computer via tv

13 August 2003 19:11 Clauw#1
hier ben ik weer met een computerprobleem..
oke mn vader heeft dus zon kabeltje gekocht wat computer en tv verbindt, en ook iets zodat je het kan aansluiten op de tv.
Nou horen we wel het geluid van de computer op de tv. Maar we zien geen beeld.
Wat we wel krijgen is een soort bericht, met daarop de tekst:Als u dit kunt lezen, dan heeft Windows de beeldschermadapter geïnitialiseerd.

Als u deze adapter als onderdeel van het Windows-bureaublad wilt gebruiken, opent u de optie Beeldscherm in het Configuratiescherm en past u de instellingen bij Instellingen.

Als je nog verdere informatie nodig hebt moet je het maar ff laten weten.

Hoe kunnen we beeld krijgen op de tv? wat moet ik daarvoor instellen?

Alvast bedankt.
13 August 2003 22:22 FunFair#2
euh stekkertjes aansluiten op E1 of E2 of whatever.. de tv daar opzetten..
in windows naar je videokaart opties gaan.. en daan selecteren dat je tv de tv wilt gebruiken....

welke videokaart heb je?
13 August 2003 23:14 Nightwolf#3
Citaat

Originally posted by FunFair
en daan selecteren dat je tv de tv wilt gebruiken....

jaaaaaaaaaaja :z :+
13 August 2003 23:28 Kampie#4
Bureaublad eigenschappen >> instellingen >> 2e venstertje aanklikken en een beetje de boel uitproberen..

Op die manier gaat het vanzelf werken.. :)

En nu maar hopen dat hij niet zwart wit is.. :z
15 August 2003 21:27 Clauw#5
oke bedankt voor de reacties, we zullen wel zien of het lukt. Het is een G force videokaart, voor de rest weet ik niets :S
15 August 2003 22:54 The6thgate#6
Citaat

Originally posted by Kampie
En nu maar hopen dat hij niet zwart wit is.. :z

dat probleem heb ik bij onze laptop, zeer irritant:z
16 August 2003 16:49 Kampie#7
Citaat

Originally posted by The6thgate
dat probleem heb ik bij onze laptop, zeer irritant:z

Hoe dacht je dan dat ik wist dat die mogelijkheid er is? Ik heb dat probleem ook.. :(
20 August 2003 09:44 TheGroovMaster#8
lol. Als ik me niewe kast heb gemaakt ga ik ook zo een kabeltje kopen denk ik... nouja heb er nu al 1 maar dies veel te kort, 2 meter ofzo
20 August 2003 11:39 Clauw#9
het lukte gisteren heel ff, het was wel zwart/wit, toen wilde mn vader dat veranderen en toen ging de comp weer raar doen :S
24 August 2003 02:24 ik_ben_de_man#10
zwart wit ligt meestal aan tv trouwens , die conventeert het beeld dan niet goed ,
24 August 2003 17:41 someone#11
Citaat

Originally posted by FunFair
en daan selecteren dat je tv de tv wilt gebruiken....


Heb er 3 dagen over gedaan totdat ik al mijn koppigheid aan de kant zette en de handleiding doorlas, daar stond precies uitgelegd dat ik de tv als primary moest zetten |:(
24 August 2003 20:05 FunFair#12
Citaat

Originally posted by Kampie
Hoe dacht je dan dat ik wist dat die mogelijkheid er is? Ik heb dat probleem ook.. :(

andere drivers proberen. Had ik laatst ook.. met andere drivers ging het wel goed.

echter had ik het ook een keer opgelost door de bios van de videokaart te flashen (had een nieuwere geflashed, maar die maakte zwart/wit dus heb ik de oude weer terug geflashed...)

bij laptops zou ik ff een mailtje sturen naar de fabrikant ervan en kijken wat zij ervan zeggen...
24 August 2003 20:06 FunFair#13
Citaat

Originally posted by someone
Heb er 3 dagen over gedaan totdat ik al mijn koppigheid aan de kant zette en de handleiding doorlas, daar stond precies uitgelegd dat ik de tv als primary moest zetten |:(

slaat dit op mijn reactie?
verder werkt dit wel op mijn pc op deze manier. Ik heb echter een NVIDIA kaart... misschien dat jij een andere hebt waardoor het anders werkt.. ik heb niet voor niets gevraagt wat je had.. :{
18 December 2005 13:15 sepp#14
Ik heb laatws mn computer verplaatst en de monitor ff losgemaakt
toen computer weer op goede plek stond heb ik weer de monitor aan de computer aangesloten
maar als ik nu de computer opstart staat er: Als u dit kunt lezen, dan heeft Windows de beeldschermadapter geïnitialiseerd.

Als u deze adapter als onderdeel van het Windows-bureaublad wilt gebruiken, opent u de optie Beeldscherm in het Configuratiescherm en past u de instellingen bij Instellingen.

Er gebeurt verder niks , ik kan nu dus niks doen

wat moet ik nu doen???:S

alvast bedankt
27 December 2005 14:42 ik_ben_de_man#15
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door sepp
Ik heb laatws mn computer verplaatst en de monitor ff losgemaakt
toen computer weer op goede plek stond heb ik weer de monitor aan de computer aangesloten
maar als ik nu de computer opstart staat er: Als u dit kunt lezen, dan heeft Windows de beeldschermadapter geïnitialiseerd.

Als u deze adapter als onderdeel van het Windows-bureaublad wilt gebruiken, opent u de optie Beeldscherm in het Configuratiescherm en past u de instellingen bij Instellingen.

Er gebeurt verder niks , ik kan nu dus niks doen

wat moet ik nu doen???:S

alvast bedankt


coole up.