het grote wie-haat-je-topic

22 September 2003 19:40 liekpiek#51
de gymleraar.
27 September 2003 13:29 citizen_erased#52
*Ik haat rebecca omdat ze OPEENS alles het zelfde heeft, de zelfde muziek blablablabalbal en ook precies dezelfde msn-namen (jaja kan triest klinken, maar ik word er gek van) en ze is stom en BAH KOTS wat haat ik haar nu!!!

*Mezelf ook nog es even, omdat ik een vriend heb maar iemand anders leuk vind, en ik ben het al een week aan het uitstellen om het uit te maken maar ik durf niet en daarom BAH ik haat mezelf, wat meot ik nou doen :'(!??!!?!?

*Ik haat ook dat de 'vrienden' diek heb/had geen vrienden zijn en dat ik nu alleen ben :'(
27 September 2003 18:02 liekpiek#53
ik haat mensen die anderen haten zonder een reden voor te hebben :p 8)

en de gymleraar, voor de 3e keer in dit topic:p
2 October 2003 17:46 Helenaa#54
Ik haat sebastiaan, omdat het enige wat uit zijn mond komt: Esje, wat is er? is.
En ik haat mn gschiedenis leraar/
3 October 2003 09:28 Alpha#55
Dirk
omdat
a hij altijd alles beter weet (niet dus)
b hij nooit zijn klep dicht
4 October 2003 13:10 PFP#56
ik haat dat mens van de universiteits bibliotheek, een brommer bewijs is een legitimatie 8)
4 October 2003 14:29 mygirly#57
Zo hey! wat een haat allemaal. Haat is tog nie goed? Ma jah, nu we allemaal uitgeraast zijn kunnen we nu vrolijk verder.:yes: en iedereen krijgt een :aai:

Kep nie egt ene persoontjuh da k haat. meer een hekel aan. Zoals, mn aardrijkskundeleraar, mn duitslerares, de concierge, mn natuurkundeleraar, mn broertjuh, de kinderen van de vriendin van mn moeder (wat een koters zijn DAT), mn oma soms omdat ze zeikt,mn geschiedenisleraar, gym (is geen persoon maar tog)
Tog wel een hele lijst, ma goed ik bedoel het niet kwaad:d O-)
10 October 2003 07:50 Bowser#58
ik :kwaaist: :kwaad: :kwaaist: HAAT:kwaaist: :kwaad: :kwaaist: Mirjam Aret, omdat ze een kutmens is, van mij mag ze wegbranden in HELL:kwaaist: :kwaad: :kwaaist:
10 October 2003 19:02 Suepahfly#59
Citaat

Originally posted by Bowser
ik :kwaaist: :kwaad: :kwaaist: HAAT:kwaaist: :kwaad: :kwaaist: Mirjam Aret, omdat ze een kutmens is, van mij mag ze wegbranden in HELL:kwaaist: :kwaad: :kwaaist:

das wel een mooie :+

enfin, ondertussen haat ik mezelf vantijd, om wat een stomiteiten ik ook weer s heb uitgehaald8|
10 October 2003 20:11 JennyMindTricks#60
Mezelf :[
10 October 2003 20:23 SpiNe#61
Citaat

Originally posted by ChildOfTheNight
Mezelf :[

doos:Z
14 October 2003 11:40 Jan Lul#62
Oscar willems, hij is een enorme ******, en nu moet ik van die \%^$&^^&%$*Mentor naast hem gaan zitten.
14 October 2003 11:41 liekpiek#63
Citaat

Originally posted by Jan Lul
Oscar willems, hij is een enorme ******, en nu moet ik van die \%^$&^^&%$*Mentor naast hem gaan zitten.

aaaaarme jij....maar oscar vind het ook neit leuk hor!!!! haha je hebt geluk vd vorst stond bijna achter me toen ik je post las:p
16 October 2003 09:32 altiora#64
hele lijst eigenlijk...

