eMessenger

22 March 2006 08:30 Mykol#1
Hey guys,

Als je voortaan msn op school wil gebruiken raad ik jullie e-messenger aan. Ik gebruik het zelf ook en het werkt perfect!

e-messenger.net!

Hiya!

Mykol
22 March 2006 10:35 Pakspul#2
Nichtwofl heeft z'n bericht gedelete!!! :huh:
23 March 2006 08:03 Mykol#3
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
uhh, ja, welkom :P

:wave:
23 March 2006 09:06 Alpha#4
is dit niet een verkapte vorm van reclame? :+
23 March 2006 13:52 Chrizlybeer#5
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Mykol
Hey guys,

Als je voortaan msn op school wil gebruiken raad ik jullie e-messenger aan. Ik gebruik het zelf ook en het werkt perfect!

e-messenger.net!

Hiya!

Mykol

http://webmessenger.msn.com
23 March 2006 13:59 ik_ben_de_man#6
tsss. jeugds van tegenwoordig, je gaat toch naar school om iets te leren en niet om te msnen ? weet je hoeveel zo'n opleiding je ouders en de staat kost ? :{
23 March 2006 17:29 Chrizlybeer#7
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door ik_ben_de_man
tsss. jeugds van tegenwoordig, je gaat toch naar school om iets te leren en niet om te msnen ? weet je hoeveel zo'n opleiding je ouders en de staat kost ? :{

Ik kan me niet voorstellen dat jij toen je nog onder de leerplicht viel, altijd braaf naar school ging om te "iets" te leren.

:|
27 March 2006 14:37 ik_ben_de_man#8
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Ik kan me niet voorstellen dat jij toen je nog onder de leerplicht viel, altijd braaf naar school ging om te "iets" te leren.

:|

ik heb iig toen ik onder de leerplicht viel nooit gemsnd op school want waar ik toen op school zat hebben ze zelfs nu nog geen normale pc's ( alleen pentium 1's 133mhz zonder i-net )
27 March 2006 14:58 Chrizlybeer#9
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door ik_ben_de_man
ik heb iig toen ik onder de leerplicht viel nooit gemsnd op school want waar ik toen op school zat hebben ze zelfs nu nog geen normale pc's ( alleen pentium 1's 133mhz zonder i-net )

Dus wat je nu eigenlijk zegt is dat je wel had gemsnd als er "normale" computers hadden gestaan.
Is in principe hetzelfde als het wel doen
27 March 2006 15:52 dext0r#10
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door ik_ben_de_man
tsss. jeugds van tegenwoordig, je gaat toch naar school om iets te leren en niet om te msnen ? weet je hoeveel zo'n opleiding je ouders en de staat kost ? :{

haha, moraalridder.

gelukkig bestaat deze smiley nog :loser:
28 March 2006 10:26 ik_ben_de_man#11
Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Dus wat je nu eigenlijk zegt is dat je wel had gemsnd als er "normale" computers hadden gestaan.
Is in principe hetzelfde als het wel doen

nee, ik zeg dat ik de mogelijkheid niet had, niet dat als ik de mogelijkheid had gehad dat ik het wel had gedaan

Citaat

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
haha, moraalridder.

gelukkig bestaat deze smiley nog :loser:

w8 maar :O :loser:
22 May 2006 16:07 Tyskie#12
Opvallend dat er echt superveel guests dit topic bekijken. :d
22 May 2006 16:08 bootje#13
idd
22 May 2006 18:44 ash-hôôle#14
bij ons op school hebben ze die site geblockt, dus zoveel heb ik er nou ook weer niet aan ;)
26 September 2006 09:59 Silvytjah#15
Bij ons heeft et ICT-team ons de toegang tot e-messenger ook geweigerd! Das zo kl*te he!|:( :'(
26 September 2006 18:26 anneke01#16
ken ik al langer dan vandaag hoor :p
26 September 2006 20:15 AMF#17
Citaat
Origineel gepost door Tyskie

Opvallend dat er echt superveel guests dit topic bekijken. :d

hahaha idd :D
18 January 2007 12:42 anoniem888#18
Citaat
Origineel gepost door Mykol »

Hey guys,

Als je voortaan msn op school wil gebruiken raad ik jullie e-messenger aan. Ik gebruik het zelf ook en het werkt perfect!

e-messenger.net!

Hiya!

Mykol


e-messenger is nie zo goe je kan op sommige momenten maar met 1 persoon babbelen zitten soms fouten in
neem daarom Ebuddy das veel beter zonder fouten
ps kies voor msn Classic dan
wordt niet geinstaleerd op de computer werkt op dezelfde manier zoals e-messenger maar dan zonder fouten
http://www.ebuddy.com/#MSN

have fun
19 January 2007 15:13 insanity#19
Citaat
Origineel gepost door anoniem888 »

e-messenger is nie zo goe je kan op sommige momenten maar met 1 persoon babbelen zitten soms fouten in
neem daarom Ebuddy das veel beter zonder fouten
ps kies voor msn Classic dan
wordt niet geinstaleerd op de computer werkt op dezelfde manier zoals e-messenger maar dan zonder fouten
http://www.ebuddy.com/#MSN

have fun

Amen!
21 February 2007 13:52 Crazycat#20
www.msnopschool.nl werkt pervect voor mij :)
11 July 2007 14:32 calvinturbo#21
Neem gewoon windows live messenger met msn plus. Je hebt dan een sneltoets om msn te verstoppen als je leraar even meekijkt!