Playoffs Nederland - Schotland

19 November 2003 11:27 PFP#51
3-0 voor Nederland :thumbsup: dat zei frank tenminste :$
19 November 2003 13:59 Ar-Tuur#52
Zo, effe een schoonmaak gehouden in dit topic, rits posts gedelete om het topic van de ondergang te redden :)

Gewoongek, kappen met kansloos gedrag, of kies voor de consequenties. Opzouten door ban, that is. :7
19 November 2003 15:06 gewoongek#53
Citaat

Originally posted by Ar-Tuur
Zo, effe een schoonmaak gehouden in dit topic, rits posts gedelete om het topic van de ondergang te redden :)

Gewoongek, kappen met kansloos gedrag, of kies voor de consequenties. Opzouten door ban, that is. :7

Tjoo kerel boos ofnie.. Tis maar een forum |:(
En ja kdoe wel rustig hou alleen nie van betweters :wave:
19 November 2003 15:37 The Phit#54
Citaat

Originally posted by gewoongek
Tjoo kerel boos ofnie.. Tis maar een forum |:(
En ja kdoe wel rustig hou alleen nie van betweters :wave:

en wij ook niet :no::love:
19 November 2003 16:23 Bobba.#55
Vd Sar
Reiziger, Cocu, Bouma, v Bronkhorst (Bogarde!)
Vd Meyden, V Bommel, Sneijder, Robben
Hooijdonk, Vd Vaart

...

daarmee zouden ze winnen :+
19 November 2003 16:46 Headliner#56
Bogarde?

Eigenlijk zou dat wel kunnen, Advocaat gebruikt wel vaker spelers die bij hun club niet eens spelen (kluivert, overmars, sneijder, van der vaart etc.)
wel goed dat hij eindelijk een keer met een ''andere'' selectie begint, maar ik vrees dat het daar nu te laat voor is, waarschijnlijk heeft hij dat zelf ook in de gaten
19 November 2003 17:58 Bobba.#57
Citaat

Originally posted by Headliner
Bogarde?

Beste verdedigende back die we ooit gehad hebben. Maarja ... nederland moet zonodig weer aanvallend spelen. Het spel maken. Minimaal 60% balbezit hebben ..
19 November 2003 18:49 admiral95#58
Citaat

Originally posted by Bobba
Beste verdedigende back die we ooit gehad hebben. Maarja ... nederland moet zonodig weer aanvallend spelen. Het spel maken. Minimaal 60% balbezit hebben ..

haha en dan vervolgens 99% van de kansen missen waardoor het aanvallende voetbal je eigen ondergang wordt ...............
19 November 2003 19:00 Ar-Tuur#59
Citaat

Originally posted by Headliner
wel goed dat hij eindelijk een keer met een ''andere'' selectie begint, maar ik vrees dat het daar nu te laat voor is, waarschijnlijk heeft hij dat zelf ook in de gaten

Zowieso is Advocaat aardig aan het zwalken geraakt, aangezien hij eerst niet tot nauwelijks jonge spelers überhaupt selecteerde, laat staan ze opstellen. Nu moeten zij de boel ineens gaan redden in de belangrijkste wedstrijd van het jaar... van mij mogen ze een kans krijgen hoor, maar het blijft vreemd om spelers eerst niet te selecteren en later in de basis te zetten.
19 November 2003 19:18 maupstar#60
Oftewel hij ziet in dat hij nooit op tijd de juiste veranderingen heeft gemaakt. Hij zal het alleen nooit echt toegeven. Zijn manier om het te laten blijken is deze opstelling. Zo van 'kijk is ik durf wel te veranderen, ik durf Kluivert wel op de bank te zetten'. Alleen is het juist nu het verkeerde moment om het te doen. Oftewel nog een fout die hij maakt. uiteraard kan het goed aflopen, maar het is zeker een groot risico.
19 November 2003 20:20 gewoongek#61
Hoppsaaaaaa :thumbsup:
3-0 Wat is die Wesley Sneyder een top voetballer :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

word in totaal 7-0 :yes:
19 November 2003 22:29 The Phit#62
ik kan die Blatter nog wurgen om zijn opmerking toen Bogarde in 98 zn been brak. (Nederland moet blij zijn dat ze van deze speler af zijn :kwaad:
19 November 2003 22:30 bartje518#63
Voor mij mag overmars er helemaal uit, Robben op die plek :thumbsup: En linksback Bosschaart.

