Tentamens

15 April 2005 06:27 bloempjuh#1
Ik zat gisteren in de collegezaal tentamen te maken, 't was heel erg moeilijk. Terwijl ik me probeerde te concentreren kwam er een meneer de zaal binnen met een boodschappenkrat vol blikken soep (??). Hij flikkert die krat op de grond (nogal luidruchtig) en vraagt hardop: "Oh, jullie zijn zeker tentamen aan het maken? Moet ik weer weg?" Docente: "Ja, inderdaad, doei!"

Twee minuten later gaat de andere deur open. Een mevrouw staat in de deuropening. "Oh, jongens, hier moeten we dus niet zijn.." roept ze terwijl de deur nog open staat.

Vijf minuten later heb ik eindelijk iets op papier, met veel pijn en moeite, als er weer iemand die deur open trekt en weer dichtgooit.

Dan blijft het heerlijk stil, een half uur lang. Inmiddels heb ik de meeste antwoorden, ik moet alleen nog een beknopte bijzin maken (black-out). Dus ik zit te denken, liedjes af te spelen in mijn hoofd, op zoek naar een beknopte bijzin. Dan gaat de deur van de zaal weer open. Weer een meneer met een krat. "Hee, jullie hebben er al een. Tjee, wat nu?" hij zet de krat even op de grond en loopt de zaal weer uit. Binnen een minuut is hij terug. "Jaaa.. deze moet wel hier. Zo, en dan ben ik nu weer weg."

En zo ging het dus de hele tijd. Die deur gaat ook niet echt zachtjes dicht, dus elke keer klonk er een knal als iemand wegging.

Het was iig echt vervelend en ik zat me ontzettend te ergeren.. Mensen, houd die deur en je mond gewoon dicht tijdens mijn moeilijkste tentamen! :@
15 April 2005 07:43 Impressions#2
Persoonlijk zou het mij geen flikker uitmaken hoeveel geluid er zou zijn, dat hoor ik toch niet als ik met een proefwerk/tentamen/wat dan ook bezig ben.. Maar ik snap dat het kut voor je is, heb je het nog wel goed gemaakt? :)
15 April 2005 13:55 Joeltja#3
bij mij op mn oude school hingen dan overal a-4tjes met de tekst
''Stilte, tentamens!!!''

hielp wel geloof ik, want ik had er nooit echt last van dat er mensen binnen kwamen...

maar lijkt me wel irri ja....:)
15 April 2005 15:11 Saarah#4
Ik vind het ook vreselijk irritant :| tijdens onze vorige examens zaten we in de refter, en daar zaten dus echt heel veel leerlingen. Er waren elke keer ongeveer 4-5 leerkrachten die toezicht hielden, en die zaten geregeld 'gezellig' met elkaar te babbelen vooraan. En natuurlijk zat ik helemaal vooraan :{, en ik heb stilte nodig om mij te kunnen concentreren, en op woorden/formules/... op te kunnen komen.

Ik begrijp dus helemaal hoe je je voelt :aai:, waar nog bij komt dat jouw tentamens waarschijnlijk héél wat moeilijker waren dan mijn proefwerken :)
15 April 2005 15:26 bloempjuh#5
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Persoonlijk zou het mij geen flikker uitmaken hoeveel geluid er zou zijn, dat hoor ik toch niet als ik met een proefwerk/tentamen/wat dan ook bezig ben.. Maar ik snap dat het kut voor je is, heb je het nog wel goed gemaakt? :)

Die beknopte bijzin is niet meer op papier gekomen, maar hoe 't met de rest zit moet ik nog even afwachten.
15 April 2005 15:42 Hilde#6
Ik zou er een dikkespekreet van krijgen als iemand iedere keer binnenkomt en dan weer de deur digt smijt !

Ik zou me er echt een dikke speklip van krijgen
15 April 2005 15:57 Jamiel#7
Er een foto bijzetten is niet echt nodig hoor...:|
19 April 2005 14:31 Hilde#8
sorry heeft mijn vriendin erop gezet en al die andere meuk ook \!!!



sooorrryyyyy
19 April 2005 19:16 biffyclyro#9
ja stom is dat he.. ik kan me ook niet concentreren als er allemaal dingen gebeuren :{ stumpers, dat kunnen ze zelf toch ook wel bedenken :/

heb je je cijfer al?