Ik slaag er ALTIJD in alles te verprutsen

10 August 2003 12:58 bartje518#1
Nu alwééérrrr :( Naja, kzal eerst even de gehele voorgeschiedenis uitleggen :+

In januari dit jaar, vlak nadat t uitging met mijn ex-vriendin, Sabine, had ik heeel erg veel contact met een meisje uit mijn klas, Eline. We waren altijd al goede vrienden, en toen Sabine me vroeg wie het leukste meisje uit mijn klas was bijvoorbeeld, zei ik ook al Eline, ze lijken erg op elkaar ook, hehe, mijn smaak dus :7. Ze trooste me heel erg, en hadden héle lange gesprekken. We gingen ook vaak samen uit enzo, maar hadden verder niks. Zij wilde toen wel, maar ik had er na Sabine even genoeg van, hoefde niks verder. Tot ongeveer zo in maart, april, kreeg zij dan een vriend. Toen pas merkte ik dat ik haar eigenlijk toch wel leuker dan gewoon leuk vond, en dacht ik zo van: 'sukkel die je bent'. Maargoed, toen was het dus weer te laat. Ik ging maar met andere mensen van mijn klas stappen enzo, met vrienden hier veel leuke dingen doen, vakantie boeken, veel naar Roda gaan, werken, geld verdienen dus, enz enz. Had eigenlijk niemand meer nodig verder. Toen ging het uit met de vriend van eline, en kwam ze weer terug bij mij, maarja, ik had eigenlijk geen zin meer erin, ik had weer een heel eigen leventje, en het ging wel goed zo. Straks ging ik naar Lloret, en wilde ik vrij zijn. Iedereen verklaarde me zowat voor gek, maargoed, ik wilde het zo. We hadden beetje lat-relatie zeg maar, hehe 8). Na de vakantie konden we dan altijd nog wel kijken. Maandag zouden we afspreken om wat te gaan doen, in Eindhoof (waar ze woont), of Roermond ofzo.. Belde ze net op dus, dat ze weer iemand anders had :(:'( Kan mezelf wel weer voor mijn kop slaan, heb ik het wéér verprutst gewoon :{:no: Naja, maandag gaat dan dus ook weer niet door, dus zal maar eens kijken of ik dan kan gaan werken extra ofzo. Sukkeltje dat ik ben :(
10 August 2003 13:18 Nightwolf#2
als t weer uitgaat en je hebt geen zin dan moet je maar zin maken ;) :p
10 August 2003 13:49 bartje518#3
Citaat

Originally posted by Nightwolf
als t weer uitgaat en je hebt geen zin dan moet je maar zin maken ;) :p

mjah, als ik t druk heb ofzo, hehe :+ Zie mezelf in staat het nog eens te verprutsen hoor :love:8)
10 August 2003 13:56 Forza#4
ja et kan ook gewoon beetje zijn van,


you dont know what you got till its gone
10 August 2003 17:57 Raspberry#5
zoals ik al zei :p
1. nog genoeg leuke meiden.
2. 3 maal is scheepsrecht.
;):)
10 August 2003 18:21 The6thgate#6
hmz nu heb ik ook nog s wat.
gister was de nicht van n vriend mee op stap, hoor ik net dat ze mij wel leuk vond. gisteravond niet echt gemerkt:z

maar volgende keer iig op tijd je kans grijpen bart:p
10 August 2003 19:35 WishfulDreaming#7
Grijp de volgende keer gewoon je kans :)

Ik denk dat je die fout nu niet meer gaat maken :d
10 August 2003 19:41 Setragasj#8
"overhead, if you look real hard, you will see that, there's millions of angels" ;)
10 August 2003 21:12 CharmedOne#9
Ahhhh :aai: :*
Je moet de volgende keer gewoon je kans grijpen ookal heb je er ff geen zin in, want anders krijg je straks weer spijt..
10 August 2003 22:42 bartje518#10
Citaat

Originally posted by CharmedOne
Ahhhh :aai: :*
Je moet de volgende keer gewoon je kans grijpen ookal heb je er ff geen zin in, want anders krijg je straks weer spijt..

