Salaris

22 June 2006 20:06 Raspberry#1
Ik ben echt pissig op mijn bazin. :[ Ik krijg gewoon te weinig uitbetaald, omdat ze een bepaalde dag vergeten is door te geven. (ik kreeg mijn salaris van die tijd sowieso niet de maand wanneer het hoort.) Dus ik bellen om te vragen wanneer het dan komt. (al de 2e x, want ze zei dat ze het er bij zou zetten). Is ze op vakantie. :z
Ik bellen naar salaris administratie waar ze vervolgens zeggen dat het niet in de computer staat, en ik die dus niet uitbetaald krijg.
Vet klote, want dan duurt het nog 2 weken voordat ze het pas doorgeeft, en dus nog langer voordat ik het heb.
En juist die 2e week heb ik het nodig voor m'n verjaardag.:notgood:
Ik vind het gewoon slordig dat ze het niet doorgeeft, terwijl ik notabene al een keer had gebeld en ze het nog steeds is vergeten. :loser:
22 June 2006 20:55 PFP#2
ja dat is meer dan slordig, je salaris moet gewoon in orde zijn
22 June 2006 21:07 Raspberry#3
Precies.
Ik werk niet voor jan lul, dus mag ik ook wel verwachten dan mijn salaris gewoon netjes wordt geregeld.
Maar goed, ik ga er ook wel wat van zeggen als mijn bazin terug is van vakantie in ieder geval.
22 June 2006 21:57 K@rima!#4
Ik heb het ook vaak genoeg meegemaakt :z. Dagen die niet doorgegeven zijn, waardoor ik een maand extra moet wachten op mijn loon. Nou mooi dus dat ik een voorschot aanvraag.
Kun jij dat niet doen?
23 June 2006 01:28 Raspberry#5
Citaat
Origineel gepost door K@rima!

Ik heb het ook vaak genoeg meegemaakt :z. Dagen die niet doorgegeven zijn, waardoor ik een maand extra moet wachten op mijn loon. Nou mooi dus dat ik een voorschot aanvraag.
Kun jij dat niet doen?

Super irritant he :/
En misschien dat ik idd om een voorschot kan vragen, maar dan moet ik alsnog wachten tot mijn bazin terug is van vakantie.
Hopen dat ze snel terug is zodat ze het allemaal recht kan zetten.
23 June 2006 23:39 niemand#6
dat is bij mij het voordeel dat ik, bij mijn ene baan, gelijk aant eind van de avond krijg uitbetaald en bij mijn andere baan, de laatste dag van de week dat ik werk ( maandag t/m zondag)
23 June 2006 23:43 Chrizlybeer#7
Iedere keer als ik mn salaris uitreken kom ik op een lager bedrag uit dan dat ik krijg:')
23 June 2006 23:59 niemand#8
altijd een mee vallertje dus :')
24 June 2006 08:58 3rd boetah#9
gewoon gaan zwart werken. :)