Berichten verwijderen

10 January 2006 08:10 Pakspul#1
Zouden jullie daar mee opwillen houden? Om een topic schoon te maken ok maar als je 1 post hebt edit die dan even zodat er ook een reden bij staat :{

Het is zo simpel om hem alleen te verwijderen.
10 January 2006 10:09 AmbyPur#2
Sommige berichten zijn zo nutteloos en onzinnig dat ze gewoon verwijderd kunnen worden.

Maar ik zal er op letten in ieder geval, ik denk dat een bericht af en toe best ge-edit kan worden ipv verwijderd.
10 January 2006 10:36 Forza#3
ja vooral doen ambypur lekker het forum ermee verkutten, godverdomme zeg wat make jullie hier een bejaarde zooi van tegewoordig mag niks meer

mijn topic in adb over DG8961 is ook al weg
10 January 2006 10:52 Kampie#4
zeg het ze forza zeg het ze
10 January 2006 11:02 bartje518#5
:)

Ik verwijder in principe alleen de echt kansloze berichten. Daarvoor stuur ik niet eens een PM, degene wiens bericht verwijderd wordt die weet zelf wel dat zijn/haar bericht nergens toe diende. Anders edit ik ze gewoon.
10 January 2006 12:18 appelshampoo#6
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Zouden jullie daar mee opwillen houden? Om een topic schoon te maken ok maar als je 1 post hebt edit die dan even zodat er ook een reden bij staat :{

Het is zo simpel om hem alleen te verwijderen.

ik weet welke post jij bedoelde, maar die was dusdanig nutteloos dat een edit niet echt veel zin had gehad, en ik dat weet je vast zelf ook wel.
10 January 2006 12:26 Pakspul#7
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
ik weet welke post jij bedoelde, maar die was dusdanig nutteloos dat een edit niet echt veel zin had gehad, en ik dat weet je vast zelf ook wel.

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=37249

2003 :thumbsup: :|
11 January 2006 10:21 Headliner#8
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
Ontopic: stap er gewoon overheen joh en kijk de boel weer positief tegemoet. het zal echt niet zo zijn dat iedereen je haat, en over de pech: iedereen heeft van dat soort dingen: ik ben zojuist 85 euro lichter geworden omdat ik een nieuwe antenne heb moeten betalen omdat ik die per ongeluk heb gesloopt ...

Laatst gewijzigd door appelshampoo op 11-01-2006 09:18

is dit nou het nieuwe beleid? zomaar berichten aanpassen voor craptekst :O en WEER reacties verwijderd zonder enige reden... had dan gewoon die bovenstaande quote verwijderd en probeer niet de clown uit te hangen ofzo
waarom heet dit niet appelshampoo.com?
11 January 2006 10:39 Nightwolf#9
die quote van haar met commentaar erop in zijn post had beter alleen weggehaald moeten worden, z'n hele post (dus wat wel ontopic was) hoeft dan daarom verwijderd te worden
11 January 2006 13:55 appelshampoo#10
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
is dit nou het nieuwe beleid? zomaar berichten aanpassen voor craptekst :O en WEER reacties verwijderd zonder enige reden... had dan gewoon die bovenstaande quote verwijderd en probeer niet de clown uit te hangen ofzo
waarom heet dit niet appelshampoo.com?

Het waren totaal niet ontopic reacties, en dat hoort gewoon verwijderd te worden. Als je iets tegen mij persoonlijk hebt mag je dat best wel vertellen, maar dan via pm.
11 January 2006 14:38 Trancekill#11
Ik doe het zo : Verwijder geen topics.
Ik plaats ze in me prullenbak van me forum.
Dan kan iedereen ze nog zien en behoud ik me berichten!
11 January 2006 14:39 appelshampoo#12
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Trancekill
Ik doe het zo : Verwijder geen topics.
Ik plaats ze in me prullenbak van me forum.
Dan kan iedereen ze nog zien en behoud ik me berichten!

het gaat hier om berichten, niet om hele topics.
11 January 2006 15:05 Pakspul#13
Na mijn mening is dit wel een goede manier om te werken met een forum.

Klein aantal posts/topics die offtopic, flame, spam of andere troep is edit je en zet even er bij wat ze niet moeten doen.
Meerdere posts die (zie hier boven) zijn gewoon weggooien en even bericht typen.
Topic spam weggooien.

Lijkt me in orde toch :?
11 January 2006 16:40 Trancekill#14
Aha!
16 January 2006 17:24 Pakspul#15
En weer is een bericht verwijderd :[

Komen jullie nog keer met een antwoord waar ik wat aan heb of niet. Als er maar een antwoord komt :{
16 January 2006 17:32 Pakspul#16
Hij was toch niet verwijderd keek verkeerd :+
16 January 2006 17:54 bartje518#17
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Hij was toch niet verwijderd keek verkeerd :+

Tsk tsk :+
16 January 2006 17:59 Pakspul#18
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tsk tsk :+

Jaja mijn fout. Ben ook maar een mens he :p
16 January 2006 18:12 Bazzemans#19
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Jaja mijn fout. Ben ook maar een mens he :p

:o Shocking..