Ik word ziek van meisjes

28 June 2005 22:25 L_angeldc#51
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Leg nu es ff uit waarom je alleen op uiterlijk oordeelt?

Steve Buscemi speelde nog in Coffee en Cigarets, maar die is niet zo knap huh

ik oordeel niet alleen op uiterlijk waar heb je me dat zien zeggen?

ik vind kevin spacey ook een top acteur dus als er nu een film zou zijn met hem ipv een onbekende acteur dan zou ik die wel eerder gaan zien ja. En hij is nu niet echt knap te noemen dus ach :z
28 June 2005 22:27 Banaan#52
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ik oordeel niet alleen op uiterlijk waar heb je me dat zien zeggen?

ik vind kevin spacey ook een top acteur dus als er nu een film zou zijn met hem ipv een onbekende acteur dan zou ik die wel eerder gaan zien ja. En hij is nu niet echt knap te noemen dus ach :z

Maar volgens mij kies je eerder voor een Orlando Bloom, Brad Pitt of een Johnny Depp film dan een film van Kevin Spacey, Tim Robbins of __BENICIO DEL TORO__. Ik snap die keuze dan ook echt niet.
28 June 2005 22:31 L_angeldc#53
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Maar volgens mij kies je eerder voor een Orlando Bloom, Brad Pitt of een Johnny Depp film dan een film van Kevin Spacey, Tim Robbins of __BENICIO DEL TORO__. Ik snap die keuze dan ook echt niet.

Nee dat heb ik niet gezegd. Ik zei dat ik eerder naar een film met johnny depp IN PLAATS VAN een een of andere onbekende acteur
ja als benicio del toro in een film speelt en in een andere film josh hartnett dan ga ik dus echt wel naar die met benicio kom nou zeg :+

lezen kan moeilijk zijn :Y)
28 June 2005 22:35 Banaan#54
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Nee dat heb ik niet gezegd. Ik zei dat ik eerder naar een film met johnny depp IN PLAATS VAN een een of andere onbekende acteur
ja als benicio del toro in een film speelt en in een andere film josh hartnett dan ga ik dus echt wel naar die met benicio kom nou zeg :+

lezen kan moeilijk zijn :Y)

En nu de vergelijking Del Toro - Depp? Lezen is makkelijk, alleen ik kots op je argumenten. Want ik kom tegenwoordig veel 'filmfans' tegen die hunzelf filmfans noemen omdat ze Johnny Depp kennen. En die vergeten dan nooit, net als jij, erbij te zeggen dat het een enorm geil ding is, met nadruk natuurlijk.
28 June 2005 22:37 2-D#55
andy
ik zou die pilletjes maar weer innemen want zo ben je een beetje agressief bezig...

iedereen heeft z'n mening...
laat Laura dan de hare hanteren ofzo.:Z

straks krijg je nog een hartverzakking

ps
volgens mij lees je over heel veel heen :+
rustig en lees voordat je antwoord
28 June 2005 22:38 Banaan#56
Het heeft er totaal niks mee te maken, maar Dead Poetic is een zeikband nu ik ernaar luister :? Dennis, hoe komt dit? :o
28 June 2005 22:51 2-D#57
omdat het een zeikband is? :?
28 June 2005 22:52 Banaan#58
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door 2-D
omdat het een zeikband is? :?

Kijk, nu ga je dus echt te ver!
30 June 2005 19:07 L_angeldc#59
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
En nu de vergelijking Del Toro - Depp? Lezen is makkelijk, alleen ik kots op je argumenten. Want ik kom tegenwoordig veel 'filmfans' tegen die hunzelf filmfans noemen omdat ze Johnny Depp kennen. En die vergeten dan nooit, net als jij, erbij te zeggen dat het een enorm geil ding is, met nadruk natuurlijk.

Wat ben je toch een filmsnob :*
Je bent een filmfan als je van films houdt, en als dat nu commerciele hits zijn dan maakt je dat toch niet minder filmliefhebber?

Alsof je pas echt een filmfan bent als je alle obscure films hebt gezien en die en die onbekende regisseur kent en alle zwart films films van de jaren vijftig bij hart kent :z
Zelfde met muziek, je hoeft toch niet alle onbekendste bandjes te kennen om van muziek te houden?

En op je vraag of ik liever naar een film ga met Del Toro of Depp, ja daar kan ik niet echt op antwoorden want dat hangt compleet van het verhaal, bijrollen etc af. Ik vind beiden goede acteurs dus ik kan daar niet zo op oordelen.
En ik zou nooit naar een rukfilm gaan in de bioscoop alleen omdat er een lekker koppie als hoofdrol in zit :no:

En Dead Poetic is geen zeikband ja!
30 June 2005 19:12 Banaan#60
Noem jezelf geen filmliefhebber als je alleen naar blockbusters gaat :z Dat is nu hetgene wat mij frustreert. En ook meteen schijnheilig films gaan bekijken van die ene acteur die in die film speelt (Goed voorbeeld is Elijah Wood). Hoe jij nu een filmfan omschrijgt is gewoon een beetje te veel van het goede. Ik kan gerust zeggen dat ik films cool vind. Ik verdiep me graag in de technieken, achtergronden en acteerprestaties.

