Bedreigingen

7 October 2004 20:57 MoppY#1
heey..

wat kan je doen als je bedreigt word? thanx
7 October 2004 20:58 WishfulDreaming#2
Kijken op welke manier je bedreigd word, en als deze serieus is, politie waarschuwen :)
7 October 2004 21:52 0Vera#3
mag de zoekterm iets specifieker? je kan op zoveel manieren bedreigd worden :{
maar in de meeste gevallen is de politie wel een idee.
8 October 2004 00:53 klootzak#4
plat op de grond gaan liggen en niet bewegen..

daarna je vraag concreet formuleren
8 November 2004 10:50 The black devil#5
Als je iets duidelijker bent is et mischien handig. Maar je kunt eerst eens kijken of het een reden heeft bijv. omdat je iets gezien hebt ofzo. Of kijken of je weet wie het doet. En als je brieven krijgt bewaren en mee naar de politie gaan.
19 February 2005 21:25 Yakkie#6
politie
20 February 2005 02:04 BlackTurtle#7
direct actie ondernemen, ik laat me door niemand berdeigen , want er is niets wat hij op dat moment zegt waar ik bang voor ben, sterker nog ik word er wild van, als je me bedreigt word het me zwart voor de ogen, en geloof me, zorg dat je vrienden bij je hebt als je het doet dan denk ik er misschien over na , als je alleen bent val ik je meteen aan e sla je echt verrot.

ik heb op 20 december 2003 op mijn verjaardag een vies portie klappen gehad van een paar afrikanen, op dat moment groot gelijk, ik had een grote mond en was te sjikke om hem waar te maken, dus ik kreeg ze gewoon, zo simpel als dat, 2 weken later was ik weer in de stad mn oog nogsteeds volop blauw maar toch, een afrikaan sprak me aan en zei het volgende : Luister goed naar mij kankerlijer, als jij van plan bent J. (ik noem geen naam) terug te pakken schoppen wij(er stonden 5 man voor me) je dood, ik als reactie, ik weet niet waar je het over hebt , maar maak je maargeen zorgen ik houd me chill(ondertussen kookte ik van woede want de gast die mij aansprak was nooit bij die vechtparij betrokken, ik kende hm nieteens, zn vriend die er wel bij was betrokken stond er achter bij de rest van het groepje) en toch bedreigde hij me ik werd wild van woede, maar ik wacht, ik ben heel geduldig wat wraak betreft ik kan wel een jaar wachen maar ik krijg je wel.
De avond 3 weken later er was een lady's night in de betreffende discotheek, ik was er met mijn zusje, en ik zag hem, hij die mij bedreigd had en ik had het niet meer, ik wilde hem doden, dat was alles wat in me op kwam, maar ik hield me rustig, hoe kan ik zoiets doen als mn zusje er bij is, dus ik wachtte in de wetenschap dat zei om 2 uur naar huis moest, ik heb dr jas gepakt, haar naar haar fiets gelopen, en terug gegaan, aldaar 2 tequila naar achter gesmeten en rondgekeken, ja, daar staat hij, en zonder enige twijfel er heen gestampt en hem met een snelle tackel tegen de grond gewerkt, waarna ik als een voetballer die een penalty schopt op de betreffende gozer in ben beginnen te schoppen en stampen, iedereen stond als verdoofd te kijken, tot ik door de uitsmijters naar buiten werd gewerkt, en tijdens 't tochtje naar buiten een regen van klappen ontvangend van de uitsmijter , mn hele achterhooofd zat onder de bulten en mn rug was blauw op plaatsen, maar het was het waard, ik heb mijn wraak gekregen. Diverse kneuzingen , een afgebroken tand, gekneusde ribben en een hersenschudding als gevolg.

zo denk ik over bedreigingen.
20 February 2005 12:40 appelshampoo#8
Oud topic, slotje