Fb-Voorstel-Topic

20 September 2003 18:07 RandyJC#151
Citaat

Originally posted by Kampie


(waarom doe ik dit :? :p :+ )

omdat je miss Fb kan worden en dan weten de andere FBers waar ze jou zou kunnen plaatsen en wat jou eissen zijn.
en dat je graag FB word:Y)
20 September 2003 18:19 AmbyPur#152
wat leeeuuuk, ik word ook genoemd :love:

maar kan toch niet aangezien ik 1x in de week op het forum kom ofzo... : )
20 September 2003 18:25 Kampie#153
Citaat

Originally posted by RandyJC
en dat je graag FB word:Y)

Dan lees je niet goed.. :p
20 September 2003 21:38 RandyJC#154
Citaat

Originally posted by Kampie
Dan lees je niet goed.. :p

weet ik maar zo lees ik het graa~g :+
21 September 2003 19:51 Stevie#155
ik zou mezelf best willen aanbieden als fb op adb of f&p omdat ik daar wel vaak kom...

Liefde en Dating: kom ik bijna nooit

Discussie: kom ik soms eens, alleen ik vind mezelf daarvoor niet geschikt als fb

Psychologie en Filosofie: kom ik nooit

Klaagcorner: sja, zou kunnen, alleen ben ik ook niet vaak

Kunst: neuj

evt. zou ik best mede fb willen worden van sport of muziek, alleen lijkt me dat niet nodig omdat arthur en dimas hun werk goed doen...


...en dit was mijn sollicitatie 8)
21 September 2003 19:55 PFP#156
Oh gaan we nu ineens solliciteren

ik zou alleen op discussie willen als die samen word gevoegd met actualiteiten, om zo 1 groot debat forum samen met artuur te runnen. Dat lijkt me wel leuk

en adb natuurlijk
21 September 2003 20:44 Dimas#157
Stevie, ik vind je persoonlijk niet echt geschikt voor Muziek, maar das mijn mening. Bovendien blijf ik idd lekker zitten :)
21 September 2003 20:45 PFP#158
omg dimas :7
21 September 2003 20:47 Stevie#159
dat hoef je dan geen drie keer te zeggen hoor :'( :'( :z
en: :?
21 September 2003 20:48 DarkAngel#160
Citaat

Originally posted by Stevie
dat hoef je dan geen twee keer te zeggen hoor :'( :'( :z
en: :?

tellen is moeilijk 3 keer :z
21 September 2003 20:51 Stevie#161
Citaat

Originally posted by DarkAngel
tellen is moeilijk 3 keer :z

:{ :p
21 September 2003 21:01 Banaan#162
Aangezien iedereen nu ff zichzelf 'inschrijft' voor fora's ga ik dat ook ff doen :{ ik zou:

Liefde&Dating: wel overnemen van Linnea maar NW wilt een meisje daar dus... :p
Gezondheid&Lifestyle: Ik las dus dat Dext0r C&I wou doen dus die zou ik ook kunnen doen. Maar alsie daar blijft hoeft dat ook niet :p
Aan de bar: als RedBull daar weggaat zou ik em wel willen in nemen.
Kunst: ALS het nodig was...

Ik zou alle kunnen doen, dit is alleen een voorkeur. laat ik eerst maar de nieuwe fb zien voordat ik et allemaal al voorstel. |:(

Ik zie PFP idd Discussie en actualiteiten doen en zijn idee verder bespreken..
21 September 2003 21:06 RandyJC#163
ik ga mezelf niet inschrijven...

als ik FB word en ze 8en me daar dan zie ik het dan wel
21 September 2003 21:10 dext0r#164
gezondheid & lifestyle zal ik niet weggaan hoor.., vind ik leuk forum :)
alles wat ik nu moderate vind ik leuke fora, computers en internet zou ik er opzich wel bij willen.., maarja dan zou ik 4 fora beheren... ook al omvatten deze een niet zo heel grote taak.
21 September 2003 21:26 bartje518#165
Citaat

Originally posted by RandyJC
ik ga mezelf niet inschrijven...

als ik FB word en ze 8en me daar dan zie ik het dan wel

Ik vind randy geknipt voor Foto's en plaatjes :yes:
21 September 2003 21:31 RandyJC#166
Citaat

Originally posted by bartje518
Ik vind randy geknipt voor Foto's en plaatjes :yes:

:$

zit daar iig wel het meest.

maar ben trouwens benieuwd welke mensen op et voorkeuren lijstje staat van de FB's
21 September 2003 22:07 Banaan#167
Citaat

Originally posted by dext0r
gezondheid & lifestyle zal ik niet weggaan hoor.., vind ik leuk forum :)
alles wat ik nu moderate vind ik leuke fora, computers en internet zou ik er opzich wel bij willen.., maarja dan zou ik 4 fora beheren... ook al omvatten deze een niet zo heel grote taak.

