[Centraal] Het grote transfertopic!

26 August 2006 20:59 Ar-Tuur#651
Ik denk dat je heel blij mag zijn met Kluivert als hem de kans gegeven wordt fit en in vorm te geraken. Iedereen doet alsof het een oude, aftandse baggerspits van 40+ is. Maar ik zie hem als ervaren spits die de laatste twee jaar veel blessurepech gekend heeft maar nog best lang mee kan, zeker in de Nederlandse competitie.
26 August 2006 23:23 Tyskie#652
De persoon Kluivert staat me totaal niet aan, zelfs 100% tegen.

Waarom hij de afgelopen vier (!) jaar niet presteert zal deels ongetwijfeld aan blessurepech liggen. Maar ik denk dat het niet presteren (en wellicht ook de blessures) ook te wijten zijn aan een enorm slechte mentaliteit.
27 August 2006 10:52 Ar-Tuur#653
Daar is iets voor te zeggen. Maar toch zou ik als de alltime topscorer van het Nederlands elftal, die pas 30 is, graag een kans willen geven. Ik kan me zo voorstellen dat hij zelf ook nog graag wat wil laten zien. Voor Kluivert zelf zou een terugkeer naar de Nederlandse competitie niet eens zo'n slechte keuze zijn denk ik. In dit voetbal is hij groot geworden en kan hij misschien z'n oude niveau weer halen.
27 August 2006 12:18 Tyskie#654
Als hij niet te duur is mag hij ook wel komen.
Maar dan geen afkoopsom en niet meer dan een prestatiecontract.
27 August 2006 13:09 Nickchange#655
He Bart is Jamaike al de publiekslieveling bij de mijnwerkers?
27 August 2006 23:14 Stevie#656
ja hoor, jamaike was zojuist met sok te zien in de wedstrijden :')
27 August 2006 23:20 bartje518#657
We zingen de hele tijd 'du hast die Haaren schön' alsie in de buurt komt :')
28 August 2006 10:39 MrInsane#658
Citaat
Origineel gepost door Tyskie

De persoon Kluivert staat me totaal niet aan, zelfs 100% tegen.

Waarom hij de afgelopen vier (!) jaar niet presteert zal deels ongetwijfeld aan blessurepech liggen. Maar ik denk dat het niet presteren (en wellicht ook de blessures) ook te wijten zijn aan een enorm slechte mentaliteit.

Ja maar kijk dan maar eens naar de mentaliteit en de houding van Leonardo bij NAC Breda, hij beweert zich alleen nog maar te hoeven bewijzen aan Real Madrid of Barcelona en verder niet.
28 August 2006 13:00 Tyskie#659
Dus?
30 August 2006 14:01 Ar-Tuur#660
Ik ben benieuwd of Feyenoord nog een spits weet vast te leggen. Ik vrees van niet. Lees nu dat Bosz het al heeft over 'een kans van 60 procent' dat er een goede opvolger van Koit gaat komen..