Goede emo bands...

26 December 2007 13:43 -GameGirl#101
Duh
26 December 2007 13:57 Vlinder#102
maar brenda? weet je het al?
26 December 2007 14:27 insanity#103
Citaat
Origineel gepost door Bobow »

Is dat al aanvallen dan? T is gewoon n vraag. :?

Nee, het is een poging hier als newbie iemand voor lul te zetten en das triest :{

Citaat
Origineel gepost door Bobow »

En meteen al gaan dreigen. Beetje jammer... Mag ik weten wat je schoenmaat is, want je bent wel snel op je tenen getrapt moet ik zeggen.

omfg, probeer je grappig te zijn? :{
mislukt, poging 2?

Citaat
Origineel gepost door Bobow »

Ik zou zeggen, lees ff wat de rest hier over te zeggen heeft... Have fun op je eiland. :wave;

Nee dat doe ik niet, wat heeft de rest er mee te maken? dat zijn allemaal meningen die er niet toe doen of wel?

En ik fun op mijn eiland? dit IS mijn eiland lieverd. En als jij denkt dat jij hier kan doen en laten wat je wilt heb je het fout.
26 December 2007 19:39 Vlinder#104
Citaat
Origineel gepost door RawrImADinosawr »

Ze word een depressieve gottik.
Hoera voor afwisseling!!

whaha nou ben benieuwd XD
26 December 2007 20:10 Vlinder#105
of ze mislukt
dan is ze een nep-depressieve gottik
26 December 2007 20:15 Vlinder#106
ja, kan ze interessant doen bij joop
26 December 2007 20:57 insanity#107
Weetje, iedereen roept dat ik de kankerlijer ben op dit forum...
Maar als ik dit lees vraag ik me af of mij die "eer" wel toekomt.
Wat zijn jullie walgelijk :{
26 December 2007 22:56 Zeespons#108
Ze proberen je forum award in te pikken.
26 December 2007 23:15 Bobow#109
Citaat
Origineel gepost door insanity »

Nee, het is een poging hier als newbie iemand voor lul te zetten en das triest :{

Ik zet niemand voor lul hoor. Met zulke uitspraken zet ze zichzelf voor lul. Ik vroeg t me allemaal alleen maar af.

Citaat
Origineel gepost door insanity »

omfg, probeer je grappig te zijn? :{
mislukt, poging 2?

Mislukt voor jou maybe, maar ik vind m leuk en daar gaat om. :thumbsup:

Citaat
Origineel gepost door insanity »

Nee dat doe ik niet, wat heeft de rest er mee te maken? dat zijn allemaal meningen die er niet toe doen of wel?

En ik fun op mijn eiland? dit IS mijn eiland lieverd. En als jij denkt dat jij hier kan doen en laten wat je wilt heb je het fout.

Wat de rest er mee te maken heeft: ik vraag me 1 ding af en krijg jou meteen jankend achter me aan en je zegt over de rest pas n paar posts hierboven me wat terwijl die helemaal direct zijn. Wel iedereen hier op je eilandje op de zelfde manier behandelen he.
En ik weet dat ik hier niet alles kan doen en laten wat ik wil. En jij ook niet. Dus je hoeft ook niet meteen te gaan dreigen en alles. Beetje jammer zo he.

Maar goed, ik heb nogstééds geen antwoord op mn vraag wat er nou precies onder emo verstaan wordt...
27 December 2007 09:37 Vlinder#110
antwoord:
Citaat
Origineel gepost door -GameGirl »

dat ik het wel meende van mijn post?

