Kan er echt niet meer tegen

27 January 2006 13:32 ImaginaryDreams#101
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Nevsehirli
misschien vanwege je niveauloze posts hier?:|

ps in 1 maand 30 kilo afvallen wil je :rolleyes: , hoeveel weeg jij wel dan niet :?

Iets meer dan 50.
3 February 2006 13:28 wilo#102
Hoi,
Jammer dat zoveel mensen je hier niet serieus nemen. Voor anderen lijkt het misschien onzin, maar het is heel belangrijk om jezelf in het denken van anderen te verplaatsen. Vertel er dus gerust over. Voeg me gerust toe, als je wilt.
Groeten
8 February 2006 19:20 Lila88#103
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Trancekill
Ik kan er nu echt niet meer tegen na vanavond.

Dit is mijn levensverhaal tenminste wat ik er nog van herinner
2000
- middelvinger tussen een schuurdeur op een hele rare manier pas 10 sec na ongeluk kwam ik erachter:{
2002
Me knie gekneust en 20 kilo aangekomen nooit meer minder gworden
2003 super klote jaar
Dit was een van de ergste jaren ooit het begon toen ik prongelijk god een rotzak noemde, sinds toen heb ik alleen pech gehad en dat begon met extreem veel pesten, toen oogpijn, hoofdpijn, kramp, dikker worden, zwart gemaakt, wazigheid, gehaat worden.
2004
Dit jaar was beter dan 2003 maar me ik had echty kei veel pech me pc was steeds kapot 3 fietsen kapoit gegaan enzo
2005
Ziek geworden net voor kerst, gehaat door 10000 forums, 10 keer een nieuwe forum moeten starten geband op 1 van de leukste forums ooit, me zusie in elkaar geramd door me moeder
2006
tot nu heb ik het weer voor mezelf verziekt en alleen omdat ik niet kan designen, nu haten 15 miljoen mensen me dus genoeg reden om zelfmoord te plegen

EN NEE DIT IS NIET ZIELIG DIT IS PVD DE WAARHEID!

meisje meisje... Ik weet zeker dat je nog meer gaat over komen in de toekomst.. iedereen heeft wel es ooit pech!! de een wat meer dan de andere.. en dat je god hebt uitgescholden en daardoor alleeen maar pech hebt gehad zit in je hoofd!! Ookal wil je dat zelf misschien niet geloven maar he tis zo..
Neem het neit te zwaar op.. Onthoud niet alleen de negatieve dingen.. en ga verder uit met de positieve dingen.. en ga doen wat je leuk vind..

gr.
8 February 2006 23:22 Chrizlybeer#104
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Lila88
meisje meisje...

NU pleegt ie zeker zelfmoord
:')
10 February 2006 13:37 carlo#105
Kijk als je er constant negatief tegen aan loopt te mokken, dan veranderd er nooit wat! Niemands leven is perfect en als je denkt dat God je dit alles aandoet omdat je hem een rotzak noemde, dan heb je nog heel wat te leren over hem, haha...

Maar voor de rest, je moet je negatieve kijk op je leven gewoon wegdoen en veel positiever gaan denken, het klinkt ouwehoerig (weet ik), maar probeer het maar eens.

Als je denkt dat je zoveel pech hebt, je kent mijn vriend nog niet. Hij vertelde me dat hij altijd en constant pech heeft (en dat is ook zo, dat merk ik), maar toch blijft hij vrolijk en heeft een dot met vrienden!
11 February 2006 23:37 Lila88#106
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
NU pleegt ie zeker zelfmoord
:')

Het is toch zo??!
Sommige mensen willen door andere mensen zielig gevonden willen worden.. ookal zijn ze daar zelf soms niet eens bewust van.. heb ervaring met zo;n mensen.. en die ogen moeten gewoon even geopend wordend at het zo nou eenmaal niet inelkaar steekt...
ik ben toch niet de enige die zo denkt??

Duss... hoop dat ze het onderhand door heeft..
12 February 2006 01:50 Chrizlybeer#107
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Lila88
Duss... hoop dat ze het onderhand door heeft..

Ik heb je wel door, beetje vriendelijke troel uithangen, maar ondertussen lekker van die steken onder water naar onze vriend trancekill.
12 February 2006 10:22 MrInsane#108
Hij moet gaan acteren volgens mij kan hij vet goed in een zware drama spelen :p of goede tijden slechte tijden natuurlijk :7
13 February 2006 17:48 appelshampoo#109
nou is het wel klaar met vriend Trancekill pesten. Alle mensen die wel serieus gereageerd hebben, bedankt.