uitgaan in buitenland

23 March 2004 10:09 The Phit#1
hoe ervaar jij t uitgaan in het buitenland vergeleken met in nederland?
Dan bedoel ik dus dat je gewoon tussen het volk van het land aldaar staat te bieren enzo. En niet dat je in spanje of op kreta met een kroeg vol bezopen nederlandse boeren staat te stampen op toeter en waterscooter 8)
23 March 2004 10:15 The6thgate#2
voor zover ik weet een stuk leuker dan hier.
in duitsland(aachen) heb je de Starfish wat super is en in belgie de versuz/atmoz/zillion. ben daar nog niet geweest, maar dat staat zeker op mn lijstje.
23 March 2004 10:15 Ay_Mami#3
Toen ik nog op Curaçao woonde ,of als we op vakantie gaan , ga ik altijd uit met vrienden..
Het is veel gezelliger dan hier ( vind ik ) .. iedereen kent elkaar en ook als niemand je kent doet iedereen gewoon normaal tegen je.
Ik ging 1 keer hier uit met mijn broertje ,en al die mensen zo naar ons :huh: ...
Op Curaçao is gewoon gezelliger.
23 March 2004 14:03 biffyclyro#4
mijn disco-ervaring in spanje is de tofste disco-ervaring ooit :love: :love: :love:

maar ik heb daar dan ook de allerknapste jongen ooit gescoord, hij was engels :9:9:9, heette simon, kon enorm goed zoenen, was superlief en ik heb onwijze lol met hem en zijn vrienden gehad :love:

wat denk ik nog vaak terug aan die avond zeg. pfoe.

maja :p verder vond ik cafeetjes enzo in schotland wel oke, ben nooit naar een disco geweest verder op vakantie met mn ouders ofzo.. maar schotten zijn wel vet gezellig (festival)
23 March 2004 15:41 Pruttelpot#5
De irish pub in Antwerpen is geweldig!
23 March 2004 17:48 WishfulDreaming#6
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
voor zover ik weet een stuk leuker dan hier.
in duitsland(aachen) heb je de Starfish wat super is en in belgie de versuz/atmoz/zillion. ben daar nog niet geweest, maar dat staat zeker op mn lijstje.

Te laat denk ik, die is ondertussen al 3 jaar dicht :p :p

Doe dan maar Mystique, Highstreet, BBC, ... :)
1 April 2004 08:30 appelshampoo#7
Ik ben nog nooit zo leuk uit geweest als in Hongarije (concerten daar gelaten). Het begint veel vroeger, het is veel goedkoper en de sfeer is er gewoon beter :)
2 April 2004 09:02 anemic#8
toen we in denemarken speelden zijn we uitgegaan in kopenhagen met wat deense boys n girls..
moet zeggend at het net nederland was, behalve dat ze daar mad veel tafel en stoelen in cafes en barren hebben..
2 April 2004 14:07 Irene!!!!#9
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Highstreet

die in Hoogstraten? Een vriend heeft gevraagd of ik daar es mee naar toe ga maar denk nie dak daar binnen kom of wel? Moet je daar 18 voor zijn?
2 April 2004 14:18 The6thgate#10
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Te laat denk ik, die is ondertussen al 3 jaar dicht :p :p

ah dan was het toch die. dan bedoelde ik dus illusion:p
2 April 2004 14:20 Sander#11
Mijn vrienden gaan dit weekend naar highstreet, maar ik ga niet mee. Lopen daar alleen maar kinders rond :Y)