Erotische foto reportage hoe?

25 July 2005 12:25 Regularguy#1
Hoi,

ik kijk al een poosje mee als gast en op wat ongein na komen hier toch meestal goede antwoorden op vragen.

Ik wil van mezelf graag een mooie erotische foto reportage maken omdat ik dat leuk vind en omdat ik denk dat je met een paar leuke foto's veel meer kans maak op (spannende)Dates.

Ik ben zelf al wat bezig geweest met de digicamera maar eigenlijk zonder leuke picas. Ik wil gewoon niet van die saaie stijve lul of wat sta je daar nou picas. Maar met mooi licht, positie, omgeving.

Wie heeft er een suggestie?

In je eentje foto's maken is volgens mij nooit leuk, ik zoek misschien wel iemand die de foto's wil maken. Leuk meiske interesse?
25 July 2005 12:35 MrInsane#2
Nee, vriendelijk bedankt :no:
25 July 2005 12:46 JennyMindTricks#3
Zoek verschillende achtergronden ..

En 'speel' met het licht / de lichtval. :)
25 July 2005 12:46 JennyMindTricks#4
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Nee, vriendelijk bedankt :no:

Hij zei dan ook een 'meiske' .. ;)
25 July 2005 13:01 MrInsane#5
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door JennyMindTricks
Hij zei dan ook een 'meiske' .. ;)

owjah, ik lees er weer eens te snel overheen :D
25 July 2005 13:03 Regularguy#6
Nee, heb het later pas aangepast.. LOL wast vergeten.
25 July 2005 15:43 AmbyPur#7
ik weet niet of je hier iemand kunt vinden die zomaar even erotische foto's van je zou willen maken, maar wie weet. succes ;)

en verder.. doe wat met verschillende achtergronden en licht inderdaad, en laat wat te wensen over :) en zwart wit foto's vind ik ook altijd mooi. daar kun je ook mee knutselen.
25 July 2005 21:36 Doperwt#8
gewoon fotoshoppen :). En idd zwart wit geeft altijd heel mooie nette erotische beelden. Probeer het zoveel mogelijk "naturel" te houden en weinig show. Gewoon beetje laten zien wie je zelf bent.

LMiss een hele goede vriendin van je die je kan vertrouwen, of die je fotos wil nemen?
26 July 2005 07:14 Regularguy#9
Ik wacht wel tot een leuke date met iemand die een paar foto's wil maken.
26 July 2005 09:41 MrInsane#10
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Regularguy
Nee, heb het later pas aangepast.. LOL wast vergeten.

beters lach het dus niet aan mij :p
28 July 2005 14:59 JennyMindTricks#11
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
beters lach het dus niet aan mij :p

Het LAG niet aan jou nee .. ;)