voelen jullie je ook soms zo rot?

11 February 2006 11:47 HelloHappyFolkz#1
Ik heb dat meestal in het weekend als ik alleen op m'n kamer zit. Dan begin ik na te denken en komen alle slechte dingen die mensen ooit over me zeiden weer naar boven, bv. over mijn uiterlijk, karakter enz. En dan voel ik me zo rot :s
Misschien is het gewoon de periode van de maand.
hebben jullie dit ook?
xx
11 February 2006 15:03 Flater#2
Ja, dit gaat gelukkig vaak weer over. Probeer je minder van andere aan te trekken. Geloof me, de kans is klein dat iedereen je leuk zal vinden. Ze bestaan wel, maar karakters botsen toch vaak.

Sterkte :)
11 February 2006 15:32 Pakspul#3
Ik voel me aardig verrot :')

Ik heb namelijk een kater :Y)
11 February 2006 15:54 desire#4
ja ik voel me ook nogal vaak rot ja... altijd eigelijk....
maarja


wat maakt het uit
;)

kus
desire
11 February 2006 18:33 Bask#5
ik heb geen tijd om me rot te voelen
11 February 2006 22:28 MrInsane#6
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Bask
ik heb geen tijd om me rot te voelen

Tijd heb je daar altijd voor, want dat komt vanzelf als je even alleen zit of op bed ligt denk ik.
Ik zelf heb dit vaak genoeg, dan denk ik terug aan de dingen die ik gezegd heb tegen anderen enzo en dan denk ik ook wel eens "fuck, hou gewoon je bek eens".
Maar dit heeft iedereen wel eens denk ik, dat ze een lichte hekel aan zichzelf krijgen om de dingen die je doet of ooit gezegd hebt enzo.
Maar al met al zeg ik nog steeds "mensen mogen mij om wie ik ben of ze mogen me niet" en verder boeit het mij ook niet.
Gelukkig mogen de meeste mensen mij wel (althans dat neem ik aan) en de mensen die mij niet mogen die mag ik gelijk ook meestal niet.
Maar eigelijk iedereen mag ik wel alleen een paar mensen heb ik wel eens gehad bij de eerste keer dat ik ze leerde kennen dat het sukkels zijn, maar dat zijn echt maar een paar uitzonderingen en meestal achteraf vallen ze best mee.
11 February 2006 23:57 Lila88#7
ja ik herken het wel idd..
Maar het is dan niet erg om ff alles te laten gaan... dan ben je daar ook weer vanaf toch? En dan voel je je daarna wel weer een beetje opgelucht..
naja het is geen leuk gevoel idd.. maja wanneer het komt, komt het.. en wanneer het er uit moet, moet het er uit. kun je niets aan doen.

X
14 February 2006 09:39 Jamiel#8
Ik voel me heel vaak rot, maar dat komt meestal door de stress en de mensen waarmee ik omga op school. Ik kan gewoon niet goed met ze opschieten, waardoor ik me ga afzonderen. Hoe komt dat over? Dat ik niet wil samenwerken. Waar draait het om in de muziek? Contacten maken. Doe je dat niet? Kom je amateuristisch over. Als je ook nog eens op het conservatorium zit, dan gaat iedereen je zien als iemand die later toch niet geld gaat verdienen met muziek. Ja dat voelt rot :p