De eerste ontmoeting tussen jou en je ''lover''

13 January 2007 19:11 demii#51
Ik zou nie weten wat de eerste ontmoeting was, ik was ook nog maar 2 en een half toen hij mij voor het eerst zag! en nu 11 jaar later hebben we wat met elkaar hij is wel 9jr ouder:$
doegg
demii
13 January 2007 19:20 anoniem888#52
op een feest
waar ik met met mijn vriendin naar toe ging (die nu een ex is :d)
ik heb dat meisje beginnen babbelen en elkaar beter leren kennen
elkaar dan ons msnadres gegeven en beginnen chatten
na een periode was onze contact lijk een beetje verbroken maar waneer
het toen slecht ging in mijn relatie begon ik terug te chatten met haar
en na de breuk zijn we samen gekomen en meer en meer beginnen afspreken. verschillende keren een fotoshoot van haar genomen en ja na de laatste shoot (dat nu niet meer de laatste is :d) hebben we een relatie begonnen met elkaar
13 January 2007 19:59 frox#53
dat was in den haag voor de beienkorf



:D
13 January 2007 20:06 AMF#54
Citaat
Origineel gepost door frox »

dat was in den haag voor de beienkorf



:D

100 jaar geleden toen jij je roze bontschoenen aanhad
13 January 2007 21:20 Nonexistinghero#55
Welke lover?
:(

...
16 January 2007 09:49 starflame#56
Was puur toeval, x wou me leren kennen en kwam dus hierheen, y kwam mee. Hier niet echt veel gebeurd. Dan ik anderhalve week later naar daar. Begon y steeds leuker te vinden. Dan als we samen film gingen kijken bij x had ik zijn hand vast, x niets door. Dan als x naar wc moest of iets te drinken ging halen wij altijd zoenen. Tot hij ons een keer buiten betrapte, luchtbuks begon die af te schieten enz, zo kwaad was hij, nuja eerder uit onmacht, stonden toevallig 5m achter een boom, hij van moet je dikkere boom zoeken, maar was niet de bedoeling ons te verstoppen we zouden alles zeggen, maar moest geschikte moment zijn, die kwam dus niet want hij 'betrpate' ons, derna nog gesprekken mee gehad, maar x was niet voor rede vatbaar.

Nu al bijna 6 maand met y
16 January 2007 10:27 insanity#57
Mn ex op het voetbalveld :love:

vriendschappelijke wedstrijd tegen een team uit de buurt, die lui kwamen niet opdagen en toen stelden wij voor om tegen de vrouwen te spelen :yes:
16 January 2007 15:02 BroodjeBeton#58
Citaat
Origineel gepost door Babydress »

Ik ben zeker benieuwd hoe de eerste ontmoeting was tussen jou en je vriend(in) :+
Was het genant, of eerder erg romantisch? ;)

nou ik had haar drie keer geneukt en toen dacht ik misschien is het tijd voor een relatie|:(
16 January 2007 15:08 BroodjeBeton#59
Citaat
Origineel gepost door niemand »

gewoon met uitgaan. ik was dronken, zij was dronken :z
Later nog een paar keer afgesproken en toen hebben we wat gekrege :z

zeker allebij een SOA:rolleyes:
16 January 2007 15:13 Melisss#60
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

zeker allebij een SOA:rolleyes:

haha jij bent echt zoiemand die wil doen alsof ie heel stoer is maar verder gewoon triest overkomt :')
16 January 2007 15:17 BroodjeBeton#61
Citaat
Origineel gepost door Melisss »

haha jij bent echt zoiemand die wil doen alsof ie heel stoer is maar verder gewoon triest overkomt :')


net als de VVD eigelijk
16 January 2007 20:58 Banaan#62
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

net als de VVD eigelijk

nu moet ik toch ingrijpen (sorry voor offtopic) maar VVD is de enige partij die ik een partij wil noemen.
16 January 2007 21:55 niemand#63
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

zeker allebij een SOA:rolleyes:

En nu moet ik even ingrijpen (sorry voor de offtopic)
Alleen zij er 1, ik ben clean
16 January 2007 22:09 Impressions#64
Citaat
Origineel gepost door Melisss »

haha jij bent echt zoiemand die wil doen alsof ie heel stoer is maar verder gewoon triest overkomt :')

Ik moest stiekem toch wel even lachen om zijn opmerking heur 8)
16 January 2007 22:19 AMF#65
Citaat
Origineel gepost door Impressions »