ik weet niet beter, dus ja, ik meende wat ik zei.. schreef*

die toch?
27 December 2007 12:20 -GameGirl#111
waarom doen jullie nou zo tege mij..
27 December 2007 12:32 -GameGirl#112
ik ben ook mezelf.. en als je daar moeite mee hebt .. ben jij degene die een probleem heeft..
27 December 2007 12:42 -GameGirl#113
ik heb mezelf niet als emo "gebombardeerd" dat hebben andere gedaan, en als je de hele dag word vernederd, en de hele dag word gezegt dat je dom bent dan word je vanzelf depressief
27 December 2007 12:53 -GameGirl#114
nee.. ik heb het over m'n "vriendinnen" mensen op school.. familie
27 December 2007 12:57 -GameGirl#115
is het normaal als je vriendinnen 'OPEENS' niet meer tege je prate..? en als je wat zegt dat ze dan met hun oge rolle en zegge dat het dom is wat ik zeg..

is het normaal als er met die fucking kerstmaaltijd niet op je word gerekent? door je eige tante?

is het normaal als je vader maar door blijft zeike dat je dik bent en dat je geen vriendinnen hebt?

is het normaal als je broertje ALTIJD voor word getrokken en dat jij altijd de schuld krijgt van wat hij doet?
27 December 2007 13:03 -GameGirl#116
waar moet ik dat zoeke!! in Gods naam..
me moeder kan er zelf ook niet meer tege,, als je 'Uh' tege der zegt word ze al pissig..

m'n oma zit in een rolstoel, en me nicht woont bij me oma omdat ze door de ex van me dooie oom uit huis is gezet!!

en me andere tante heeft et al moeilijk genoeg met haar eige kind...

en veel meer is er niet..
en ik wil geen hulp van "buite af" want dan word het alleen maar erger en erger en erger en erger..
27 December 2007 13:07 -GameGirl#117
jah das waar.. maar.. *zucht* weetje..
et is nou al allemaal veel minder als een paar maanden geleden, ik heb alles weer een beetje op orde zegmaar,

'k heb ook al een soort van nieuwe vriendinnen..
en ik los het veel liever zelf op, dan heb je tenminste alles zelf in de hand..
27 December 2007 13:08 blabla1993#118
Citaat
Origineel gepost door -GameGirl »

is het normaal als je vriendinnen 'OPEENS' niet meer tege je prate..? en als je wat zegt dat ze dan met hun oge rolle en zegge dat het dom is wat ik zeg..

is het normaal als er met die fucking kerstmaaltijd niet op je word gerekent? door je eige tante?

is het normaal als je vader maar door blijft zeike dat je dik bent en dat je geen vriendinnen hebt?

is het normaal als je broertje ALTIJD voor word getrokken en dat jij altijd de schuld krijgt van wat hij doet?

Is het normaal dat jij je daardoor nu zo fucking speciaal en zielig voelt en jij je niet realiseert dat er een hele hoop mensen is die het erger hebben dan jij?

Is het normaal dat je nog steeds niet doorhebt dat je het moet veranderen of dat je het moet accepteren, je er niks van moet aantrekken en doorleven?

Natuurlijk is het niet normaal dat je zo word behandeld maar je bent wel erg goed in van een mug een olifant maken.
27 December 2007 13:11 -GameGirl#119
jij weet niet hoe het voelt om er midde in te zitten blabla, voor andere lijkt et misschien aandachtrekkerij of zielig doen.. maar dat is het echt niet,

en je moet nou gewoon ophoude over dat ik 'fucking speciaal' wil doen, dat slaat nerges op, waarom zou ik pronke met problemen die ik heb, ik snap ook wel dat jullie er geen zak om geve en dat jullie het alleen maar irritant vinde..

maar het lucht gewoon wel eens op als je het kwijt kan
dat is alles,

en je hoeft er absoluut niet op in te gaan of wat dan ook
27 December 2007 13:14 -GameGirl#120
daar kan ik het aan niemand vertelle.. dat heb ik al gehad.. ik had het tege 1 van mijn toen vriendinnen vertelt.. en toen die dag daarna moest ik naar de coördinator op school komen, omdat ie een "tip" gekregen had over mij..
27 December 2007 13:53 Bobow#121
Citaat
Origineel gepost door x-WipeMyTears-x »

antwoord:


die toch?

