waarom...

24 May 2004 10:15 Atjeuh#1
is het hier zo rustig, en verveel ik me :+
24 May 2004 10:16 MarvinV#2
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
is het hier zo rustig, en verveel ik me :+

ik mag niks meer zeggen :(
maar ik denk dat het komt door bepaalde bans :yes:
24 May 2004 10:17 Atjeuh#3
*foei* :+
24 May 2004 10:19 WishfulDreaming#4
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door MarvinV
ik mag niks meer zeggen :(
maar ik denk dat het komt door bepaalde bans :yes:

Da's waar.
24 May 2004 10:33 Atjeuh#5
waarom is het zo dood hier?
24 May 2004 10:35 MarvinV#6
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
waarom is het zo dood hier?

:huh: :rolleyes:
24 May 2004 10:35 anoesjuh#7
miss zit iedereen op school
24 May 2004 10:37 Atjeuh#8
Wie moet er nou naar school? :+
24 May 2004 11:19 Sanne#9
jezus gaan we nou elke dag een topic openen met dat het hier rustig is!8|
24 May 2004 11:20 Little Angel#10
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
jezus gaan we nou elke dag een topic openen met dat het hier rustig is!8|

Yup :+
24 May 2004 11:29 Steady#11
ik zal eens even zeggen waarom het hier zo rustig is:

..ten eerste bannen ze iedereen die gezellig is denk aan: niemand,forza enz

..ten tweede, je word hier zomaar uitgemaakt voor slet zonder dat ze je kennen

..ten derde, de hele crew bestaat gewoon uit een stelletje slapjanussen die denken dat ze wat zijn

..ten vierde,word hier duidelijk gedaan aan omhoogneukerij

..ten vijfde, dit forum word eigenlijk maar bijeengehouden door alle spammers, en tja als ze die gaan bannen word het niet bepaald druk meer..

..ten zesde.. het is hier gewoon niet gezellig dus vind je het gek dat er geen mens meer komt kijken. :notgood:
24 May 2004 11:30 MarvinV#12
en als je er wat van zegt krijg je een OW want zei mogen wel lol maken door het aantal stemmen te wijzigen maar ik krijg een OW
24 May 2004 11:32 Sander#13
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Steady


..ten vierde,word hier duidelijk gedaan aan omhoogneukerij

Nog even kontlikken bij KK en dan ben ik ook forumbaas :loser:
24 May 2004 11:34 MarvinV#14
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Sander0201
Nog even kontlikken bij KK en dan ben ik ook forumbaas :loser:

heheheehe :]

BAN het beleid
BAN het beleid :Y)
24 May 2004 11:34 Steady#15
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door MarvinV
en als je er wat van zegt krijg je een OW want zei mogen wel lol maken door het aantal stemmen te wijzigen maar ik krijg een OW

ja pciess dat verklaart de zieligheid van dit forum, alle gezellige mensen worden OF gebanned OF krijgen een ow.. triest triest..
24 May 2004 15:38 Larsjuh#16
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Steady
ik zal eens even zeggen waarom het hier zo rustig is:

..ten eerste bannen ze iedereen die gezellig is denk aan: niemand,forza enz

..ten tweede, je word hier zomaar uitgemaakt voor slet zonder dat ze je kennen

..ten derde, de hele crew bestaat gewoon uit een stelletje slapjanussen die denken dat ze wat zijn

..ten vierde,word hier duidelijk gedaan aan omhoogneukerij

..ten vijfde, dit forum word eigenlijk maar bijeengehouden door alle spammers, en tja als ze die gaan bannen word het niet bepaald druk meer..

..ten zesde.. het is hier gewoon niet gezellig dus vind je het gek dat er geen mens meer komt kijken. :notgood:

Houd je mond slet:z
24 May 2004 16:40 Kampie#17
Niemand vroeg letterlijk om zijn permban, net als Bobba..
en forza is gewoon een lul..

begin nou niet in iedere topic te zeuren over die bans.. anders sta je er binnen de kortste keren ook tussen..
24 May 2004 17:13 w00t#18
kampie! ouwe dibbes! nog bier gedronken en mensen gebeld de laatste dagen?
24 May 2004 17:32 Steady#19
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Niemand vroeg letterlijk om zijn permban, net als Bobba..
en forza is gewoon een lul..

begin nou niet in iedere topic te zeuren over die bans.. anders sta je er binnen de kortste keren ook tussen..


