koosnaampjes

18 June 2006 17:36 sweetwendy#51
teddybeertje,lieverd,schat,lief :)
18 June 2006 17:43 biffyclyro#52
poppesloppefloppie. kuch.
18 June 2006 18:35 Piraatje#53
Ben niet echt van de koosnaampjes, vind ze vaak eerder lachwekkend. Ook als mensen 'poepie' ofzo zeggen, dat kan ik echt niet met liefde associeren. Maar ik zeg welles 'lieve' ofzo. En 'tijger' is ook welles leuk, lekker fout :P

Ik vraag me trouwens af waarom al 3(!!!) jongens tegen mij hebben gezegd dat ik poezelige voetjes heb. Dat vind ik echt wel zo stom klinken.. :{

niet dat dat er echt mee te maken heeft, maar dat terzijde.
19 June 2006 08:32 insanity#54
ik ben meestal lievie :)
en ik noem mn meisje meestal schoonheid =)
19 June 2006 08:34 Sander#55
Ik heb pas een lachwekkende gehoord.
Een jongen noemde zijn vriendin ' spetterpoepje'
28 July 2006 10:31 Babydress#56
Ik word helemaal rood als ze ''lief'' zeggen.. :$
Vraag me niet waarom. :{
21 August 2006 19:18 Jobbertj#57
Turnertj Jobbertj (favoriet)
Jobber
Jobbie
Jobbertj
Jobo
Jobbiebobbie
Turnertj
Bobo

Een hele waslijst:rolleyes:
21 August 2006 20:08 MissDuplex#58
het meeste wat ik tege me vriend zeg is Oewie.. zn naam is yoeri.... Hij heeft nog een broertje van 3 die zn naam nog niet goed kon uitspreken.. dus hebbe we dat van zn broertje over genomen.. en om diezelfde rede word ik vaak Iekiej genoemd..:p

maar verder ook gewoon schatje, lieffie, enz enz
21 August 2006 23:42 MrInsane#59
ik persoonlijk ben niet bekend dat er voor mij koosnaampjes gebruikt zijn, althans niet dat ik weet :p
Ikzelf gebruik ze ook niet echt, laiverd is gewoon een woord wat ik vaak gebruik in combinatie met meiden, maar dit hoeven niet perse vriendinnen te zijn.
Het enige koosnaampje wat ik ooit gehad heb bij een meisje, was dat ik haar mandarijntje noemde, maar dit was meer een geintje vanwege haar oranje haar en ik als groenteboer zijnde dan echt een koosnaampje.
22 August 2006 10:46 niemand#60
mijn vriendin verzint elke dag wel weer iets nieuws geloof ik, maar ze houd schatjepatje al aardig lang vol :|
en ik.. ik noem haar gewoon lieverd en dat soort ongein
24 August 2006 12:09 patriesje#61
Citaat
Origineel gepost door MrInsane

ik persoonlijk ben niet bekend dat er voor mij koosnaampjes gebruikt zijn, althans niet dat ik weet :p
Ikzelf gebruik ze ook niet echt, laiverd is gewoon een woord wat ik vaak gebruik in combinatie met meiden, maar dit hoeven niet perse vriendinnen te zijn.
Het enige koosnaampje wat ik ooit gehad heb bij een meisje, was dat ik haar mandarijntje noemde, maar dit was meer een geintje vanwege haar oranje haar en ik als groenteboer zijnde dan echt een koosnaampje.

haha dat je dat nog onthouden hebt ik was het al weer vergeten:$ hahaha

ontopic: ik noem mijn vriend lieverd, sgatje, poohbeertje, lekkerding, geile tijger.
en hij noemd mij altijd: DT-TJE (dominant tijgertje:huh: ):$ je zou zo maar genoemt worden:$:$ of lieverd, sgat, patries, lekkerding en lieve sgat.
24 August 2006 12:34 anneke01#62
ik ben poesje, en men vriend is tijger :D
26 August 2006 19:21 kiimmetje#63
ik heb ook nog wel een paar leuke :)
ik noem mijn scheetje altijd:
mijn Superlieverd
moppie
lekker mona-toetje
kanjer
mOppie
zoetsappig aardbeitje
lekker gebakje
moppie droppie
superpoepie
mijn allesjuh

hij noemde mij laatst, boterkoekje:):) smelt smelt... Zowwww Lieff:$
of
popje
moppie droppie koekie woekie
lieffie
spetter
lekkerding
stoot


dat was het wel zo'n beetje:P
wel aardig wat woordjes denkt ik zo hahaha:D

xxxxxxxxxxx
26 August 2006 19:35 Piraatje#64
afschuwelijk
26 August 2006 20:16 hOi sanNeke#65
ikke pitoetje en hij pitoety :D
27 August 2006 20:27 silent_scream#66
:rolleyes: my fallen angel
27 August 2006 20:56 DarkAngel#67
Hoerrrr :P
27 August 2006 20:58 Piraatje#68
Draak :P
27 August 2006 21:12 Impressions#69
Gekke
28 August 2006 09:18 AMF#70
Citaat
Origineel gepost door Impressions

Gekke

bolle of dikke :( :+
28 August 2006 16:04 koekje#71
infeite heb ik het ook niet voor koosnaampjes...toch heb ik er mezelf al op betrapt dat ik al meerdere malen ' kapoen ' tegen haar zei.
28 August 2006 17:03 niemand#72
Citaat
Origineel gepost door niemand

mijn vriendin verzint elke dag wel weer iets nieuws geloof ik, maar ze houd schatjepatje al aardig lang vol :|
en ik.. ik noem haar gewoon lieverd en dat soort ongein

Ze noemt me ook nog wel vaak duifje, dit omdat als ik voor de gein doe dat ik der opmerking niet leuk vind, met mijn tieten naar voren ga staan (ja, heel raar) en toen vond ze dat ik op een duif lijk :/
28 August 2006 18:16 L_angeldc#73
Citaat
Origineel gepost door AMF

bolle of dikke :( :+

Haha tof.
Volgende keer als ik je zie ga ik keihard EUJ BOLLE roepen :) :).
5 September 2006 23:49 Watershyne#74
Hmm mijn beste vriend noemt me altijd:
'my princess'

Verder word ik vaak aangesproken met mijn nick, of een afkorting daarvan. Dus heel vaak: "Hey Water!" oid..

poet (als in dichter op zijn engels ;) hoor ik ook vaak, maar dat is meer verwijzend naar mijn hobby..

Ennehm het gebruikelijke: lieverd, lief, schatje, meisje, LD (lekkerding) komt ook wel 'ns voorbij