Nope. Ik wil nogsteeds weten wat zei nou onder emo verstaat.
27 December 2007 14:55 blabla1993#122
Citaat
Origineel gepost door -GameGirl »

jij weet niet hoe het voelt om er midde in te zitten blabla, voor andere lijkt et misschien aandachtrekkerij of zielig doen.. maar dat is het echt niet,

en je moet nou gewoon ophoude over dat ik 'fucking speciaal' wil doen, dat slaat nerges op, waarom zou ik pronke met problemen die ik heb, ik snap ook wel dat jullie er geen zak om geve en dat jullie het alleen maar irritant vinde..

maar het lucht gewoon wel eens op als je het kwijt kan
dat is alles,

en je hoeft er absoluut niet op in te gaan of wat dan ook

Ik vind het wel degelijk aandachttrekkerij als wij er geen verstand van hebben en je toch niet begrijpen, waarom post je het hier dan nog? Omdat je aandacht wilt.
Natuurlijk weet ik niet precies wat jij meemaakt maar ik weet wel redelijk hoe het is om 'er midden in te zitten'.
27 December 2007 15:18 -GameGirl#123
als ik zeg dat ik me kut voel, en jullie zeggen weeres dat ik aandacht trek
vertel ik waarom ik me kut voel.. ik wil absoluut geen aandacht trekken.. echt niet.. echt niet....
27 December 2007 16:54 blabla1993#124
Dus waarom zet je het hier neer waar iedereen het kan lezen en waar je 'vriendinnen' het kunnen lezen en jou er verder mee belachelijk kunnen maken? Schrijf het gewoon in een dagboek ofzo.
27 December 2007 16:56 -GameGirl#125
mijn "vriendinnen" weten niet eens dat deze site bestaat..
maar ik stop al.. jij je zin.. jij hebt gewonnen.. nou goed?
27 December 2007 19:32 blabla1993#126
Ik wist eerst ook niet dat deze site bestond hoor.
27 December 2007 20:32 -GameGirl#127
nee ik ook niet.. Dahww
27 December 2007 20:34 Vlinder#128
pfft nou als er uit mijn klas mensen hier op deze site komen dan ben ik weg
27 December 2007 21:13 -GameGirl#129
jah ik ook!! zeker wete!!
27 December 2007 22:03 blabla1993#130
Citaat
Origineel gepost door -GameGirl »

nee ik ook niet.. Dahww

En nu wel, conclusie? ...
27 December 2007 22:14 insanity#131
Citaat
Origineel gepost door Bobow »

Ik zet niemand voor lul hoor. Met zulke uitspraken zet ze zichzelf voor lul. Ik vroeg t me allemaal alleen maar af.

Nee, jij probeert hier grappig te zijn wat totaal mislukt.
Oftewel, jij blijft niet langer dan een maadn hier hangen, en dan ga je jankend terug naar mama.

Citaat
Origineel gepost door Bobow »

Mislukt voor jou maybe, maar ik vind m leuk en daar gaat om. :thumbsup:

omfg, wie leefde er ook alweer op zijn eigen eilandje? :')

Citaat
Origineel gepost door Bobow »

Wat de rest er mee te maken heeft: ik vraag me 1 ding af en krijg jou meteen jankend achter me aan en je zegt over de rest pas n paar posts hierboven me wat terwijl die helemaal direct zijn. Wel iedereen hier op je eilandje op de zelfde manier behandelen he.

hoho, jij bepaald hoe IK mensen ga behandelen? :')
Sukkel, je gelooft zeker ook nog in sprookjes :')
kom op joh, je kan veel beter.

trouwens, je favoriete politieke partij is zeker de SP of groenlinks?

Citaat
Origineel gepost door Bobow »

En ik weet dat ik hier niet alles kan doen en laten wat ik wil. En jij ook niet. Dus je hoeft ook niet meteen te gaan dreigen en alles. Beetje jammer zo he.

