Wat zijn we diep gezonken

27 May 2005 13:22 PFP#1
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...0&pagenumber=2

laat men dit topic open ondanks alle beledigingen waar zelfs crewleden als kampie maar al te graag aan meedoen. alleen al voor sommige pogingen tot leuk doen zou men al tegen de muur moeten. Als een forum zn sensatie hier vandaan moet houden, dan kan spil er beter maar mee kappen :z
27 May 2005 13:29 slobjong#2
je heb eerlijk gezegd gelijk,
ik was er op de eerste pagina ook een paar keer tussen. maar na een tijdje begin ik mij te ergeren aan het eindeloze gestengel in dat specifieke topic.
maar ja er zijn/is een aantal perso(o)n(en) die die reacties gewoon uitlokt en dan dan iedereen gaat zitten happen is een beetje dom van hun.
ik wil niet zeggen dat ik heilig ben, ik heb er ook aan meegedaan, en dat doe ik soms nog wel.
maar laten we er mee kappen en iedereen in zijn waarde laten.

zo ik heb gezegd:yes:
27 May 2005 13:36 Nightwolf#3
topic is op slot
27 May 2005 22:01 Kampie#4
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...0&pagenumber=2

laat men dit topic open ondanks alle beledigingen waar zelfs crewleden als kampie maar al te graag aan meedoen. alleen al voor sommige pogingen tot leuk doen zou men al tegen de muur moeten. Als een forum zn sensatie hier vandaan moet houden, dan kan spil er beter maar mee kappen :z

Ik beledig niemand. Ik meld alleen mijn persoonlijke mening. En dan is het volgende gezegde van toepassing: "Wie de schoen past trekke hem aan."

Het is echt niet beledigend bedoeld.
29 May 2005 17:29 PFP#5
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Ik beledig niemand. Ik meld alleen mijn persoonlijke mening. En dan is het volgende gezegde van toepassing: "Wie de schoen past trekke hem aan."

Het is echt niet beledigend bedoeld.

Nee, het is goed onderbouwde kritiek
29 May 2005 17:52 Nickchange#6
He bedankt dat topic had ik nog niet gezien maar via deze link wel:+
30 May 2005 20:49 Joeltja#7
khad hem al wel gezien, maar vond het nie echt nodig om op te reageren...

en verder, kleinigheidje hou je tog...;)
30 May 2005 20:53 bootje#8
probleem opgelost, denk ik zo.