Vandaag werd wederom bevestigt waarom ik zo'n hekel heb aan Nederlands XI-tal. Omdat ene Spaan wat schrijft wordt de hele Nederlandse pers genegeerd. Om van te --> :kots:
20 November 2003 12:34 Headliner#64
Citaat

Originally posted by bartje518
Vandaag werd wederom bevestigt waarom ik zo'n hekel heb aan Nederlands XI-tal. Omdat ene Spaan wat schrijft wordt de hele Nederlandse pers genegeerd. Om van te --> :kots:

Dat vind ik eigenlijk wel terecht als ik eerlijk moet zijn
de pers is de laatste paar maanden alleen maar bezig met negatieve verhalen te schrijven over het Nederlands elftal.. zoals dat verhaal van Spaan... er is 1 international gesignaleerd, en meteen wordt zowat de hele selectie erbij betrokken, dus ik kan me wel voorstellen dat ze het een keer behoorlijk zat zijn
Ok, als je je dan hebt weten te plaatsen voor het EK mag je de pers best wel te woord staan, maar dan komen ze zeker weer met vragen als: 'waarom heeft Advocaat dit niet eerder gedaan' en dan komen er weer verhalen van 'Advocaat heeft geen vertrouwen meer in de Boer of Kluivert' ofzo:z
20 November 2003 15:57 Ar-Tuur#65
Feit is wel dat de Nederlandse pers soms wel overdreven negatief is en niet erg redelijk is. Die "mediastop" is echt niet alleen vanwege Spaan. En als er dan ook nog verhalen verzonnen worden (die inderdaad door Spaan gestart werden, maar door de rest van de media klakkeloos overgenomen werden), kan ik me de frustratie wel voorstellen...

Maar eindelijk heb ik weer eens genoten van het Nederlands Elftal, qua strijd, beleving, spelvreugde en technisch mooi spel. Zo willen we Oranje zien. Met zo'n wedstrijd kweek je weer een hoop goodwill, dus is zo'n mediastop wel jammer, want dat heeft een averechts effect ben ik bang.

Nu is er een periode tot het EK waarin naar hartelust gebouwd kan worden aan een team, dat ook perspectieven heeft voor de toekomst, zoals Hugo Borst al aangaf.

Bosschaart mag van mij inderdaad een kans krijgen, jammer alleen dat hij nu geblesseerd is en niet op topniveau voetbalt. En Bouma vond ik het op linksback toch ook prima doen, hij is ook nog maar 25. Misschien kunnen nog wat jonge spelers een kans krijgen, al is het alleen maar dat ze bij de groep zijn en aan het niveau kunnen ruiken.
20 November 2003 17:46 Bon#66
Citaat

Originally posted by Headliner
, Advocaat gebruikt wel vaker spelers die bij hun club niet eens spelen (kluivert, overmars, sneijder, van der vaart etc.)

iets klopt er niet....
20 November 2003 18:06 theo tank#67
Ik denk dat de Nederlandse voetballers weinig te klagen hebben over de Nederlandse pers.
Zeker van die internationale sterren van Oranje, die met de Italiaanse en Engelse pers toch wel wat gewend zijn, mag je meer verwachten.

Nederlands elftal heb de afgelopen jaren gewoon een wanprestatie geleverd, maar is nauwelijks ooit kritisch geweest in eigen richting. Nu winnen eindelijk eens overtuigend en dan zijn ze de pers zat. Ze zouden zich al moeten schamen dat ze uberhaupt deze twee wedstrijden tegen die schotten hebben moeten voetballen.