Weetje wat jammer is?
dat je niet door hebt dat ik hier veel meer kan maken dan jij.
En als je me niet gelooft, we zullen zien *)
kijken wie het langst hier nog rondloopt?
27 December 2007 22:17 insanity#132
o, en ff voor de duidelijkheid.

Nina, als ik nog een keer lees dat je Brenda na loopt te trappen, dan heb ik ook nog een paar leuke details voor de mensen hier.
Jij weet net zo goed als ik dat jij dingen verbergt hier.
Dingen die je mij verteld hebt en waarvan jij niet wilt dat de rest ze weet. dus keuzes keuzes...

Jammer dat het zo moet, maar je weet net zo goed als ik dat ik het zonder pardon plemp.
28 December 2007 01:14 blabla1993#133
Nou wordt het nog gezellig ook.:)
28 December 2007 02:26 Bobow#134
Citaat
Origineel gepost door insanity »

Nee, jij probeert hier grappig te zijn wat totaal mislukt.
Oftewel, jij blijft niet langer dan een maadn hier hangen, en dan ga je jankend terug naar mama.



omfg, wie leefde er ook alweer op zijn eigen eilandje? :')



hoho, jij bepaald hoe IK mensen ga behandelen? :')
Sukkel, je gelooft zeker ook nog in sprookjes :')
kom op joh, je kan veel beter.

trouwens, je favoriete politieke partij is zeker de SP of groenlinks?



Weetje wat jammer is?
dat je niet door hebt dat ik hier veel meer kan maken dan jij.
En als je me niet gelooft, we zullen zien *)
kijken wie het langst hier nog rondloopt?

Haha. T enige dat ik hier op te zeggen heb is: blijf vooral volhouden dat jij gelijk hebt man. En ook dat jij t zo goed doet hiero. En nee, ik heb helemaal nix met de SP of Groen Links ofzo en dat heeft ook compleet nix hier mee te maken. En dat jij hier meer kan maken als mij, dan maak je alleen maar gebruik van je positie en denk je niet ff verder na. Kijk es ff verder dan je neus lang is pannekoek en doe niet zo stoer omdat jij FB bent hiero. Ik vraag me alleen wat af hiero en jij loopt te janken als n klein kind omdat n vriendinnetje van je zichzelf voor lul zet. Denk es na pannekoek en behandel iedereen es gelijk, newbie of niet.

Niet zo zielig doen en kom van die kast af. :gaap:
28 December 2007 09:52 -GameGirl#135
erwiiin :*


Citaat
Origineel gepost door blabla1993 »

En nu wel, conclusie? ...

jij moet ook overal op in gaan hèa ?

ik was aan et klote op internet en toen kwam ik toevallig dit forum tege, en dat leek me wel leuk.. dat genoeg voor je?
of heb je weer commentaar soms?
28 December 2007 09:55 -GameGirl#136
Citaat
Origineel gepost door Bobow »

Haha. T enige dat ik hier op te zeggen heb is: blijf vooral volhouden dat jij gelijk hebt man. En ook dat jij t zo goed doet hiero. En nee, ik heb helemaal nix met de SP of Groen Links ofzo en dat heeft ook compleet nix hier mee te maken. En dat jij hier meer kan maken als mij, dan maak je alleen maar gebruik van je positie en denk je niet ff verder na. Kijk es ff verder dan je neus lang is pannekoek en doe niet zo stoer omdat jij FB bent hiero. Ik vraag me alleen wat af hiero en jij loopt te janken als n klein kind omdat n vriendinnetje van je zichzelf voor lul zet. Denk es na pannekoek en behandel iedereen es gelijk, newbie of niet.

