Wat geef jij een ander?

15 December 2005 13:14 nevaeh1987#1
Toch vaak moeilijk om écht iets uit te zoeken wat die persoon leuk gaat vinden (en ook nog binnen een budget te blijven, als je dat hebt)

Wat hebben gaan jullie kopen of hebben jullie gekocht voor een ander?

Ik ben zelf nog hard aan het nadenken over een cadeau wat we (met zn 5en) aan ons pap en mam kunnen geven. Leuke ideeen zijn meer dan welkom :)
15 December 2005 19:51 patriesje#2
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Toch vaak moeilijk om écht iets uit te zoeken wat die persoon leuk gaat vinden (en ook nog binnen een budget te blijven, als je dat hebt)

Wat hebben gaan jullie kopen of hebben jullie gekocht voor een ander?

Ik ben zelf nog hard aan het nadenken over een cadeau wat we (met zn 5en) aan ons pap en mam kunnen geven. Leuke ideeen zijn meer dan welkom :)

hmmm.... een leuk weekendje weg en als ze dan thuis komen is het huis versiert. of dat jullie hun eens mee vragen naar een etentje:yes: verder weet ik het ook niet echt als ik heel eerlijk ben:no: nog veel suc6 met bedenken als je dit niet leuk vind
17 December 2005 13:18 bartje518#3
Ik ben zo'n 75 euro kwijt. 25 voor mijn vader, 25 voor mijn moeder en 25 voor mijn zus/schoonbroer. Meestal weten ze zelf wel iets wat ze graag willen hebben, maar het duurt altijd even voordat je ze zover hebt dat ze een lijstje hebben inderdaad!
17 December 2005 17:40 WishfulDreaming#4
Voor mijn pa: Bon voor bijlage in GPS voor op zn moto
Voor mijn ma: Bon voor Privé-sauna met alles er op en er aan
Voor mijn zusje: Een nieuwe portefuille
Voor mijn vriend: De trilogie van Lord of the Rings :)
18 December 2005 23:22 AMF#5
Ik heb kleine cadeautjes gekocht hier :love:

Voor m'n vader een boek van de presentator van Top Gear, ben even z'n naam vergeten. Voor m'n moeder een boek over de meesterwerken in The National Gallery in het Duits (ze is lerares Duits, vandaar). Voor m'n jongste broertje een gedichtenboek van Roald Dahl (echt heel grappig) en voor m'n oudste broertje een grote platte magneet met allemaal metalen vormpjes waarmee je dan allemaal figuren kunt maken. En ik heb echt zin om het allemaal te geven :D
19 December 2005 17:05 nevaeh1987#6
Wij doen surprise op kerstavond. Ik heb mijn broer, en we mochten voor 25 euro. ik heb een kei mooie riem gekocht (eigenlijk 30 euro maar ik had een kortingsbon, dus toen nog maar 15), en een zeempje voor zn hockeystick, en een pakket met allemaal dingetjes om te overleven (hij zit op kamers en heeft regelmatig geldnood), dus dingen als een pot pindakaas, afbakbroodjes, chips, koekjes, pannenkoekenmix enzo :) hoop ook dat die het leuk vind!
20 December 2005 09:24 MissDuplex#7
heb voor me vriend davidoff deep gekocht, die wou die al heel lang hebben. :)
20 December 2005 09:42 3rd boetah#8
voor een paar euro troep kopen en dan al die sjit bij elkaar en dan dobbelen weetjiuhh. :z
22 December 2005 14:00 Stevie#9
net wat kerstinkopen gedaan. wat dvd's, cd's, tijdschriften enz. :+
28 December 2005 16:33 x-lizz-x#10

dit horlog3e voor mn vriendje en jean paul gaultier geurtje

voor mijn vader cd van robbie williams..
voor mijn zusje knuffel van diddl en voor mijn moeder een deodorant van het geurtje angel..