Ken je forza persoonlijk dan?

en ik zeur niet, ik geef alleen mijn mening, en aangezien er geen verbod is tegen meningsuiting, houd ik ook mijn mond niet :loser:
24 May 2004 17:42 Little Angel#20
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Steady
Ken je forza persoonlijk dan?

en ik zeur niet, ik geef alleen mijn mening, en aangezien er geen verbod is tegen meningsuiting, houd ik ook mijn mond niet :loser:

Hou je mond, je bent irritant, nu weten we wel dat dit een kut forum is omdat alle leuke mensen gebanned zijn, na 1 keer snappen we ook wel dat je dat vind|:(
24 May 2004 17:42 Kampie#21
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Steady
Ken je forza persoonlijk dan?

en ik zeur niet, ik geef alleen mijn mening, en aangezien er geen verbod is tegen meningsuiting, houd ik ook mijn mond niet :loser:

Je zeurt wel.. dit is nou al (minimaal) de 3e keer dat je op deze manier een topic omzeep helpt of er 1 over start dus is het zeuren.. mede ook omdat het toch niet gebeurd...

Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door w00t
kampie! ouwe dibbes! nog bier gedronken en mensen gebeld de laatste dagen?

Ja ikke wel! Jij?
24 May 2004 17:44 Steady#22
[QUOTE] Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
[b]Je zeurt wel.. dit is nou al (minimaal) de 3e keer dat je op deze manier een topic omzeep helpt of er 1 over start dus is het zeuren.. mede ook omdat het toch niet gebeurd...

Ik zeur niet, ik uit mijn mening, en die word keer op keer niet gewaardeerd, waar gaat het toch heen met de mensheid?
24 May 2004 17:47 Little Angel#23
[QUOTE] Oorspronkelijk geplaatst door Steady
[b]
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Je zeurt wel.. dit is nou al (minimaal) de 3e keer dat je op deze manier een topic omzeep helpt of er 1 over start dus is het zeuren.. mede ook omdat het toch niet gebeurd...

Ik zeur niet, ik uit mijn mening, en die word keer op keer niet gewaardeerd, waar gaat het toch heen met de mensheid?


Niet heel de mensheid zit hier op het forum hoor, anders zo het wel drukker zijn
8)
24 May 2004 17:49 Steady#24
nee dat is te merken...
24 May 2004 18:03 Kampie#25
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Steady
Ik zeur niet, ik uit mijn mening, en die word keer op keer niet gewaardeerd, waar gaat het toch heen met de mensheid?

zeu·ren (onov.ww.)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten => altijd hetzelfde /liedje/deuntje/ zingen, emmeren, griepen, mauwen, meieren, mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken

je zeurt dus wel..
en daarmee uit!!
24 May 2004 18:15 Steady#26
en ik ben van mening dat ik NIET zeur, maar mijn mening uit !

jeweetwel, een mening:

me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname
24 May 2004 18:18 Little Angel#27
zeu·ren (onov.ww.)
1 langdurig op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen of om een verlangen te uiten => altijd hetzelfde /liedje/deuntje/ zingen, emmeren, griepen, mauwen, meieren, mekkeren, mieren, neuzelen, piepen, reutelen, zagen, zaniken, zeiken, zemelen, zeveren, zieken

me·ning (de ~ (v.), ~en)
1 wat men van iem. of iets vindt, hoe men oordeelt => gedacht, gedachte, geluid, gevoelen, inzicht, oordeel, opinie, opvatting, standpunt, stellingname

Zeurderige mening:
Langdurig op vervelende toon of lastige wijze over wat men van iemand of iets vindt en hoe men oordeelt spreken.=>Altijd dezelfde gedachte, oordeel en opinie geven.

8)
24 May 2004 18:23 Steady#28
en toch blijf ik van mening dat ik niet zeur,
en ook vind ik dat iemand van de crew little angel maar eens een keer een flinke beurt moet geven zodat ze niet meer zo hoeft te kontlikken in de hoop een plaats in de crew te krijgen..