mn moeder (omdat ze er, als ik dr es nodig heb, niet is en als ik dr niet nodig heb er wel is en al mn aandacht probeert op te eisen "omdat ze tog nog altijd mn moeder is" grrrrrrrrrrrrrr:kwaad: )
avril lavigne. ze is een poser en een wijf dat zich te goed voelt voor de rest van de wereld en alleen maar commerciëlle K*T-muziek maakt
fred durst. zie avril.
wouter. omdat ie ongelooflijk onbereikbaar is en ik er nu es ff genoeg van heb!!!
mezelf. omdat ik nooit iets goed kan doen, er nooit uitzie, stomme dingen zeg en doe, niet slim genoeg ben, te lelijk, etc etc...
wilbo (ja tis een naam...:? ) omdat ie verschrikkelijk hypocriet doet en denkt dattie beter is dan iedereen :kwaaist:
dan nog verschillende leraren die me behandelen alsof ik een iq heb van 5 omdat ik ben blijven zitten en havo doe ipv vwo (waar ik btw ZELF voor heb gekozen omdat ik geen zin in vwo had...)
maar het aller-aller meest haat ik anton nog wel... (is de vriend van mn moeder) met zn stomme @#$%$opmerkingen en zn achtelijke grijns de hele tijd, en dat hij altijd voor mij en mn broers wordt geplaatst, en dat ik hem aardig moet vinden terwijl ik geregeld droom over hem terwijl ik zn gezicht met mn kistjes aan stukken schop op gruwelijke wijze... :kwaaist:

anyway...

dat was et zo'n beetje geloof ik... er zijn er nog een paar die ik haat of niet mag, maar dit zijn tog wel de hoofd-personen. :p

zooooooooowwww... t lucht wel op moet ik zeggen :p
16 October 2003 14:52 JEANUS#65
Ik haat niemand , maar dat is vast omdta ik niet meer op school zit :yes:
16 October 2003 20:16 zusje#66
Geen haat maar ergernissen....Mensen die arrogant zijn..sommige mensen zijn ZO arrogant niet te geloven! En als je ze ziet, ik zou geeneens zo arrogant dúrven zijn als ik hun was, vaak zijn ze nog lelijk en lomp ook! Mensen die liegen, mensen die tegen me gaan lopen schreeuwen, mensen die wat over mn familie te zeggen hebben, die hebben dr GVD toch helemaal geen donder mee te maken? Mensen die zeggen dat het leeftijdsverschil tussen mij en mn vriend te groot is, mensen die me voor de voeten lopen, VINNIE (die gozer kan echt niet eten das zown smérig gezicht gewoon, als hij een ijsje eet zit het meteen all over the place, BAH),coopertest/rhijnsburgerloop das gewoon niet goed voor een mens! uh Pink! Das ook een kutwijf, zij denkt dat ze net zo leuk als Gwen stefani is...FORGET IT!


Nouw dat was het wle geloof ik:) alle ergernissen eruit:thumbsup:
16 October 2003 20:47 liekpiek#67
Citaat

Originally posted by JEANUS
Ik haat niemand , maar dat is vast omdta ik niet meer op school zit :yes:

zou goed kunnen....

de gymleraar
de gymleraar
de gymleraar

niet dat ik nou zo'n hekel heb aan die man, het gaat om het feit dat ik geen hekel had aan mn oude gymleraar...

en nog een Zeer Irritant Persoon Uit Mijn Klas waarvan het niet veilig is de naam te noemen, omdat er ook mede-klasgenoten op dit forum ronddwalen :d
16 October 2003 20:58 ik_ben_de_man#68
platenbazen en die hitjesfabrikanten die voor ze werken maar minder betaald krijgen dan ik met afwassen

mensen die hun mening kosten wat het kost er doorheen moeten krijgen

mensen die alles wat zij doen/hebben beter is dan anderen.
16 October 2003 21:03 zusje#69
Cu2 die het nooit doet als ik em wil veranderen :kwaad:
10 November 2003 07:13 Suepahfly#70
Gymleraar,wat een klotezooi van een leerkracht is me dat:[ Dribbel met je dominante hand, dan met je niet dominante hand:kots:

Karen, omdat ze ons "beu" is, en als ik ze dan negeer, komt ze achter ons gat hangen8|
10 November 2003 15:13 JEANUS#71
Ik heb er 1.

