpiNe#4
Citaat

Originally posted by Dimas
Beters! War At The Warfield, HERE I COME!!!

ik kom nog wel ff langs om hem te checken:p
8 August 2003 18:35 dext0r#5
ff firmware upgrade en hij is zo regiovrij

vaak althans
met mijn pioneer dvd speler in computer was dat iig wel het geval.
8 August 2003 19:08 Dimas#6
ik heb geen DVD-speler in de pc, eentje voor de TV heb ik het over
9 August 2003 10:50 dext0r#7
met een beetje soldeerwerk en rondzoeken op internet is die ook vast wel regiovrij te maken :+
9 August 2003 18:28 Toto#8
geen id wat dat nou allemaal inhoudt :)

hoe kan je zien welk getal bij je dvdspeler hoort?
9 August 2003 19:02 lou#9
Regio 2 DVD's zijn de Dvd's die je in Europa kan kopen . Maar als je Dvd's Importeerd uit andere werelddelen zijn het meestal andere regio Dvd's en die kan je niet afspelen op de meeste Europese Dvd spelers. Of je moet een regio vrije Dvd speler kopen of je kan het misschien laten ombouwen met een chip erin zodat het wel kan.
3 September 2003 14:46 rmd#10
Citaat

Originally posted by Dimas
Kennelijk heeft mijn DVD-speler regio-getal 2. Kan ik dan echt alleen maar DVDs met 2 afspelen? Want ik wil namelijk graag de DVD van Slayer kopen maar die heeft regio-getal 0

De meeste nieuwe players zijn nu all region. Heb er 2 en allebij all region je kun op de internet code's vinden voor all region en het staat er meestal bij voor welke region ze geschikt zijn. zelfs de PS2 kunt je al region maken:yes:
7 September 2003 01:33 Kampie#11
Je kan idd tegenwoordig met een aantal codes alle dvd spelers regio vrij maken..
Moet je alleen ff de juiste methodes en codes weten.. :)