Zou jij meedoen aan een realityshow?

2 November 2005 21:43 thali#1
Stel dat jouw favoriete tv-zender komt met de vraag om jou en een aantal van jouw medestudenten/collega's te volgen tijdens het schoolleven/werk. Zou je op die vraag ingaan (eventueel op bepaalde voorwaarden) of zou je hoe dan ook weigeren?
2 November 2005 21:47 PFP#2
ik zou weigeren, denk niet dat mijn leven boeiend genoeg is om een serie over te maken en zit er niet op te wachten
2 November 2005 22:04 dext0r#3
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
ik zou weigeren, denk niet dat mijn leven boeiend genoeg is om een serie over te maken en zit er niet op te wachten

kzie het al voor me, een camera gericht op PFP die hier en daar wat naar school gaat, en zijn vrije tijd doorbrengt met louter het voeren van politieke discussies op leerlingen.com forum :') :+
3 November 2005 09:37 xLesjuhx#4
Ja.:9 :)
3 November 2005 10:44 bootje#5
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
kzie het al voor me, een camera gericht op PFP die hier en daar wat naar school gaat, en zijn vrije tijd doorbrengt met louter het voeren van politieke discussies op leerlingen.com forum :') :+

en jij dan :p. jij zit op school achter een pc, thuis zit je achter een pc en zelfs in Turkije zit je achter een pc :p.
3 November 2005 14:43 L_angeldc#6
nee
3 November 2005 14:57 PFP#7
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
kzie het al voor me, een camera gericht op PFP die hier en daar wat naar school gaat, en zijn vrije tijd doorbrengt met louter het voeren van politieke discussies op leerlingen.com forum :') :+

:+ :z
3 November 2005 15:03 dext0r#8
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
en jij dan :p. jij zit op school achter een pc, thuis zit je achter een pc en zelfs in Turkije zit je achter een pc :p.

ik denk dat het nog best meevalt :z
3 November 2005 15:09 TheSun#9
Er zou wel niet veel te filmen vallen, maar als het met veel vriendinnen is mss wel, alleen: nee!
5 November 2005 00:19 Sjanoow#10
Ik zou meedoen :p
Kan iedereen meteen zien hoe die leerkrachten nou toch een zenuwinzinking krijgen :z
6 November 2005 15:36 AmbyPur#11
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
ik denk dat het nog best meevalt :z

niet :'(

ik weet niet of ik het ozu doen. ligt er aan wat ik ervoor krijg :p
6 November 2005 15:39 appelshampoo#12
hmm, net of mijn leven boeiend is ofzo :+
7 November 2005 19:33 eniT#13
mijn verstand nu zou echt nee zeggen
maar als ze me het echt komen vragen... ik weet het niet, de kans zit er in dat ik dan nog terugkrabbel hoor