Half-Life 2

14 November 2004 20:34 FunFair#1
Nou overmogen (de 16e) is het zo ver.... dan wordt hij als het goed is gereleased.....

van jullie wil ik weten hoe graag je deze wilt hebben :p


ik ga em eerst downloaden... en dan zie ik wel of ik er 60 euro voor over heb :)
14 November 2004 21:00 Nightwolf#2
alweer 60 pleuro? t zal toch niet waar zijn :{

maar al bij al wil ik m graag hebben omdat ik er lang genoeg op heb gewacht....kzal wel zien hoe ik m verkrijg

wat de poll betreft, ik wacht wel eerst op reviews :) en op die van FunFair :+

edit: verloopt dit spel ook via Steam? :?
14 November 2004 21:08 FunFair#3
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
alweer 60 pleuro? t zal toch niet waar zijn :{

edit: verloopt dit spel ook via Steam? :?

ik weet niet of het 60 euro zal zijn, maar dat lijkt me wel.. aangezien de meeste nieuwe games zo rond die startprijs liggen (toch?)

En het spel werkt idd ook via steam.... ik heb geruchten gehoort dat je zelfs singleplayer via steam moet doen, zodat ze zekerweten dat je een legale versie hebt ofzow... dat zou wel erg kut zijn.. steam moet ook maar eens flink gecracked worden :p
15 November 2004 13:01 aarsch#4
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
ik weet niet of het 60 euro zal zijn, maar dat lijkt me wel.. aangezien de meeste nieuwe games zo rond die startprijs liggen (toch?)

En het spel werkt idd ook via steam.... ik heb geruchten gehoort dat je zelfs singleplayer via steam moet doen, zodat ze zekerweten dat je een legale versie hebt ofzow... dat zou wel erg kut zijn.. steam moet ook maar eens flink gecracked worden :p

die crack bestaat al:z

ik ben sinds kort troste eigenaar van een ati radeon 9600XT met een gratis versie van HL 2 bijgeleverd. ik heb een soort van key gekregen en dan kan ik em via steam unlocken (gaat prima) en dan de 16e kan ik em spelen (er bestaan cracks mee waardoor je al de ge-preloade versie kan spelen)

andere opties
met die code op die kaart kan ik em ook via de post aanvragen (duurt langer)
kopen via steam, gewoon eenmalig overmaken en dan kan je em downloaden via steam.
kopen in de winkel
15 November 2004 15:45 Denden 100 piek#5
PC Gameplay noemde het in hun review volgens mij de beste game ooit...mja, zal best. Anyway, Half-Life was cool, maar geef mij maar Deus Ex ofzo, daar heb ik veel meer lol aan dan aan een normale shooter. Half-Life 2 zal ongetwijfeld een van de beste games(en de beste shooter) ooit worden, maar mijn peeceetje kan nog maar net Worms 3D aan, dus dat is wel jammer.
15 November 2004 16:16 SpiNe#6
zit daar ook een counter strike iets bij ingenomen?
15 November 2004 20:00 aarsch#7
counter strike course

cs met graphics: dat is nieuw8{
15 November 2004 20:12 frox#8
2 vrienden van hebben het al. Maar ik ga niet zo goed met ze om dat ik het ook heb gespeeld... jammer genoeg :(

maar het zou toch begin dit jaar uitkomen?
16 November 2004 06:46 aarsch#9
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
2 vrienden van hebben het al. Maar ik ga niet zo goed met ze om dat ik het ook heb gespeeld... jammer genoeg :(

maar het zou toch begin dit jaar uitkomen?

hij zou vorig jaar september uitkomen:+
16 November 2004 15:23 aarsch#10
ja ja mensen ik speel em nu:7
review screenshots etc volgen na een slaaploze week wel8{
16 November 2004 15:30 Pakspul#11
Half-life (1) is ook uitgebracht op de nieuwe engine :thumbsup:
16 November 2004 16:28 Denden 100 piek#12
Ik zag hem al in de winkel liggen(alleen bij Intertoys hier), inclusief Counterstrike Source.
17 November 2004 16:08 CharmedOne#13
Me broer gaat hem kopen.. en ik ga ook spelen :p
17 November 2004 17:04 LotVot#14
Het lijkt me echt zo vet :D
Ik heb die demo al eens gespeeld, dat was wel leuk!
17 November 2004 17:57 FunFair#15
heb em gedownload... 4 GB :| is het een dvd ofzow ?
17 November 2004 21:11 Gast#16
bwa 60 euro valt nog mee
Half life 2 + cs:source
17 November 2004 21:29 Nightwolf#17
60 euro valt nog mee? :{
17 November 2004 21:37 Nightwolf#18
49.90? fuck, ik ga m ook in Belgie halen :+ waar heb je m gehaald? naam, adres, plaats ;):p
17 November 2004 22:10 Alpha#19
ik ga hem niet halen ... wacht liever tot de nieuwe Joint Operations: Escelation
18 November 2004 08:20 Pakspul#20
18 November 2004 19:33 SpiNe#21
kep hem gekocht en ben ben heel tevreden mee