Maar volgens mij begrijp je niet wat ik precies bedoel, maar komt vast wel omdat jezelf een meisje bent.

En waag het niet nog es film met muziek te vergelijken, want commerciele muziek is iets heeeeeel anders dan commerciele films (voor het eerst dat ik dat hoor, commerciele films). Je kan wel van iets houden, maar doe het dan goed en ga er niet mee lopen opscheppen en proberen mee te praten. :z Dat noem ik meer iemand die graag naar de bioscoop gaat. Ik heb niks tegen mensen die naar de film gaan. Dat ik bij muziek wel anders hoor, want als iemand naar slipknot luistert, wordt hij hier helemaal afgezeken.

Dead Poetic is een zeikband, omdat ik het luister
1 July 2005 16:10 Casablancas#61
Filmfan en filmkenner zijn geen officiële beroepen, dus iedereen mag zich zo noemen als hij/zij dat wil, zelfs al is het een meisje, zelfs als het een meisje is die dead poetic geen zeik band vind.
1 July 2005 16:12 Banaan#62
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Casablancas
Filmfan en filmkenner zijn geen officiële beroepen, dus iedereen mag zich zo noemen als hij/zij dat wil, zelfs al is het een meisje, zelfs als het een meisje is die dead poetic geen zeik band vind.

Ze mogen zichzelf wel zo noemen maar ze moeten wel een reden hebben :')
1 July 2005 16:24 Stevie#63
ik vind mezelf totaal geen filmkenner :(
1 July 2005 16:25 Banaan#64
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ik vind mezelf totaal geen filmkenner :(

Lotgenoot :7
1 July 2005 16:30 Stevie#65
jij bent meer een filmnerd als ik hoor 8)
1 July 2005 16:31 Banaan#66
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
jij bent meer een filmnerd als ik hoor 8)

Nietus :'( Ik ruk alleen voor Johnny Depp enzo! :'(
1 July 2005 16:33 Stevie#67
en josh en elijah dan? :'(
1 July 2005 16:34 Banaan#68
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
en josh en elijah dan? :'(

Oh je bedoeld frodo? :'(
1 July 2005 16:38 Stevie#69
ja wie anders :9~
2 July 2005 19:29 eniT#70
hieruit leid ik dus een beetje af dat goeie acteurs niet mooi kunnen zijn?!
2 July 2005 19:49 CharmedOne#71
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Dus je ziet liever Johnny Depp in Pirates of the Carribean (boutfilm) dan Jake Gyllengaal in Day After Tomorrow?

Ik zou voor POTC gaan, ik vond die echt goed :p Ik vond Donnie Darko beter dan The Day After Tomorrow :$
3 July 2005 00:07 Stevie#72
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Ik zou voor POTC gaan, ik vond die echt goed :p Ik vond Donnie Darko beter dan The Day After Tomorrow :$

dat vond iedereen toch wel hoop ik 8)
3 July 2005 00:55 CharmedOne#73
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
dat vond iedereen toch wel hoop ik 8)

Sommige meisjes niet, want in Donnie Darko was hij niet zo heet als in The Day After Tommorow :+
3 July 2005 02:10 2-D#74
ach...
meisjes

het eeuwige mysterie....
of niet :+
3 July 2005 09:39 L_angeldc#75
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Noem jezelf geen filmliefhebber als je alleen naar blockbusters gaat :z Dat is nu hetgene wat mij frustreert. En ook meteen schijnheilig films gaan bekijken van die ene acteur die in die film speelt (Goed voorbeeld is Elijah Wood). Hoe jij nu een filmfan omschrijgt is gewoon een beetje te veel van het goede. Ik kan gerust zeggen dat ik films cool vind. Ik verdiep me graag in de technieken, achtergronden en acteerprestaties.

Maar volgens mij begrijp je niet wat ik precies bedoel, maar komt vast wel omdat jezelf een meisje bent.

En waag het niet nog es film met muziek te vergelijken, want commerciele muziek is iets heeeeeel anders dan commerciele films (voor het eerst dat ik dat hoor, commerciele films). Je kan wel van iets houden, maar doe het dan goed en ga er niet mee lopen opscheppen en proberen mee te praten. :z Dat noem ik meer iemand die graag naar de bioscoop gaat. Ik heb niks tegen mensen die naar de film gaan. Dat ik bij muziek wel anders hoor, want als iemand naar slipknot luistert, wordt hij hier helemaal afgezeken.

Dead Poetic is een zeikband, omdat ik het luister

@Casablancas IK noem mezelf toch geen filmfan/filmkenner/wat je wil :z

En ik vind dat je commerciele films (blockbusters dus die er ook zo op gemaakt zijn om heel veel geld binnen te halen) best kan vergelijken met commerciele muziek.
Ook als je je niet verdiept in de achtergronden en technieken kan je films op zichzelf toch mooi vinden en jezelf als filmfan beschouwen? Ik bedoel wie zegt dat het nodig om allerlei extra dingen over een bepaalde film te weten om van films te houden?
Iemand die vaak naar pathe gaat kan net zo goed een filmfan zijn als iemand die elke week in het kijkhuis te vinden is :z

En als mensen naar slipknot luisteren moeten ze dat zelf weten, maar ik vind slipknot geen goede band dus dan mag ik dat best zeggen/bespotten? Zelfde als een of andere breezer nu op muziek zou komen en zou vragen Of Wij OoK AllEmAAl DaRkRaVeR ZO oNtZeTTeND GaaF VinDeN, nou hoe zou jij dan reageren? :?

