Hans Teeuwen

25 April 2005 21:04 JammyPastei#1
Kent iemand deze kerel? Dies echt zooon zalige cabaretier ;)
Dies nederlands enzo maarja die zijn de beste he :9
25 April 2005 22:18 Sanne#2
wie kent hem niet kun je beter vragen
25 April 2005 22:35 Cataclysm#3
Ik vind Hans Teeuwen wel gaaf.
27 April 2005 07:26 appelshampoo#4
ik vind hem niet zo veel bijzonders :$
27 April 2005 13:05 eniT#5
vindem wel grappig. hoewel het soms toch wat overdreven is...

bOOOOwm... Booommm... Boooowmm... TAKKE... Boooomm
27 April 2005 13:53 Dobbo#6
ja echt super goed!! ik heb al zijn shows!!
27 April 2005 16:46 Atjeuh#7
heb hier ook al zn shows en heb ook zn shows in het echt gezien enzo.. naja hans teeuwen is tegenwoordig meer een hype.. iedereen doet hem na.. dat is minder
6 May 2005 13:02 bartje518#8
Hans Teeuwen moet uitkijken niet een karikatuur van zichzelf te worden. De eerste 4 shows waren prima, maar Industry of Love is bijvoorbeeld op het einde na echt waardeloos. Veel teveel spastische scčnes, die ook nog eens veel te lang duren. Dat is 1, 2 keer leuk in een show, maar daarna is het echt niet grappig meer..
6 May 2005 15:45 JammyPastei#9
O man ik ben zoooo jaloers :D je hebt Hans Teeuwen zo int echt gezien;) Wat ik daar al niet voor zou doen :9
6 May 2005 17:02 MrInsane#10
Ik vind Hansje Teeuwen geweldig ookal is hij af en toe erg grof maar das juist het mooie hij neemt geen blad voor de mond wat vele cabaratiers wel doen en daarom vind ik hem ook zo goed ik heb ook veel van zijn shows jammer genoeg niet alles maar dat komt nog wel.

Ook zo mooi als ik uit ben dan zelfs komt Hans Teeuwen nog wel eens voorbij met Hans Teeuwen is over the oceaan Hans Teeuwen is over the sea en de rest van dat gebeuren en dat is zo bruut :thumbsup: respect voor Hansie _0_ :yes:
10 May 2005 15:32 bartje518#11
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Ik vind Hansje Teeuwen geweldig ookal is hij af en toe erg grof maar das juist het mooie hij neemt geen blad voor de mond wat vele cabaratiers wel doen en daarom vind ik hem ook zo goed ik heb ook veel van zijn shows jammer genoeg niet alles maar dat komt nog wel.

Andere cabaretiers zouden volgens jou ook lulverhalen moeten vertellen? Theo Maassen heeft nog enigzins achtergrond en heeft het over actuele dingen. Herman Finkers is grappig zonder al te grof te zijn. Vooral grappig van zichzelf. Hans Teeuwen is doorgeslagen naar ronduit grog en bot zijn zonder dat het vaak nog maar enigzins ergens over gaat..
12 May 2005 16:07 Tyskie#12
Zijn laatste show vond ik ook minder. Dat stuk met die HT-liedje was absoluut het hoogtepunt, maar de rest was allemaal een heel stuk minder. Met name die kikvorsman en dat stuk over de koningin...

Met grof zijn is niets mis, maar over het algemeen verkies ik caberetiers die net iets subtieler zijn. Maar Hans Teeuwen is wel makkelijker te begrijpen voor mensen die geen interpunctie gebruiken.
2 June 2005 17:18 Joeltja#13
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Andere cabaretiers zouden volgens jou ook lulverhalen moeten vertellen? Theo Maassen heeft nog enigzins achtergrond en heeft het over actuele dingen. Herman Finkers is grappig zonder al te grof te zijn. Vooral grappig van zichzelf. Hans Teeuwen is doorgeslagen naar ronduit grog en bot zijn zonder dat het vaak nog maar enigzins ergens over gaat..

ben ik idd met je eens....

maar ik vind youp van 't hek ook heel erg goed, die heeft het ook regelmatig nog over actuele dingen, en zet mensen nog wel eens aan het denken....

hij is alleen nog weleens te grof...:( en dat vind ik jammer
3 June 2005 20:47 eniT#14
amai, ik moet echt zoooveel moeite doen om te verstaan wat die kerel zegt he! en meestal heb ik het dan nog maar half begrepen :{
13 June 2005 07:16 Tyskie#15
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door eniT
amai, ik moet echt zoooveel moeite doen om te verstaan wat die kerel zegt he! en meestal heb ik het dan nog maar half begrepen :{

Het lijkt mij toch niet zo moeilijk als hij zegt dat hij een Mars in zijn reet douwt, toch?
28 June 2005 19:38 Joeltja#16
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Het lijkt mij toch niet zo moeilijk als hij zegt dat hij een Mars in zijn reet douwt, toch?

als ik dat doe, en ik praat tegelijkertijd, dan zul je mij niet duidelijk horen praten...:d
28 June 2005 20:23 luie-donder#17
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
heb hier ook al zn shows en heb ook zn shows in het echt gezien enzo.. naja hans teeuwen is tegenwoordig meer een hype.. iedereen doet hem na.. dat is minder

Zo zegj, egj waar :p
28 June 2005 20:24 luie-donder#18
maarre, waarom staat dit bij kunst?
28 June 2005 20:25 Bask#19
vroeger ... vroeger geloofde ik altijd ... dat er érgens op de wereld ... een spróókjesbos was ... met kabouters ... en heksen ... en reuzen ... en waar de dieren konden praten ... en daar was het áltijd gezellig ... nou ja, altijd, altijd, Altijd Altijd ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD (enzovoort)
29 June 2005 13:36 Me-little-girl#20
hijs wel funny opzich. mr BERTje VIS is tg veul beter or... (bert visser;)) en jochem meyer s oowk wel goed hur.
29 June 2005 13:56 Riddler#21
bagger, bocht, verrot, etc. etc. etc.
29 June 2005 14:51 AmbyPur#22
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
maarre, waarom staat dit bij kunst?

omdat het over cabaret gaat.

Ik vind Hans Teeuwen niet leuk :no: sommige dingen moet ik soms wel om lachen stiekem :o:$ maar het meeste vind ik TE grof. Ik snap echt niet wat er grappig is aan de mars in de aars of waarom hij een miljoen keer moet roepen dat alle vrouwen kuthoeren zijn.

doe mij maar herman finkers :D
29 June 2005 16:29 Bazzemans#23
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
omdat het over cabaret gaat.

Ik vind Hans Teeuwen niet leuk :no: sommige dingen moet ik soms wel om lachen stiekem :o:$ maar het meeste vind ik TE grof. Ik snap echt niet wat er grappig is aan de mars in de aars of waarom hij een miljoen keer moet roepen dat alle vrouwen kuthoeren zijn.

doe mij maar herman finkers :D

Grotendeels mee eens.. Ik zeg altijd maar 75% van Hans Teeuwen is kut, maar die andere 25% dan ook wel van uitzonderlijke klasse..

Herman Finkers is (in mijn ogen) altijd goed..

Theo Maassen en Bert Visscher hebben een beetje hetzelfde probleem, maar dan in mindere mate.. Alhoewel ik dat hyperactieve ADHD achtige van Bert Visscher ook totaal niet grappig vind..
1 July 2005 14:49 luie-donder#24
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
omdat het over cabaret gaat.

maar wat heeft cabaret met kunst te maken ? :?