Ik moest stiekem toch wel even lachen om zijn opmerking heur 8)

dat zegt meer over jou hoor :+
16 January 2007 22:47 Wintersun#66
De eerste ontmoeting tussen mij en mn ex was tja...een verassing. We hadden elkaar leren kennen via een chatsite. En bij de date gingen we naar een cafe. Was wel gezellig, er volgende nog een aantal dates, en toen waren helemaal verliefd en bleef ze bij mij eten (was best romantisch) en slapen. Dat waren de eerste ontmoeting(en)

Maar het is een ex, dus de ware was het niet :(
17 January 2007 00:06 anoniempje#67
De eerste ontmoeting? volgens mij was dat, dat ze onder de verf zat boven bij mij op zolder en dat ik ging kijken wat er allemaal gebeurde :d
19 January 2007 15:42 WishfulDreaming#68
Via, via, via, om het kort te houden :p

Mijn vriend is een vriend van Tim.
Tim is de neef van Wim.
Wim heeft bij mij in de klas gezeten.

En toen we met zn allen in Antwerpen waren, heb ik hem voor de eerste keer gezien... GSM nummers uitgewisseld en smsen maar... En na een heleboel gezever op MSN nog eens afgesproken om weg te gaan :p
20 January 2007 15:36 Suepahfly#69
ik was aan het tafelvoetballen (serieus:p) en een "vriendin" van me had haar meegebracht.Blijkbaar was ze redelijk snel verliefd op me,maar ik had een vriendin.Ze wist dit vrij snel en dacht dat ze geen kans maakte.Ik had haar wel gezien,maar men vriendin was toch net iets specialer.Uiteindelijk was het gedaan,en heb ik haar heel goed leren kennen en is het snel wat geworden:)
22 January 2007 11:18 Bon#70
Citaat
Origineel gepost door BroodjeBeton »

zeker allebij een SOA:rolleyes:

allebei is het

ALLEBEI!
tjesus... t duurt niet lang meer en dan gaan weten ze helemaal niet meer hoe het gaat met de taal...

Ontopic
Mn vriend ken ik al heel lang, jaar of 8 ofzo... Mijn moeder en stiefvader kennen zijn ouders van vroeger die hippietijd! Anyway, we gingen daar dus een keer vuurwerk kijken toen ik nog jonger was. Toen heb ik de hele tijd met z'n vriendin (toenmalige) gekletst, dat bleek de nicht van mijn beste vriendin te zijn.
Uiteindelijk, paar jaartjes later, hebben we elkaar 'her-ontmoet' bij NEC. Hij werd toen een hele goede vriend van mij, we kwamen elkaar vaak tegen bij het stappen enzo, gingen samen naar het voetbal. Altijd dolle pret.
Maargoed, we waren ook ALLBEI altijd bezet. Ik vond hem altijd een super lekker ding, maar dacht er nooit verder over na.

Uiteindelijk op een beschonken donderdag avond was het zover!
22 January 2007 11:25 Sander#71
Iedereen heeft Dyslectie tegenwoordig. Dat weet je toch ;)
22 January 2007 11:37 Bon#72
Citaat
Origineel gepost door Sander »

Iedereen heeft Dyslectie tegenwoordig. Dat weet je toch ;)

oh ja dat is de smoes tegenwoordig!
22 January 2007 11:40 Sander#73
Je weet toch ;)
22 January 2007 18:27 Yvankaa#74
Op het feestje van me vriendin :) Zij was 14 geworde, en had de hele rambam uitgenodigt :) toen kwam ik met hem aan het praten, en het was echt meteen liefde op het eerste gezicht! we hebbe msn adres uitgewisseld en mobiele nummer. Nou, 6 maand later hadde we O-) Inmiddels is het 9 maand geleden dat ik met hem kreeg. en we zijn nog steeds 2 klefferds _0_
27 January 2007 20:19 Banaan#75
gelukkig ben ik alloGtoon en mag ik DIE soort fouten gewoon maken. :)
27 January 2007 20:26 Bon#76
Citaat
Origineel gepost door Banaan »

gelukkig ben ik alloGtoon en mag ik DIE soort fouten gewoon maken. :)

tuurlijk, als je alloGtoon bent mag dat wel ja!
29 January 2007 14:19 biffyclyro#77
hmm leuk dat mensen een opmerking maken over dyslexie terwijl ze het woord niet kunnen spellen 8)
29 January 2007 14:24 Sander#78
Citaat
Origineel gepost door biffyclyro »

hmm leuk dat mensen een opmerking maken over dyslexie terwijl ze het woord niet kunnen spellen 8)

