Star wars III titel bekent Revenge of the Sith

25 July 2004 11:50 Buzzzfuzzz#1
Episode III: Revenge of the Sith

wat is jou mening over deze titel

ik zelf vind hem wat oudbollig |:(
weer iets van het zelfde
nee lucas is echt uit gedooft moet gewoon stoppen met regiseur zijn en spielberg het goede werk laten doen
25 July 2004 14:06 Headliner#2
wel een aansprekende titel hoor

en Lucas is helemaal niet uitgedooft, en ik verwacht van Episode III een meesterwerk.
lijkt me heel interessant om te zien hoe Anakin uiteindelijk Darth vader wordt, daar zit je eigenlijk al die tijd op te wachten
25 July 2004 18:21 Banaan#3
ik begin er ook wel steeds meer in te geloven, ook omdat een overschakel moet zijn op episode 4 dus lucas weet echt wel wat hij moet neer zetten. beter dan de originele trilogie films zal hij denkik niet worden.
26 July 2004 09:06 Suepahfly#4
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
lijkt me heel interessant om te zien hoe Anakin uiteindelijk Darth vader wordt, daar zit je eigenlijk al die tijd op te wachten

idd:yes:

dat is waar ik op wacht:)
26 July 2004 10:46 Buzzzfuzzz#5
ik vind zelf dat lucas een slechte regiseur is

empire strikes back en jedi waren heel goed kwam omdat hij ze niet regiseerde

en vond de laatste twee films ook weer steeds tegenvallen
zaten steeds weer dingen in die de film verpesten

zoals...

deel I anakin zag er te jong uit om in het volgende deel padme een beurt te geven dat joch moest 12 voor stellen

en deel II heb je dat stomme stukje erin zitten van C3po in de fabriek vond ik ook heel dom gedaan

Deel III heeft ook weer wat doms en dat vind ik die generaal grievous


nee kan het niet echt op prijs stellen dit uitgemelk en overdreven gedoe
26 July 2004 11:59 SpiNe#6
ik vond de trilogy wel leuk episode 1 heel erg tof door die pod races en die final battle episode 2 vond ik saai en deel 3 heb ik geen oordeel over
26 July 2004 13:43 CharmedOne#7
Ik ben benieuwd waarom Anakin evil word en waarom Obi-Wan Kenobi hem gaat afslachten :+
27 July 2004 09:01 Buzzzfuzzz#8
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Ik ben benieuwd waarom Anakin evil word en waarom Obi-Wan Kenobi hem gaat afslachten :+

als je dat nog niet weet

:{

Padme gaat dood daarom flipt anakin door
en hij vecht met alleen haat en dat is ook niet goed

en als je nog niet weet hoe darth vader in dat pak is beland hij is verbrand enzo hij is in vloeibaar metaal gevallen ofzo iets
27 July 2004 11:47 dext0r#9
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Buzzzfuzzz
als je dat nog niet weet

:{

Padme gaat dood daarom flipt anakin door
en hij vecht met alleen haat en dat is ook niet goed

en als je nog niet weet hoe darth vader in dat pak is beland hij is verbrand enzo hij is in vloeibaar metaal gevallen ofzo iets



niet iedereen is een starwars freak, dus probeer die intonatie maar voor je te houden..

oh en tip: voor zulke uitingen hebben we de
spoiler:
SPOILER
functie
27 July 2004 12:14 CharmedOne#10
Ik wist wel wat er zou gaan gebeuren, maar vond het niet zo leuk om te zeggen, want het is niet echt leuk als je het "belangrijkste" van de film al weet.
27 July 2004 13:38 Buzzzfuzzz#11
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Ik wist wel wat er zou gaan gebeuren, maar vond het niet zo leuk om te zeggen, want het is niet echt leuk als je het "belangrijkste" van de film al weet.

80% van iedereen weet het toch al lijkt mij zo

dat wist ik al toen jedi uit kwam :)

maar jah de Detail er van weet je nog niet een daar is om naar uit tekijken lijkt me zo
27 July 2004 13:43 Headliner#12
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Buzzzfuzzz
als je dat nog niet weet

:{

Padme gaat dood daarom flipt anakin door
en hij vecht met alleen haat en dat is ook niet goed

en als je nog niet weet hoe darth vader in dat pak is beland hij is verbrand enzo hij is in vloeibaar metaal gevallen ofzo iets

voor de 2E keer.. GEBRUIK DE SPOILER FUNCTIE
:{