drom, mocht je C&I kan iemand 1 van je fora's van nu overnemen. (mijn voorkeur zou dus gaan naar G&L) maarjah, over dat laatste heb je wel gelijk. het is opzich geen grote taak :)
21 September 2003 22:15 bartje518#168
Laten we nu ophouden met solicitatiegesprekken en gewoon afwachten :) Als ze iemand nodig achten nemen ze er vanzelf contact mee op dunkt mij :{
21 September 2003 22:16 dext0r#169
Citaat

Originally posted by bartje518
Ik vind randy geknipt voor Foto's en plaatjes :yes:

21 September 2003 22:29 Kampie#170
Citaat

Originally posted by bartje518
Laten we nu ophouden met solicitatiegesprekken en gewoon afwachten :) Als ze iemand nodig achten nemen ze er vanzelf contact mee op dunkt mij :{

:yes:
24 September 2003 20:41 PFP#171
wanneer krijgen we de uitslag te horen
24 September 2003 20:42 PFP#172
wanneer krijgen we de uitslag te horen
24 September 2003 20:44 Tyskie#173
wanneer krijgen we de uitslag te horen
24 September 2003 20:45 Stevie#174
wanneer krijgen we de uitslag te horen
24 September 2003 20:46 Stapper#175
wanneer krijg ik de uitslag te horen
24 September 2003 20:51 Stevie#176
Citaat

Originally posted by Stapper
wanneer krijg ik de uitslag te horen

doe eens niet zo egoïstisch :[ :p
24 September 2003 20:53 Stapper#177
Citaat

Originally posted by Stevie
doe eens niet zo egoïstisch :[ :p

en ik maar denken dat het niet zou opvallen

maar dimas is al weg bij discussie, dus de afval race is al begonnen
24 September 2003 21:03 Little Angel#178
Duurt wel iets te lang naar mijn idee, het forum heeft echt forumbazen nodig om alles een betje bij elkaar te houden:{
24 September 2003 21:03 WishfulDreaming#179
Citaat

Originally posted by Little Angel
Duurt wel iets te lang naar mijn idee, het forum heeft echt forumbazen nodig om alles een betje bij elkaar te houden:{

Beter te lang dan overhaaste beslissingen...

Dat ze maar es goed nadenken vind ik :{
24 September 2003 21:04 Nightwolf#180
Citaat

Originally posted by Little Angel
Duurt wel iets te lang naar mijn idee, het forum heeft echt forumbazen nodig om alles een betje bij elkaar te houden:{

als een paar bepaalde personen ook eens zouden reageren in Staff, dan zou t sneller gaan :z
24 September 2003 21:15 Tyskie#181
Citaat

Originally posted by Nightwolf
als een paar bepaalde personen ook eens zouden reageren in Staff, dan zou t sneller gaan :z

Kuch, met een beperkte groep stemmen voor nieuwe FB.. De groep die het daadwerkelijke beleid uitstippelt en de leiding heeft over de kudde FB'en.. Op deze manier kun je niet efficient werken en geen controle uitvoeren..

Oja, dat heb ik al eens gezegd... :d :d
24 September 2003 21:37 Stapper#182
zet alle mogelijke mensen op een rijtje, selecteer dan op of ze het aan kunnen en maak er dan een poll van in leden staff
laat dit 2 dagen open en bepaal na die 2 dagen wie volgens de leden FB moet worden en wie volgens jullie FB moet worden

dan kan je nog wel je veto door laten spelen, maar heb je wel geluisterd naar de leden

stel lid X krijgt van jullie alle stemmen, maar de leden vinden het niet zitten (komt op laatste plek) dan is het dus duidelijk dat lid X het niet moet worden, of je moet van gezeik houden
24 September 2003 21:52 bartje518#183
Citaat

Originally posted by Stapper
zet alle mogelijke mensen op een rijtje, selecteer dan op of ze het aan kunnen en maak er dan een poll van in leden staff
laat dit 2 dagen open en bepaal na die 2 dagen wie volgens de leden FB moet worden en wie volgens jullie FB moet worden

dan kan je nog wel je veto door laten spelen, maar heb je wel geluisterd naar de leden

stel lid X krijgt van jullie alle stemmen, maar de leden vinden het niet zitten (komt op laatste plek) dan is het dus duidelijk dat lid X het niet moet worden, of je moet van gezeik houden

Lijkt mij raadzaam een poll dan ergens apart neer te zetten, waar niet snel in elkaar geflanste nicknames kunnen stemmen..

Verder voel ik meer voor het voorstel van Tyskie. BW en Koelkast beslissen wie FB wordt en wie niet. Gaat veel sneller, en dan dien je bovendien met argumenten te komen, nu wordt er teveel verschuild achter weinig tijd, dus ik zeg even wie wel en wie niet..
24 September 2003 21:56 Tyskie#184
Inderdaad... En leden hoeven niet te stemmen... Juist dan krijg je willekeur en dergelijke. Dit is geen democratie, probeer er mee te leven... Forumbazen zijn (in mijn ogen) ook maar passanten, zij dienen hun taak juist uit te voeren op hun forum, maar verder moeten ze niet al te veel te zeggen hebben dunkt mij...