SCHOENENWINKELS met alleen maar juweeltjes van schoenen.
Ze roepen je naam , en je lege portomonee.


ARGH!
11 November 2003 21:22 Fallen_Engeltje#72
ik haat helemaal niemand, ik ben in totale vrede met de rest van wereld, hahahahahaha, ik ben grappig:p

ik haat jo, omdat het de grootse ******hoer is die er bestaat, om een lang verhaal kort te maken, zij heeft mijn ouders wijs gemaakt dat ze nog 60(!!!!) euro van mij kreeg, en vertelde me ouders ff vrolijk dat ik rookte, bahbah, zij is echt een verschikkelijke ***hoer, sorry schelde mag nie, maar als ik daar aan terug denk word ik nog steeds wel zo ontiegelijk kwaad, ik haat haar echt uit de grond van me hart, en dat is iets wat ook nooit meer goed zal komen!!!! bahbah, zou is mn goeie humeur weer naar de knoppe :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:
12 November 2003 07:07 anemic#73
ik haat alto's
12 November 2003 11:26 PFP#74
Citaat

Originally posted by anemic
ik haat alto's

ik haat mensen die zich alto noemen


haten is een groot woord :p
12 November 2003 15:20 annomeisje#75
Ik haat genoeg mensen, gewoon want ze me niet aanstaan.
12 November 2003 15:21 dext0r#76
Citaat

Originally posted by annomeisje
Ik haat genoeg mensen, gewoon want ze me niet aanstaan.

helaas voor jou lijkt er niemand op jou evenbeeld he? want dan zou de wereld toch maar perfect zijn.
12 November 2003 15:25 annomeisje#77
Citaat

Originally posted by dext0r
helaas voor jou lijkt er niemand op jou evenbeeld he? want dan zou de wereld toch maar perfect zijn.

Dat zeg ik helemaal niet. En niemand hoeft zo te zijn zoals ik ben, dat heb ik ook nooit gezegt of laat staan gedacht:rolleyes:
12 November 2003 15:26 dext0r#78
Citaat

Originally posted by annomeisje
Dat zeg ik helemaal niet. En niemand hoeft zo te zijn zoals ik ben, dat heb ik ook nooit gezegt of laat staan gedacht:rolleyes:

dat hoeft ook niet...we begrijpen je zo al goed genoeg..
12 November 2003 15:36 JEANUS#79
ik vind mensen niet zo leuk die omdat ze in een bepaalde thread een discussie hebben er in andere threads mee doorgaan.
12 November 2003 15:39 dext0r#80
Citaat

Originally posted by JEANUS
ik vind mensen niet zo leuk die omdat ze in een bepaalde thread een discussie hebben er in andere threads mee doorgaan.

:*
16 November 2003 21:51 doggy#81
ik haat niemand echt eilijk, maar ben zwaar pissed op:
-mijn opa en oma, omdat ze mijn vader niet behandelt hebben zoals je je kind moet behandelen en hij daardoor geestelijk overspannen is!
-tony en blablabla (moeilijke naam) omda ze me alle wilde verkrachten
-rob omda hij mun zus heb verkracht
-chantal omda ze over mij en mijn pa loop te zijke
da ware ze wel..grrrkan er pssed om worden als ik alleen al aan hun denk!:kwaaist:
20 December 2003 11:51 Mozzel#82
ik haat mark hopster uit mijn klas....
door hem is het onmogelijk geworden om te spijbelen !!!
echt en die door god vergeten rot kop, echt niet normaal meer:yes:
20 December 2003 12:10 CharmedOne#83
Ik haat Aida, de opperhoer van mijn school, omdat dit de 2e x is dat ze de vriend van een vriendin van me afpakt
20 December 2003 14:50 Helenaa#84
ik haat direct. Gewoon omdat het kutmuziek is. En ik haat (haten is wel groot woord nu) de vier jaargetijden als ze van die vieze sneeuwschuimvlokjes gaan rondsproeien
20 December 2003 20:20 Suepahfly#85
Ik haat Simons, de klootzak zit zich te moeien met men liefdesleven,terwijl alles eens EINDELIJK op rolletjes loopt.
Als hij nog 1x zegt dat ik er spijt van ga hebben, dan scheur ik zen hart uit zen kast en veeg ik er men gat mee af(in men gedachten allesins:z :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:
21 December 2003 10:37 JEANUS#86
Ik haat visagisten die gewoon zo gloss op je lippen pleuren zonder schoon penseeltje. ( TERWIJL ik het zeg )

