Schoolarts

10 February 2006 13:12 carlo#51
Tja, 't is lullig als je zo 'onderzocht' word. Maar waarom heb je dan gewoon niet geweigerd om je uit te kleden? Ik zou dat doen, tja tot op m'n ondergoed ofzo.
12 February 2006 11:04 Headliner#52
heb je ook zo'n trek?

12 February 2006 17:42 blabal#53
dat voelen aan de testikels heb ik ook gehad, dat is om vast te stellen of je uitgegroeit bent of niet.

nouja voelen :P vastpakken en naast een ketting houden met allemaal maten van ballen, van hout. maargoed ik had gelukkig geen stijve. ookal was het een mooie jonge griet :9~
12 February 2006 18:52 Melisss#54
Nee dat is om te voelen of ze goed naar beneden zijn gekomen zeg maar dat ze niet nog erges in je onderbuik zitten ofzo. maar niet bij 18jarige maar bij 10 jarigen ofzo..
27 February 2006 00:01 K_bogaerts#55
@Meis: Hi, ik moet ook binnenkort op zo'n onderzoek gaan aan de unif. Wat moejje allemaal precies doen dan?

Ju mag me ook toevoege op msn als ju wil XxX
7 March 2006 17:35 sheilaatje#56
vond het wel geil om te lezen
24 March 2006 15:30 Jordi_M#57
Van onze schoolzuster krijg ik geen stijve hoor :+

Ik vind zo'n onderzoek niet vervelend, het is zo weer voorbij :)

Overigens nooit naakt gestaan, alleen maar in mijn boxer, en ze kijken wel eens in de onderbroek/boxer. Maar voor de rest nog nooit iets raars meegemaakt.
28 March 2006 20:10 meis#58
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door K_bogaerts
@Meis: Hi, ik moet ook binnenkort op zo'n onderzoek gaan aan de unif. Wat moejje allemaal precies doen dan?

Ju mag me ook toevoege op msn als ju wil XxX

Weinig bijzonders eigelijk. Ik heb vooral gepraat met die dokter, over school, verzorging, op kot gaan, eetgewoontes, sport, seks, financiele toestanden thuis,... Voor de rest heeft hij mij gemeten en gewogen, rug gecontroleerd, en een borstonderzoek gedaan. Niet meer, niet minder. Weinig om je zorgen over te maken dus ;)
5 April 2006 10:17 K_bogaerts#59
Wa mag ju dan aanhouden bij die dokter op de unif? Had ju een vrouwelijke of een mannelijke dokter?
8 April 2006 15:08 meis#60
je onderbroek.. (enkel zover nodig voor het borstonderzoek e.d). Bij mij was het een man, redelijk jong nog.. ik denk een jaar of 23/24. Maar dat zal wel afhankelijk zijn van school tot school.. (als je van Belgie bent, ik zit op de KULeuven)
10 April 2006 15:51 K_bogaerts#61
Oesj ... voor welke onderzoeken moejje dan precies enkel ju onderbroek aanhouden? Vond ju da erger dan in't middelbaar?

Ik zit ook op de KUL ... als ju hier ni graag erover praat mag ju mij toevoegen op msn.
10 April 2006 17:32 meis#62
'k zei het toch in mijn vorige post? Voor't borstonderzoek.. Enja, als ze je meten en wegen is het natuurlijk ook enkel in ondergoed.
En erger of niet? 'k heb dat persoonlijk eigelijk nooit echt erg gevonden, geen problemen mee :) . Maar maak je er niet druk over hoor...
10 April 2006 18:22 K_bogaerts#63
Is meten en wegen ook enkel in onderbroek?
Moest ju in't middelbaar ook altijd in ju onderbroek? Of moest die soms ook uit?
10 April 2006 18:27 3rd boetah#64
Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een schoolarts, of welke arts dan ook. Het ging meestal om de ogen, oren, mond en blote buik. Beetje raar dat je schoolarts aan je ballen moet zitten, daar heb je toch een vriendin voor?
12 April 2006 20:37 triforce123#65
is het ook in nederland dat ze dit doen??
13 April 2006 12:37 K_bogaerts#66
'k denk da het in Nederland ni zo uitvoerig wordt gedaan :|
13 April 2006 19:42 Jordi_M#67
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door K_bogaerts
'k denk da het in Nederland ni zo uitvoerig wordt gedaan :|

Sterker nog, in nederland mag een simpel onderzoek niet uitvoerig, er zijn voorschriften. Gewoon standaard dingetjes....