Maar goed, 6-0 gewonnen de kritiek kan de kast in en de oranjeklompen kunnen weer worden aangetrokken....Hoeeeseeee!

Met z'n alle!
"tis stil aan de overkaaaaaaant!"

:x
20 November 2003 18:23 Headliner#68
Citaat

Originally posted by Bon
iets klopt er niet....

wat niet dan?
20 November 2003 18:25 maupstar#69
Citaat

Originally posted by Bon
iets klopt er niet....

Volgens mij klopt dat wel



En die boycot, tsjah sommige journalisten hebben nooit iets verkeerds gezegd, behalve dan dat ze kritisch zijn geweest op het spel. Wat dan ook geheel terecht was. Moet je die dan ook straffen? Daar komt bij dat half Nederland iets wou horen van 1 van de spelers. Die straf je daar dan ook mee. Het is begrijpelijk dat ze iets wouden doen, maar een totale boycot van alle media is wel erg oneerlijk voor vele mensen. Het is trouwens ook niet echt slim, omdat ze met deze winst alle rotzooi achter zich hadden kunnen laten (nieuwe start) Nu praten we nog steeds over al die drama vanwege die boycot. Dus....
20 November 2003 19:48 PFP#70
Citaat

Originally posted by maupstar
Volgens mij klopt dat wel



En die boycot, tsjah sommige journalisten hebben nooit iets verkeerds gezegd, behalve dan dat ze kritisch zijn geweest op het spel. Wat dan ook geheel terecht was. Moet je die dan ook straffen? Daar komt bij dat half Nederland iets wou horen van 1 van de spelers. Die straf je daar dan ook mee. Het is begrijpelijk dat ze iets wouden doen, maar een totale boycot van alle media is wel erg oneerlijk voor vele mensen. Het is trouwens ook niet echt slim, omdat ze met deze winst alle rotzooi achter zich hadden kunnen laten (nieuwe start) Nu praten we nog steeds over al die drama vanwege die boycot. Dus....


blablabla waar maak je jezelf fucking druk om
20 November 2003 20:00 maupstar#71
:?

Last van een teennagel die aan het ingroeien is ofzo?
20 November 2003 22:16 AntiKezman#72
Citaat

Originally posted by PFP
blablabla waar maak je jezelf fucking druk om

:D :respect:
20 November 2003 22:36 bartje518#73
Headliner toch :no: De Nederlandse pers, die ik toch echt niet hoog heb zitten, schrijft gewoon simpelweg hoe het Nederlands Elftal presteerd: waardeloos dus. Als de heren daar niet tegen kunnen zijn ze geen goede profs, wat ze qua instelling vaak toch al niet zijn. De enige die over de schreef ging was Spaan, en als je die dan negeert; prima. Maar de andere Nederlanders zitten gewoon te wachten op reacties. Zoals theo al zegt, we hadden eigenlijk helemaal niet hoeven te wachten als Davids niet zo dom was geweest in Praag.

Overigens valt het me tegen dat een man als Waterreus, die ik hoog heb zitten meedoet aan die poppenkast :{ Hij had beter moeten weten :no:
20 November 2003 22:40 Tyskie#74
Ik denk dat Nederland ook met Davids, in die samenstelling, niet had gewonnen van Tjechie... :{

Maar goed, wat we gister gezien hebben is dan wel weer hoopvol... Ben alleen bang dat Advocaat straks op het EK het toch weer niet aandurft met Sneijder en vd Vaart op een drie-mans-middenveld durft te spelen en ook weer gewoon F de Boer en Kluivert in de basis zet.
20 November 2003 22:46 Ar-Tuur#75
Maar dan zet hij het wel weer om als de nood op z'n hoogst is, zoals gisteren.. of verandert alles weer in de rust :p