"Als je bang bent in het donker moet je fluiten"

3 January 2006 11:04 thali#1
Ben jij bang voor het donker of ben jij een ware nachtridder?
3 January 2006 11:27 Pakspul#2
Nachtridder


Er is toch niks beters dan 's nachts + buiten zijn :thumbsup:
3 January 2006 12:25 PFP#3
vrijwel iedereen is bang in het echte donker, dan gaan je natuurlijke alarmbellen rinkelen
3 January 2006 12:32 3rd boetah#4
met enge geluiden en echt pikke pikke donker, dat je alleen zwart ziet, dan zou ik best wel angstig kunnen worden. Maar bang in het donker in het bos fietsen of lopen (dus dan zie je normaal gesproken nog wel wat) ben ik echt niet. Dat vind ik juist super relaxed :)
3 January 2006 12:56 bartje518#5
Wat Phit zegt. Soms neem ik 's nachts bewust het bos omdat ik dat vet vind. Ik denk niet dat ik snel bang ben in het donker, tenzij ik verdwaald zou zijn ergens waar ik absoluut onbekend ben. Maar das eerder paniek dan en dat is over zodra ik weer weet waar ik ben :)
3 January 2006 13:07 MrInsane#6
Ik ben een redelijke nachtridder zolang ik me geest maar leeg houdt :p
3 January 2006 20:39 Flater#7
Af en toe klik ik m`n lampje wel `s aan, gewoon voor de bevestiging :+
3 January 2006 20:46 appelshampoo#8
ligt aan de situatie, soms wel, soms niet.
3 January 2006 21:27 Trancekill#9
Nou door nare nachtmerries ben ik dus een beetje bang in het donker maar je kan me beter snachts spreken dan overdags.
3 January 2006 21:44 prinskoekje#10
Dat hangt er vanaf...

Als ik de plek redelijk goed ken, maakt het me niet zo veel uit

Als ik er niet vaak kom, ben ik er liever niet :D
3 January 2006 23:00 Sanne#11
Ik ga niet graag alleen over straat als het laat en donker is, maar dat is niet omdat ik bang ben voor het donker, maar omdat ik bang ben dat er iets gebeurd.
3 January 2006 23:27 appelshampoo#12
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
's nachts ben ik in principe niet bang...maar als ik in over een pikke donkere weg rijd, dan doe ik altijd m'n lamp UIT:9 zien andere mensen mij ook niet. Ben een keer overvallen, dus dan kan ik nu op tijd om draaien om niet gezien te worden:)

en dat is nou juist gevaarlijk.. als er een auto om de hoek komt die jou niet ziet.. boem.. dood..
4 January 2006 10:15 Pakspul#13
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
dan heb ik het dus over verlaten landweggetjes hè

mooi toch :thumbsup:


's Winters ging ik altijd door het bos naar me werk. :) Behalve toen er een of andere gek in het bos rond liep en willekeurig mensen aanviel toen ben ik een tijd over de grote weg gegaan :$
4 January 2006 15:27 pleeborstel#14
Dat soort mensen lopen altijd rond
5 January 2006 17:26 meis#15
Als je bang bent in het donker moet je fluiten,
Op de zolder, in de kleder, in de gang.
En wanneer je in het donker 's avonds buiten gauw,
Een liedje fluit dan ben je minder bang.

Samson en gert, hoe leuk:yes:

maar nee, ik ben niet echt bang in het donker.. Maar na een fuif ofzo sta ik toch wel liefst niet alleen buiten te wachten, vind ik een beetje te gevaarlijk toch (mm, iemand al van de verkrachter van de kempen gehoort? daar woon ik dus..)
5 January 2006 17:44 Pakspul#16
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door pleeborstel
Dat soort mensen lopen altijd rond

Maar die doen het niet 3 keer in 2 weken.
5 January 2006 21:36 AmbyPur#17
Ik hou niet zo van donker. Bang dat er rare figuren zijn enzo.
Een keer waren we op vakantie en sliepen we in een huis met luiken voor de ramen tegen het licht.. toen ik 's nachts een keer wakker werd was het écht donker, ik zag geen hand voor ogen en ik ging ook niet aan het donker wennen.. geen enkel streepje licht of wat, nou dat ging niet goed :$ bang dat ik blind was, dat er mensen naar me keken... totdat ik mn mobiel vond en licht zag.. pfu :o