Zit ALWEER met een enorm jeukende koorstlip.
21 December 2003 18:35 anouk#87
Ik haat de sectordirecteur van me school omdat ie de lieffste lerares van de wereld zo peste dat ze overspannen werd :[

En mn mentrix omdat het NOOIT maar dan ook NOOIT goed is wat ik doe/zeg. En omdat zij samenspant met de bovengenoemde sectordirecteur die mij dus nu allebei haten en omdat ze boos op me worden als ik zeg wat wel waar is maar wat zij niet willen horen, en ik haat me mentrix ook omdat ze zit te zeiken over peaches!

En ik haat me oude mentrix omdat ze me zo de grond in heeft gestampt dat ik mezelf nu haat!

En ik haat mezelf dus!! :loser:
:[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:

he, dat lucht op!
21 December 2003 19:55 PFP#88
Ik haat mensen die mij lastigf vallen met hun probleempjes 8|
21 December 2003 20:52 The Phit#89
de wind die vannacht me duitse maat omver blies :7
22 December 2003 16:16 Suepahfly#90
Men pa, die vuile klootzak heeft net heel men vakantie naar de kloten gedaan, alles maar dan ook alles was goed,goeie punten, mooi cadeaus, zalige vriendin, en nu...hij heeft alles naar de kloten gedaan...die zak gunt mij ook echt niets van gelukkig zijn, hij mag voor mijn part ontploffe,de klootzak:kwaaist:
23 December 2003 16:33 miesje#91
Ik haat da fucking proefwerk van erfelijkheids leer omdat me da een 3,4 heb bezorgt en daar door moet ik dus mn bio exame gaan doen tenzij ik een 9,6 voor dna pw haal wat me tog nie luk.
En ik haat gargamel soms dan.
23 December 2003 16:58 lieve colafles#92
ik haat eigenlijk helemaal niemand. Haten is het verspillen van energie aan iemand waartoe je je niet aangetrokken voelt.
23 December 2003 19:38 Suepahfly#93
Citaat

Originally posted by lieve colafles
ik haat eigenlijk helemaal niemand. Haten is het verspillen van energie aan iemand waartoe je je niet aangetrokken voelt.

ok...:| dan haat ik jou ook:d luierik:yes:




mopie,mopie;)
24 December 2003 17:14 Rensje#94
Citaat

Originally posted by Suepahfly
Ik haat Simons, de klootzak zit zich te moeien met men liefdesleven,terwijl alles eens EINDELIJK op rolletjes loopt.
Als hij nog 1x zegt dat ik er spijt van ga hebben, dan scheur ik zen hart uit zen kast en veeg ik er men gat mee af(in men gedachten allesins:z :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist:

Nou bedankt. Zo slecht ben ik toch niet voor je! :9
24 December 2003 19:35 lieve colafles#95
Citaat

Originally posted by Suepahfly
ok...:| dan haat ik jou ook:d luierik:yes:




mopie,mopie;)

nou om mijn luie aars dan eens te moven... ik haat je :kwaaist:


mopie, mopie ;)

:p
neej sorry
25 December 2003 10:01 Suepahfly#96
een beettje haat is tog wel gezond zeker?:p
29 December 2003 08:17 frank peters#97
:kwaaist: ik haat die kut fabriek die me heeft ontslagen :kwaaist:
29 December 2003 11:18 WishfulDreaming#98
Ik haat nog steeds niemand :)
29 December 2003 15:08 frank peters#99
Citaat

Originally posted by Saartje18
Ik haat nog steeds niemand :)

;) dan ga jij n goed jaar tegenmoet vol houden zo!!:)
29 December 2003 16:13 Sanne#100
Ik haat die lullo's bij chello die mijn internetverbinding niet willen maken maar mij nog wel willen laten betalen omdat ik een 2-jarig contract heb!!
:kwaaist: