tita tovenaar

28 October 2005 10:17 3rd boetah#1
Vroeger toen ik klein was, was het leuk. :)
Maar nu begin ik me toch mateloos te irriteren aan die reclame voor dat tita tovenaar gebeuren in de Efteling. :x

:o
28 October 2005 10:27 Kampie#2
tis raar maar waar, tis echt tis raar maar waar
28 October 2005 11:06 Nightwolf#3
En alles staat stil 8):x
28 October 2005 11:18 observatie001#4
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
En alles staat stil 8):x

hoest met jou cnick dan?
28 October 2005 15:36 Atjeuh#5
In de Efteling hoor je ook overal dat liedje..

:')
28 October 2005 18:58 thali#6
Da's toch van zo'n liedje?

Eet veel bananen, bananen zijn gezond, Adam sloeg Eva op haar blote Constantinopel is een leuke stad, daar lopen alle vrouwen in hun blote tita tovenaar is een lieve man en als hij zich verveeld speelt hij met zijn peniceline is een medecijn ... (en zo gaat het nog even door).
29 October 2005 13:20 AmbyPur#7
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Da's toch van zo'n liedje?

Eet veel bananen, bananen zijn gezond, Adam sloeg Eva op haar blote Constantinopel is een leuke stad, daar lopen alle vrouwen in hun blote tita tovenaar is een lieve man en als hij zich verveeld speelt hij met zijn peniceline is een medecijn ... (en zo gaat het nog even door).

nee 8)

..... contstantinopel is een lueke stad, daar lopen de meiden in hun blote ga je mee naar frankrijk frankrijk is zo leuk, daar wordt er savonds heel wat afgeneushoorntjes vangen al heeft het dan geen nut, adam stopt eva bananen in de kun je cola drinken cola met een tic, adam die heeft een hele stijve pikken is verboden pikken mag je niet, dit is het einde van dit leuke lied *)


leuke reclame trouwens :love:
29 October 2005 13:45 3rd boetah#8
dan doe ik dit *knip*... en alles staat stillllll :z
29 October 2005 14:04 thali#9
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
nee 8)

..... contstantinopel is een lueke stad, daar lopen de meiden in hun blote ga je mee naar frankrijk frankrijk is zo leuk, daar wordt er savonds heel wat afgeneushoorntjes vangen al heeft het dan geen nut, adam stopt eva bananen in de kun je cola drinken cola met een tic, adam die heeft een hele stijve pikken is verboden pikken mag je niet, dit is het einde van dit leuke lied *)

Tsss. Bij mij komt tita tovenaar er tenminste in 8) ;p.
29 October 2005 14:08 K@rima!#10
De versie die ik ken is een combinatie van die van jullie twee :+
30 October 2005 09:09 volumeknopje#11
ik ken die hele reclame niet :d 8)
30 October 2005 12:18 ash-hôôle#12
tien pond bananen bananen zijn gezond.. adam sloeg eva voor de blote constantinopel is een mooie stad daar lopen alle jongens in hun blote ga je mee naar frankrijk frankrijk is zo leuk daar word in de bosjes heel wat afgeneushoorntjes vangen in het hoge riet.. adam sloeg eva voor de blote tita tovenaar heeft een lange sik en tussen zijn benen een hele lange pikken is verboden pikken dat mag niet dit is dan het einde van dit mooie lied..

mijn kleutertijd komt weer bovendrijven!:+
30 October 2005 12:24 3rd boetah#13
dit is tika. De dochter van tita tovenaar :love:



ze kan alles stil zetten :z