Niet zo zielig doen en kom van die kast af. :gaap:

jij komt hier binne wandele en denkt gelijk dat je God bent ofzo.. en vooral denkt dat je grappig bent, en overal verstand van hebt.. "pannekoek"
28 December 2007 11:15 insanity#137
Citaat
Origineel gepost door Bobow »

Haha. T enige dat ik hier op te zeggen heb is: blijf vooral volhouden dat jij gelijk hebt man. En ook dat jij t zo goed doet hiero. En nee, ik heb helemaal nix met de SP of Groen Links ofzo en dat heeft ook compleet nix hier mee te maken. En dat jij hier meer kan maken als mij, dan maak je alleen maar gebruik van je positie en denk je niet ff verder na. Kijk es ff verder dan je neus lang is pannekoek en doe niet zo stoer omdat jij FB bent hiero. Ik vraag me alleen wat af hiero en jij loopt te janken als n klein kind omdat n vriendinnetje van je zichzelf voor lul zet. Denk es na pannekoek en behandel iedereen es gelijk, newbie of niet.

Niet zo zielig doen en kom van die kast af. :gaap:

:')
ik HEB gelijk, jij bent alleen het type dat niet tegen het verlies wat er geleden is kan. en ja ikdoe het goed, beter dan jij. zit hier al ff en kan het met iedereen vinden tot nu toe, jij dan? ne jawel, je praat als een boomknuffelaar en die stemmen meestal groenlinks of SP dus heeft het er wel wat mee te maken, ik wou weten tot welke club je behoort schaap :) o en ik denk wel na als ik mijn "positie" "misbruik" want dat doe ik alleen als iemand dat verdient. o, sinds waneer ben ik hier fb? :') w00t, je laatste 2 statements lul je jezelf vast. IK moet iedereen gelijk behandelen en jij mag een vriendin van mij pakken omdat ze zich voor lul zet? knap bedacht hoor!

We maken een deal, ik kom van de kast af en jij rot op? *)
28 December 2007 13:08 blabla1993#138
Citaat
Origineel gepost door -GameGirl »

jij moet ook overal op in gaan hèa ?

ik was aan et klote op internet en toen kwam ik toevallig dit forum tege, en dat leek me wel leuk.. dat genoeg voor je?
of heb je weer commentaar soms?

Als ik toch niks beters te doen heb, ja.
Ja, iedereen kan dit forum vinden dus ook mensen die jou kennen en die vinden hier dan wat leuke informatie over jou die ze nog niet wisten. Ik weet niet of jij dat erg vind ofzo, maar ik raad je aan wat minder gegevens op internet te dumpen als je toch al zo'n slecht leven hebt als je beweert te hebben.
28 December 2007 14:01 -GameGirl#139
iedereen die ik ken weet al hoe ik me voel...
maar ik zei al dat je gewonnen had.. dus hou nou maar stil..
28 December 2007 15:26 blabla1993#140
Doe ik dit om te winnen dan?:?
28 December 2007 15:43 -GameGirl#141
oehoehoehoeoeoe dit is wel erg hoor hahahaha

hou nou es gewoon een keer je mond dicht!!
28 December 2007 17:21 -GameGirl#142
jah.. nou dan maar.. ik zeg toch al dat ie gewonnen heeft!!
28 December 2007 17:23 insanity#143
Citaat
Origineel gepost door blabla1993 »

Doe ik dit om te winnen dan?:?

Ieder mens leeft om te winnen, alleen niemand schijnt het door te hebben dat het leven zo is.
28 December 2007 17:28 -GameGirl#144
'k ben niet boos.. ik ben een beetje geirriteert.. :p that's all
28 December 2007 17:35 -GameGirl#145
ik stop al .. 8|
28 December 2007 17:36 insanity#146
:* @ bren
28 December 2007 17:37 -GameGirl#147
:* @ err.. :+
28 December 2007 17:39 insanity#148
:)
28 December 2007 17:40 insanity#149
Doen we ook zeker wel hoor, doe maar rustig :{
28 December 2007 17:41 -GameGirl#150
ik hou maar m'n mond :p