ondertitel klaagkorner?

10 April 2005 09:57 L_angeldc#1
Citaat

Klaag Corner
Frustreer je je ergens aan? Klaag er op los !

Citaat

U hebt gezocht op zich frustreren:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

Voor zover ik weet is het dus zich ergens aan ergeren en gefrustreerd zijn door iets.
En niet je je ergens aan frustreren :z Zou dat niet verbeterd kunnen worden misschien?
10 April 2005 10:00 Hilde#2
Ik frustreer me nergens aan hoor !
Verder vind ik dit een hele leuke site !!

Ga zo verder !
Groetjes !
Hilde
10 April 2005 10:06 bartje518#3
Dies van Jamiel toch? 8)

Zal verbeterd worden!
10 April 2005 10:55 Impressions#4
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
wtf

Idd :d
10 April 2005 11:53 L_angeldc#5
echt geweldig dat ik ook nu pas zie dat ik klaagkorner heb getypt in plaats corner :d :$ :D
10 April 2005 12:08 Stevie#6
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
wtf

wees blij met zulke enthousiaste leden 8{
10 April 2005 13:10 Jamiel#7
Kdacht echt dat het zo kon :$ *schaamschaam*
10 April 2005 13:54 Hilde#8
Wat bedoel je met wtf ?
ik weet wel wat het betekent maar waarom zeg je dat ??

groetjes
10 April 2005 14:46 L_angeldc#9
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Kdacht echt dat het zo kon :$ *schaamschaam*

foei! ;)

@ Hilde; er is verder niks mis mee hoor :) Hij was alleen verbaasd over jouw reactie :p
10 April 2005 15:07 Nightwolf#10
done
10 April 2005 16:11 Hilde#11
Ok dan is het goed !!
10 April 2005 22:59 Bazzemans#12
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc


Citaat

U hebt gezocht op zich frustreren:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

Voor zover ik weet is het dus zich ergens aan ergeren en gefrustreerd zijn door iets.
En niet je je ergens aan frustreren :z Zou dat niet verbeterd kunnen worden misschien?

Niet dat je geen gelijk hebt hoor, want het klopt wel wat je zegt, maar als je zoekt op "zich ergeren" dan krijg je hetzelfde lapje tekst op je scherm ;). Terwijl dat wel gewoon kan en ook te vermeld staat als je zoekt op "ergeren"...
11 April 2005 06:43 appelshampoo#13
ik had dit ook al staff gemeld.. maar daar luistert niemand :(
11 April 2005 09:29 bartje518#14
Waar? :o
11 April 2005 10:27 Nightwolf#15
idd, dan heb ik ook wat over t hoofd gezien :p

edit: oh oke, gezien....ik heb alleen t stukje gelezen over de ondertitel van Games :+
11 April 2005 13:52 L_angeldc#16
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Voor zover ik weet is het dus zich ergens aan ergeren en gefrustreerd zijn door iets.
En niet je je ergens aan frustreren :z Zou dat niet verbeterd kunnen worden misschien?

Niet dat je geen gelijk hebt hoor, want het klopt wel wat je zegt, maar als je zoekt op "zich ergeren" dan krijg je hetzelfde lapje tekst op je scherm ;). Terwijl dat wel gewoon kan en ook te vermeld staat als je zoekt op "ergeren"... [/b][/QUOTE]

daar staat dus wel de tweede betekenis bij, namelijk de wederkerige vorm ervan :p

Citaat

er·ge·ren1 (ov.ww.)
1 tot ontstemming of verontwaardiging prikkelen => aanstoot geven, agiteren, ambeteren, iem. tegen de haren in strijken, iem. tegen zich in het harnas jagen, irriteren, mishagen, misnoegen, ontstemmen

er·ge·ren2 (wk.ww., zich ~)
1 ontstemd, geprikkeld worden => aanstoot nemen aan iets, balen, de kriebels krijgen van iem./iets, zich storen aan, zich stoten aan; <=> uitkijken naar

bij frusteren staat dat niet, namelijk alleen de 'gewone' vorm en dus geen wederkerige vorm omdat die niet bestaat.

Citaat

frus·tre·ren (ov.ww.)
1 (iem.) belemmeren in de verwezenlijking van zijn verwachtingen of behoeften
2 dwarsbomen, verijdelen

maar je hebt gelijk, ik had niet zich frusteren moeten quoten van de van dale maar frusteren :Y)

@anne; nu weet je ook weer hoeveel mensen naar jou luisteren ;)
11 April 2005 22:11 Plankje#17
ach, iedereen maakt wel eens stijlfouten :). We doen het allemaal dagelijks en behoorlijk regelmatig zelfs...