maar die nieuwe cs hebben ze wel veranderdt zeg:huh:
18 November 2004 19:58 Gast#22
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
kep hem gekocht en ben ben heel tevreden mee

maar die nieuwe cs hebben ze wel veranderdt zeg:huh:

hoe bedoel je nieuwe cs hebben ze verandert?
18 November 2004 20:03 Gast#23
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
cs : source , basically is alleen de platte grond van de mappen nog dezelfde...graphics zijn 100% verbeterd

lol hazo:{
18 November 2004 20:10 Gast#24
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
waarom :{ ? je stelt een vraag en ik antwoord

ja :p gw lool je moet het ni serieus opnemen ze ;)
20 November 2004 01:33 FunFair#25
euhhh... ik vin het maar matig.. had het beter verwacht :p
20 November 2004 13:27 LotVot#26
En en en :D is het leuk ?
22 November 2004 19:44 Pakspul#27
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
euhhh... ik vin het maar matig.. had het beter verwacht :p

wat!?!?!

ik heb hem gisteren gespeeld en ik vind het spel echt bruut ook de personen kijken je echt aan met hun ogen en volgen ook als je iets verplaats


En die ene chick heeft echt een mooi kontje :9
22 November 2004 20:29 SpiNe#28
heef iemand anders ook erge last van stotteringen ik anders wel terwijl ik hem vloeiend kan draaien op het allerhoogste het gebeurt steeds wanneer de script iets nieuws moet laden:{
22 November 2004 20:56 Denden 100 piek#29
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
heef iemand anders ook erge last van stotteringen ik anders wel terwijl ik hem vloeiend kan draaien op het allerhoogste het gebeurt steeds wanneer de script iets nieuws moet laden:{

http://www.blep.net/hl2stutter/
Ik denk dat deze site hulp kan bieden, het gaat over het 'stotterprobleem'. Oftwel, je bent niet de enige.
22 November 2004 22:25 FunFair#30
misschien heb je een crappy videodriver?


ik zit nu met het stuk in de buggy.... net als bij dat waterding... het duurt echt te lang... het verhaal boeit ook veel minder dan hl1 vind ik.. :S
23 November 2004 05:36 SpiNe#31
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
misschien heb je een crappy videodriver?


ik zit nu met het stuk in de buggy.... net als bij dat waterding... het duurt echt te lang... het verhaal boeit ook veel minder dan hl1 vind ik.. :S

ik zit nu ook bij dat stuk met die buggy ik vind het echt te gek het ziet er ook zo mooi uit zeg phuuuu
23 November 2004 07:44 Pakspul#32
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
misschien heb je een crappy videodriver?


ik zit nu met het stuk in de buggy.... net als bij dat waterding... het duurt echt te lang... het verhaal boeit ook veel minder dan hl1 vind ik.. :S

ik ben nog geen eens achter het verhaal :+
23 November 2004 13:16 FunFair#33
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
die stukken met de antlions gaven zo'n beetje een starship troopers gevoel 8)

zijn dat die kutaliens die verstopt in de grond zitten en kunnen vliegen?
23 November 2004 17:54 BlackTurtle#34
ik heb t bij jeroen en half uur gespeeld en ik word echt strontziek van die lange laadtijden, doem ij dan maar iets minder grafisch en geen laadttijden, want ik zou t spel alleen daardoor alk neit kopen , BAH


owja, t ziet er wel ontzetttteeeeend mooi uit....maar dar had ik t neit over LAADTIJDEN TYFUS!:|
23 November 2004 23:27 FunFair#35
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ik heb t bij jeroen en half uur gespeeld en ik word echt strontziek van die lange laadtijden, doem ij dan maar iets minder grafisch en geen laadttijden, want ik zou t spel alleen daardoor alk neit kopen , BAH