Jah, dat zeiden ze de vorige keer ook al allemaal :( Phitje heeft geloof ik 20x gezegt dat ik ervoor moest gaan, en me vrienden ook. Lekker bezig ben ik hè? :yes:

:no:
10 August 2003 22:52 kattebolleke#11
ik heb ook geen geluk in de liefde...
blijven volhouden ! dan zal t der ooit van komen :)
keep on !
greetz, the new one
10 August 2003 22:59 PFP#12
dwing haar met geweld desnoods, werkt vaak.
10 August 2003 23:44 Kampie#13
Citaat

Originally posted by bartje518
... Had eigenlijk niemand meer nodig verder. ...

Het kan aan mij liggen, maar ik vind dit wel een hele rare uitspraak en als ze het zou lezen zou ze het je iig vast niet in dank afnemen.
11 August 2003 00:10 bartje518#14
Citaat

Originally posted by Kampie
Het kan aan mij liggen, maar ik vind dit wel een hele rare uitspraak en als ze het zou lezen zou ze het je iig vast niet in dank afnemen.

Ik had op dat moment geen behoefte aan een vriendin :{ Ik had t druk met andere dingen, is dat zo vreemd :?
11 August 2003 06:52 WishfulDreaming#15
Citaat

Originally posted by bartje518


Ik had op dat moment geen behoefte aan een vriendin :{ Ik had t druk met andere dingen, is dat zo vreemd :?

Je uitspraak is raar, maar ik snap wel wat je er mee bedoeld :yes:
Je hebt soms zo van die momenten........ :)
11 August 2003 12:08 Kampie#16
Citaat

Originally posted by bartje518


Ik had op dat moment geen behoefte aan een vriendin :{ Ik had t druk met andere dingen, is dat zo vreemd :?

Dan moet je dat er neer zetten.. en niet zo'n rare uitspraak.. alsof je 5 open vakjes hebt en 6 vrienden zodat er 1 moet afvallen.. :)
12 August 2003 19:23 The Phit#17
tja kerl, ik voorspelde t al voordat je op vakantie ging en je weet wat ik er verder van vind... Je wou vrij op vakantie gaan, kan ik begrijpen, maar als je die Eline daarvoor opgeeft moet je wel scoren natuurlijk, maar je heb volgens mij niet eens met een meid gezoend. Tja sorry kerl, ik zal je de volgende keer nog beter waarschuwen :* verders snap ik wel dat je nix wilde met een meid. :D na dat heerhugowaardse sletje heb ik er ook totaal geen zin meer an :7.
12 August 2003 19:59 psychobunny#18
sja,had je haar maar niet moeten laten gaan de eerste keer...en vrij willen zijn voor op reis te gaan vind ik nog dikkere bull...
15 August 2003 21:11 Helenaa#19
Citaat

Originally posted by psychobunny
sja,had je haar maar niet moeten laten gaan de eerste keer...en vrij willen zijn voor op reis te gaan vind ik nog dikkere bull...

Vind ik eigenlijk ook, vooral dat vakantie gedeelte.. Een vriend van mij maakte het uit omdat ie op vakantie een "chick wou scoren". En na de vakantie zouden ze dan weer verkering hebben |:(
15 August 2003 22:25 0Vera#20
Citaat

Originally posted by Forza
ja et kan ook gewoon beetje zijn van,


you dont know what you got till its gone

blijkt snel ja. is ook maar al te waar. erg verwarrend soms :{
15 August 2003 22:28 WhizzCat#21
Citaat

Originally posted by Forza
ja et kan ook gewoon beetje zijn van,


you dont know what you got till its gone

Een hele ware uitspraak.

Zo gaat het meestal. Ik kan je vertellen dat we eigenlijk allemaal prutsors zijn als het om vrouwen gaat.

Niemand verliest en niemand wint (hey, Two Weeks Notice gezien WhizzCat? ja zeker, al 2 keer ;) )