Alleen als je een volledig onderzoek moet krijgen, zullen ze wat meer dingen checken. Een schoolonderzoek is nog niet zo heel erg uitgebreid.
26 April 2006 19:16 cedric#68
waat ik zou daar ook met een stijve staan ik heb zo de hele dag een stijve :P ik zou beschaamd zijn heel beschaamd maar in mijn school doen ze da nie ;) gelukkig maar !!!
4 May 2006 22:51 osiboy38#69
ik hoop dat het bijmij nooit gebeurt (13jr):')
4 May 2006 23:15 Miss_M#70
ik weet niet of k het moet geloven wel vaag:S
10 May 2006 17:59 .:Shy:.#71
Ahm.. Waarom kom ik dit vandaag tegen?! Ikke heb net een brief van de GGD gehad dat ik 2 juni op schoolonderzoek moet komen. Er zat ook een vragenlijstje bij.. Ik woon in Nederland en ik zit in de tweede klas.. Iemand idee wat me te wachten staat?? (ik heb wel geluk da ik niet in Belgie woon, rest van mijn familie woont daar, maar ik woon net aan de grens van Belgie maar niet in Nederland ;) )
10 May 2006 18:58 Chrizlybeer#72
Citaat
Origineel gepost door .:Shy:.

Ahm.. Waarom kom ik dit vandaag tegen?! Ikke heb net een brief van de GGD gehad dat ik 2 juni op schoolonderzoek moet komen. Er zat ook een vragenlijstje bij.. Ik woon in Nederland en ik zit in de tweede klas.. Iemand idee wat me te wachten staat?? (ik heb wel geluk da ik niet in Belgie woon, rest van mijn familie woont daar, maar ik woon net aan de grens van Belgie maar niet in Nederland ;) )

Als je nou eens even dat topic door leest kan je zien dat het in nederland dus niet zoveel voorstelt, beetje kijken of je ogen het nog doen:')
13 May 2006 10:58 Lodeke#73
nja ik heb geluk hier bij ons zijn de artsen meestal vrouwen ....
en gezien ik op jongens val is dat niet zo'n probleem
10 June 2006 15:57 Fientjuhn#74
oei das euh...
afgang..

kant gelove daje rood werd!:aai:
10 June 2006 16:17 Watershyne#75
Ik zou die schoolarts mooi zeggen dat ze een heel eind op kon rotten :$ I mean.. Men wat vernederend! :o En ik ga sowieso niet uit de kleren voor iemand :)
16 June 2006 13:57 xXxstanciejxXx#76
hoi

ik ben laatst nog naar de schoolarts geweest.
we moesten met de hele klas naar een gebouw fietsen en daar aangekomen moesten we wachten in een zaal, waar aan weerszijde in de muren allemaal deuren zaten. op een gegeven moment kwam er een zuster en die zei dat we dalik naar binnen geroepen zouden worden en dat we de instructies moesten volgen.
Toen ik werd geroepen ging ik door een van de deuren naar binnen. daar stond een zuster, ze heeft ogen en oren test gedaan en ik moest naar een wc ene plasje maken wat ik aan haar moest geven. daarna moest ik van haar in een hokje en ze zei kleed je maar helemaal uit en wacht daar tot de dokter je roept. ik me helemala uitgekleed en op een gegeven moment ging aan de andere kant van het hokje de deur een klein stukje open en werd gezegd dat ik binnen mocht komen. er zat een oude mevrouw aan een tafel. ze zei we zullen je maar even onderzoeken zodat ej snel weer naar de les kunt.
ik werd gewogen, gemeten, reflecsen controle en controle van mijn rug, ze onderocht mijn borsten uitvoerig en ook mijn vagina en kont werden onderzocht...
en toen mocht ik weeer gaan...
ik kan je zeggen dat ik het geen leuk onderzoek vond en het heel pijnlijk was... wil je weten wat er gebeurd is.. meldt dat dan even op het forum dan zal ik je mijn mail adres geven en dan praten we dan verder
16 June 2006 16:53 Watershyne#77
Hmm, ik weet niet hoor...
18 June 2006 10:58 anneke01#78
mijn onderzoek was ook niet zo diepgaand hoor... wat viel er dat te onderzoeken bij de meisjes? :? Mij hebben ze gewoon die oortests, oogtests en dat meten en wegen enzo gedaan...