De beheerders zijn degenen die al een tijdje hebben aangetoond de kwaliteiten te hebben voor deze taak... Zij geven de leiding, zij coachen bij wijze van spreken de FB'en en zijn ook verantwoordelijk voor het geheel dus... Zie die post op ADB voor meer uitleg... ;)
24 September 2003 21:57 Little Angel#185
Citaat

Originally posted by bartje518
Lijkt mij raadzaam een poll dan ergens apart neer te zetten, waar niet snel in elkaar geflanste nicknames kunnen stemmen..

Verder voel ik meer voor het voorstel van Tyskie. BW en Koelkast beslissen wie FB wordt en wie niet. Gaat veel sneller, en dan dien je bovendien met argumenten te komen, nu wordt er teveel verschuild achter weinig tijd, dus ik zeg even wie wel en wie niet..

jij ging toch weg?

En trouwens vind ik wel dat ze er met z'n allen over moeten beslissen, maar omdat het zo lang duurt blijkt maar weer hoe hard we noeiwe fb's nodig hebben, want de andere komen nooit hier meer, op 3 uitzonderingen, of hadden we er maar 3?:z
24 September 2003 22:00 bartje518#186
Citaat

Originally posted by Little Angel
jij ging toch weg?

En trouwens vind ik wel dat ze er met z'n allen over moeten beslissen, maar omdat het zo lang duurt blijkt maar weer hoe hard we noeiwe fb's nodig hebben, want de andere komen nooit hier meer, op 3 uitzonderingen, of hadden we er maar 3?:z

Ja meid, ik ging weg ja, na de aanstelling van de FB's, misschien :wave: Daaaag!!

Reageer trouwens ontopic, het ging totaal niet over waar jij nu mee komt, het ging over het systeem van beslissen :?
24 September 2003 22:02 Little Angel#187
Citaat

Originally posted by bartje518
Ja meid, ik ging weg ja, na de aanstelling van de FB's, misschien :wave: Daaaag!!

:p Was een geintje hoor:*

Maar zo te merken kan dat toch nog wel een heel tijdje duren:Z
24 September 2003 22:07 bartje518#188
Citaat

Originally posted by Little Angel
:p Was een geintje hoor:*

Maar zo te merken kan dat toch nog wel een heel tijdje duren:Z

gelukkig dan maar :*
25 September 2003 06:40 Riddler#189
ik wil wel fb+ worden :9 :d
25 September 2003 12:50 LoeLoe#190
Er zijn al 2 mensen naar voren gebracht in staff. Nu rest alleen nog de vraag hoelang het gaat duren voordat deze personen benaderd worden en mogen beginnen met hun werk.

Maar da's de taak voor de beheerders, kan ik verder weinig aan doen.
25 September 2003 12:55 PFP#191
Citaat

Originally posted by LoeLoe
Er zijn al 2 mensen naar voren gebracht in staff. Nu rest alleen nog de vraag hoelang het gaat duren voordat deze personen benaderd worden en mogen beginnen met hun werk.

Maar da's de taak voor de beheerders, kan ik verder weinig aan doen.

25 September 2003 16:55 Tyskie#192
Citaat

Originally posted by PFP

Waarom quote jij dit? :d :d
25 September 2003 17:01 WishfulDreaming#193
Citaat

Originally posted by LoeLoe
Er zijn al 2 mensen naar voren gebracht in staff. Nu rest alleen nog de vraag hoelang het gaat duren voordat deze personen benaderd worden en mogen beginnen met hun werk.

Maar da's de taak voor de beheerders, kan ik verder weinig aan doen.

Zolang dat bartje er nie tussen zit, is alles oke ...
25 September 2003 17:09 Stevie#194
Citaat

Originally posted by Saartje18
Zolang dat bartje er nie tussen zit, is alles oke ...

:O
25 September 2003 17:15 RandyJC#195
Citaat

Originally posted by LoeLoe
Er zijn al 2 mensen naar voren gebracht in staff. Nu rest alleen nog de vraag hoelang het gaat duren voordat deze personen benaderd worden en mogen beginnen met hun werk.

Maar da's de taak voor de beheerders, kan ik verder weinig aan doen.

ben best wel benieuwd :+
25 September 2003 17:19 BlueWolf#196
Morgen of ten laatste dit weekend komen we wel met resultaten :yes:
25 September 2003 17:24 Stapper#197
Citaat

Originally posted by BlueWolf
Morgen of ten laatste dit weekend komen we wel met resultaten :yes:

jippie
moet ik mijn 06 achter laten om terug gebeld te worden :+
25 September 2003 17:34 BlueWolf#198
sorry iets te duur naar holland
25 September 2003 17:37 Tyskie#199
Citaat

Originally posted by BlueWolf
sorry iets te duur naar holland

Hij woont in Utrecht volgens mij, niet in Holland dus.. :{
25 September 2003 17:38 Nightwolf#200
Tys, wat ben je weer bijdehand :z :+