Sportkeuze

18 March 2005 06:28 TheSun#1
Hoi,
ik zou graag een sport beoefenen maar k'heb geen flauw idee welk ik kan doen.
Maar k'ben bijna 15, is dat niet te oud om te beginnen met een sport in een sportclub??

Dus als je een sport weet die een meisje van bijna 15 kan beoefenen, tell meee!:* :)
18 March 2005 07:47 Impressions#2
Ik denk zo dat dit naar Sport kan 8)

Maar heb je al gedacht aan softbal, handbal, korfbal ?
18 March 2005 08:32 L_angeldc#3
Elke willekeurige sport die je wil :p
Wat vind je leuk om te doen? In een team trainen en met wedstrijden meedoen enzo, nou dan kan je beter op een teamsport gaan. Of iets van streetdance of iets dergelijks.
Of als je liever individueel bezig bent kan je misschien een zelfverdedigingssport gaan doen, hapkido/karate dat soort dingen. Of je gaat tennissen of badmintonnen of bowlen voor mijn part :+
Volgens mij ben je met 15 nog te jong om echt te gaan fitnessen in een sportschool maar er zijn nog zat andere sporten die je wel kan doen.
18 March 2005 10:00 bootje#4
--> sport
20 March 2005 08:15 volumeknopje#5
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje

Maar heb je al gedacht aan softbal, handbal, korfbal ?

Dat is een kutopmerking. Waarom niet voetbal, rugby, basketball, weetikveel wat?

@TheSun --> Nee, tuurlijk ben je niet te oud. Alles valt te leren. Alleen ik zou wel, als je nooit handig geweest bent met een bal, bijv. geen balsport gaan doen. Bij ons op volley komen wel eens meiden van 15/16 kijken die nog nooit een bal hebben vastgehouden en....nouja.

Als je het echt niet meer weet...schaken is ook een sport
8) :p
20 March 2005 09:51 TheSun#6
Met die vraag of ik niet te oud was om in een club te komen bedoel ik als je dan als beginneling erbij komt moet je toch ook van 0 beginnen.... en moet je dan niet samen sporten met van die kindjes van 7-8-9 jaar??:x

K'weet eigenlijk niet naar wat m'n voorkeur gaat, maar neem nu ik doe tennis. (is nu gewoon een sport dat ik zeg) als ik dan tegen zo 'kleine kindjes' moet spelen heb ik toch alleen maar voordelen: 1. Ik ben groter 2. ik heb toch meer macht.......
Dan voelen die kindjes hun kut terwijl ik met alle eer ga pronkenO-) :x |:(
22 March 2005 19:23 Terube#7
Dan vind je squash misschien wel gaaf.... is een leuke, maar intensieve variatiemix van tennis en badminton....

Offfffff: ga dammen!:p
22 March 2005 23:36 Bazzemans#8
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Terube


Offfffff: ga dammen!:p

been there, done that..
30 April 2005 13:38 TheSun#9
Bedankt iedereen voor jullie reacties:yes: :*
En voor de mensen voor wie het interesseert:
kben sedert gisteren begonnen met fitnessen:loser: :d
11 May 2005 14:05 Wenniej#10
voetballe... :d voetbal über alles.. mooiste sport en altijd gezellig... :yes: