Und :?

28 December 2003 18:29 Pakspul#1
Zeg het maar :)
28 December 2003 18:30 FunFair#2
zou het grijze wat meer kleurrijk maken
28 December 2003 18:33 Pakspul#3
Citaat

Originally posted by FunFair
zou het grijze wat meer kleurrijk maken

OHJA !?

wat waar waarin ?
28 December 2003 18:36 FunFair#4
de donker tinten zijn wel inorde ofcourse, maarjah de kleur mag wel wat mooier.. weet zo gauw niet welke kleur.. om weer blauw te zeggen is ook saai :p
of misschien een andere backgroundcolor? waardoor het wat aangenamer wordt om te kijken tov van dat witte?
28 December 2003 18:47 Pakspul#5
Citaat

Originally posted by FunFair
de donker tinten zijn wel inorde ofcourse, maarjah de kleur mag wel wat mooier.. weet zo gauw niet welke kleur.. om weer blauw te zeggen is ook saai :p
of misschien een andere backgroundcolor? waardoor het wat aangenamer wordt om te kijken tov van dat witte?

juist welke andere kleuren ze moeten wel rustig zijn anders krijg je zoiets van wat ik_ben_de_man had :|
28 December 2003 20:42 not-known#6
Citaat

Originally posted by Pakspul
Zeg het maar :)

ik vind dit iig prettig leesbaar, laat ik dat voorop stellen. misschien kan er nog eea gedaan worden aan lettertype + grootte.
misschien zou voor de aantrekkelijkheid de kleurstelling wel ķetsje scherper mogen. daar zie ik ook geen problemen in, zolang het maar niet het ' :loser: ' effect krijgt.
probeer zelf iig wat prettig leest en wat niet. dan ben je al een heel eind op weg :)
29 December 2003 10:39 Riddler#7
format: ja
kleur: nee

:)
29 December 2003 10:44 ik_ben_de_man#8
hoe meer templates je hebt waaruit de leden dan gewoon kunnnen kiezen , hoe meer kans je hebt dat er 1 tussenzit die ze wel mooi vinden

ja dus.