owja, t ziet er wel ontzetttteeeeend mooi uit....maar dar had ik t neit over LAADTIJDEN TYFUS!:|

lange laadtijd? dat is echt het minste waar ik last van heb... en dat juist goed zodat je je spieren in je arm weer even ontspant :p

maar wat noem jij een lange laadtijd? want ik vind het wel meevallen.. het is ongeveer hetzelfde als in halflife 1...
25 November 2004 13:09 BlackTurtle#36
ja, maar alleen veel veel ennogmeer veel vaker.

nee ik hou van lekker doorgamen en niet om de 20 passen een load
29 November 2004 09:19 FunFair#37
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ja, maar alleen veel veel ennogmeer veel vaker.

nee ik hou van lekker doorgamen en niet om de 20 passen een load

:Z en je hebt het goed gespeeld zo te horen :Z

:Y)
29 November 2004 12:15 Loy#38
Gamers worden ziek van spelen Half-Life 2

Veel gamers klagen op het officiele forum van het populaire spel Half-Life 2 over duizeligheid en misselijkheid na het spelen van de game. Sommige gebruikers op het forum zeggen dat het komt omdat het spel zo realistisch is: "je hoofd denkt dat je beweegt, maar je lichaam staat gewoon stil."

wow _0_
29 November 2004 13:25 FunFair#39
das heel mooi, maar niet echt voor c&i maar meer voor games :Y)
29 November 2004 15:15 Nightwolf#40
nah ik heb t spel en ik wordt ook wel moe van die loads zo tussen t spelen door :p (tussen t wisselen van maps is dat natuurlijk geen punt maar niet als ie zo tussendoor nog eens 30 seconden nodig heeft om resources te laden :))

maar verder is t best wel een leuk spel :) alleen t verhaal zit iig in t begin erg raar in elkaar vind ik.....gaat veel te snel allemaal want waarom is er zo'n stad die Seventeen heet? :p en wie is in hemelsnaam die gast die je af en toe ziet spreken op zo'n beeldscherm? :)
29 November 2004 15:57 SpiNe#41
heb je deel 1 wel gespeeld?
29 November 2004 16:00 FunFair#42
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
heb je deel 1 wel gespeeld?

jah, maar mij is het ook niet helemaal duidelijk waarom je in zo'n stad wordt geplaatst...

misschien is het al te lang geleden en ben ik het verhaal weer vergeten... wat gebeurd er ook alweer met je als je deel 1 uitspeeld?
29 November 2004 16:12 Nightwolf#43
dan ben je bij G-man die met je praat en aan t eind vraagt hij of je meer werk van hem aanneemt of in een ruimte wordt geplaatst waar je mnoet vechten tegen die zombie-headcrabs

en ja, ik heb deel 1 ook gespeeld maar dan nog snap ik niet wat er dan in die tussentijd is gebeurd. zelfs de pakken van de militairen zijn veranderd. dan zou Freeman erg lang weg zijn geweest in de tussentijd :+

en verder komt die gast, die je soms op zo'n beeldscherm ziet spreken, niet voor in deel 1
29 November 2004 22:48 Nightwolf#44
iets onbekends :p

net uitgespeeld, kuteinde.....had er meer van verwacht

ben benieuwd wanneer Half-Life 3 gaat uitkomen :0 2007 of 2008 vast weer :z
30 November 2004 16:50 Nightwolf#45
cliffhanger? :? 7hour war? :? leg uit :)
21 December 2004 08:46 FunFair#46
stom einde aan hl2 zeg :|
21 December 2004 15:07 Nightwolf#47
ben t vergeten dus vraag ik t hier maar :p

maar ummm, was t de bedoeling dat je aan t begin van in de Citadel niet kan springen als je net weer die gravitygun hebt teruggekregen? want anders zit ik vast :{ heb verder geen idee waar ik nu naar toe moet :-/
21 December 2004 17:02 Nightwolf#48
oke, laat maar.....blijkbaar ging t verkeerd toen ik per ongeluk een granaat af schoot die tegen de muur naast me kwam waardoor ik gewond raakte (toen ik daar aan kwam) en dan zal t wel daar aan hebben gelegen :z