Zeg niet dat ik je niet snapt omdat ik een meisje, jij leest elke keer over mijn posts heen of over bepaalde zinnen :p
3 July 2005 11:38 Banaan#76
Iemand die naar blockbusters gaat en het ziet als een avondje uit wil ik absoluut geen filmfan noemen. Ik vind het erg nice dat ze er naar toe gaan. Maar als ze de volgende dag er niets meer van snappen, en het alleen gezien hebben om sociaal bezig te zijn, noem ik dat echt geen filmfan. Nu kom je wel filmfreaks tegen die Orlando Bloom kennen of de Tarantino verzameling kennen. Nee DAN ben je echt speciaal :\.

Je spreekt je een beetje tegen op het gedeelte over muziek. Je zegt dat je er wel iets van zegt als iemand naar Slipknot luistert, maar vervolgens geef je wel een hint dat t fout is en dat het normaal is als iemand er zo bot op reageert als ie bijv Darkraver luistert. Ik weet precies wat je bedoeld ;) Maar ik denk niet dat zo een vergelijking met films kan maken. Films wordt door vele wel verkracht door de special effects en teveel promotie en hollywood schandalen maar de films blijven hoedan ook op zn tijd goed. Hoe het in de commerciele muziek gaat weet jij wel volgens mij zelf wel, en als je dat weet, kan je het echt niet vergelijken met muziek.
4 July 2005 13:28 Casablancas#77
IK ging er van uit, omdat Banaan begon over filmkenner benoemingen en dergelijke.
4 July 2005 13:46 MrInsane#78
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
die alleen naar films kijken vanwege de acteur en omdat hij zo geil is.

Dat wilde ik even zeggen. :')

Hoezo?!?!? Wil je zeggen dat wij mannen niet vaak genoeg naar een film kijken alleen vanwege een lekkere vrouwelijke acteur :p
4 July 2005 15:03 Chinesepinguin#79
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Hoezo?!?!? Wil je zeggen dat wij mannen niet vaak genoeg naar een film kijken alleen vanwege een lekkere vrouwelijke acteur :p

Daar heb je idd gelijk in :d 8-)
4 July 2005 15:42 Banaan#80
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Hoezo?!?!? Wil je zeggen dat wij mannen niet vaak genoeg naar een film kijken alleen vanwege een lekkere vrouwelijke acteur :p

Ik in ieder geval niet :+ Ik vind ze wel geil (of ik bedoel cheyl :z) maar ga echt niet helemaal geilen erop en promoten zoals vele chixxx dat wel doen.

Naomi Watts uitgezonderd, op haar ben ik gewoon verliefd. :+
4 July 2005 20:00 CharmedOne#81
Een vriend van mij moet naar alle films met Hillary Duff, Jessica Alba en Linsday Lohan.. Hij gaat deze week zelfs naar Herbie :+
4 July 2005 20:46 2-D#82
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Een vriend van mij moet naar alle films met Hillary Duff, Jessica Alba en Linsday Lohan.. Hij gaat deze week zelfs naar Herbie :+

we leven met m mee

maar Sin City is wel vet :p
4 July 2005 23:20 CharmedOne#83
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door 2-D
we leven met m mee

maar Sin City is wel vet :p

ja die wel, alleen hij vond haar een slet daar, maar wel cheyl :+
12 July 2005 18:26 freakymy#84
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
die alleen naar films kijken vanwege de acteur en omdat hij zo geil is.

Dat wilde ik even zeggen. :')

daar wordt ik **^%* van, ook van meiden die fan worden van een artiest als die toevallig lekker is.
20 July 2005 13:21 LotVot#85
bla bla
20 July 2005 14:44 dext0r#86
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door LotVot
bla bla

jij bent er zo een :+
24 July 2005 23:32 Sjanoow#87
ben ik hier nu het enige meisje dat heeeeeel weinig acteurs lekker vind? :$
25 July 2005 23:17 DarkAngel#88
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Sjanoow
ben ik hier nu het enige meisje dat heeeeeel weinig acteurs lekker vind? :$

nee hoor:p

Ik kijk liever naar een film met een goed verhaal dan een rot film met allemaal bekende lui erin.
26 July 2005 09:32 AmbyPur#89
Ej andy, en als jij moest kiezen tussen een film met del Toro of mr Depp?
29 July 2005 18:56 2-D#90
andy kennende gaat ie voor de film die hem het meest aanspreekt...
ik gok op Del Toro :+
1 August 2005 12:16 alexander16#91
Meisjes zouden beter naar échte jonges kijke.

edit bootje: geen reclame voor andere sites aub