Dat komt omdat ik dyslectisch ben :+
29 January 2007 16:07 biffyclyro#79
ojaaaa :D
5 February 2007 14:50 jerometje#80
t was cker erg genant ik viel egt leterlijk voor haar

t was een soort liefde op het eerste gezicht en ick liep naar haar toe en struikelde over een steen
dat vond ze grappig en we spraken een keer af
het ging 2 aar goed maar nu iz het over :(
agja
everything comes to an end
5 February 2007 19:32 munchkinny#81
tjaah toen ik me vriendje ontmoette leek t een erg leuke jongen we hebben een half jaar verkering gehad,, :( helaas mislukte de liefde en ik maakte het uit ik werd er uber depressief van duzz tjaah dat kan ik niet gebruiken... duzz noujah kheb nogsteeds last van m maarjah boeie

lkkere relaties heb ik altijd niet duzzz
13 March 2007 13:56 ijsthee#82
de eerste ontmoeting tussen mij en mn vriend , is al heel erg lang geleden jaartje of 4... dus dat kan ik me wel herrineren maar echt spannend was het niet, want hij zat gewoon op zn werk, waar ik als schoonmaakster werkte.
Maar ons eerste afspraakje was zeker heel spannend en leuk..
Hij stond aan de overkant van mijn straat, en hij draagt altijd een leren jack, gewoon los, en stond daar een sigaretje teroken, en njaa toen het moment dat ik bij em stond.. ja super!! binnen 1 minuut hadden we ook al onwijze lol, en toen voelde ik gewoon dat het goed zat.
We hebben dat eerste afspraakje, we hadden om 12 u. snachts afgesproken, en we hebben lol enz gehad tot 8 uur ochtends wat we niet door hadden dat het al zo laat was, toen zijn we toch maar gaan slapen..
25 March 2007 15:42 ennailil#83
Grappig, want we konden elkaar niet vinden op de afgesproken plek:P
26 March 2007 09:50 CharmedOne#84
Dat was in het ziekenhuis, toen een vriendin van mij daar lag.. hij is een goede vriend van haar. Niet gesproken niks, want ik ging toen net weg en zag dus alleen zijn billetjes :p en niet zijn gezicht :|

Dus eigenlijk de eerste keer dat ik hem echt ontmoette was weer met die vriendin van me, ik had afgesproken met een meisje van school om te gaan stappen en die vriendin van me ging mee, dus we hadden bij haar thuis afgesproken.. en toen zag ik hem.. vond hem gelijk wel ‘leuk’ btje wezen praten/zoenen :p

Toen gewoon echt elke dag gezien, heel veel gebeld en wezen sms'n... en nu heb ik 6 weekjes met hem.. Dus echt pas.. :p maar ik ben echt supergek op hem :love:
29 March 2007 19:19 Missy_elsje#85
Mijn vriendje begon tegen me te praten op Hyves!,, ghehe en voor ik het wist schreef ik een berichtje terug,, hij wou me msn hebben en later ook me telefoon nummer na wat gekletst op msn te hebben, maar me nicht kende hem ook al.
dus ik ken hem ook via me nicht,,
dus de dag ernaa kwam hij langs en ik was heel verlegen..
maar gelukkig was me nichtje van 8 er..
die hield hem wel bezig..
een week later hebben we elkaar weer gezien,, we gingen toen naar de stad,, iets eten bij de Mac.. en ja.. beetje gekletst..
daarna heb ik hem iets van 5 maanden niet meer gesproken,, (mijn fout) maar in februari begon ik weer tegen hem te praten.. en zo is ie de 8e langsgekomen, om een beetje bij te praten..
en de 9e is het via de telefoon een beetje aangeraakt..
en nu hebben we nog steeds met elkaar en we zijn gelukkig met elkaar :D
dus dat was het :D
29 March 2007 20:25 koekje#86
romantisch... t'was op een bijeenkomst van de 2pk club... Op het eerste zicht vond ik ze niet zo super kwa uitzicht...mjah, t'is ook wel het eerste waarnaar je kijkt. Mijn nichtje sahra was mee toen. En was aan't spelen met de andere kinderen. Mijn vrienden speelden dan mee met hun, en mijn nichtje riep me om mee te spelen enzo......

Verder ben was ik dan bij haar gebleve..de hele avond waren we samen gebleven, en per toeval was er eveneens een vuurwerk. Ik was naast mijn moeder gaan zitten tijdens het vuurwerk( buiten) maar plots was ze verdwenen, en voor ik het besefte zat dat ene meisje naast mij. STArt !
4 April 2007 16:06 Little_girl88#87
Tja de eerste ontmoeting was bij mijn oude buurvrouw, hij was daar het neefje van en zo hebben we elkaar leren kennen.

Zelf ben ik een verlegen meisje die amper wat durft te zeggen/vragen maar kwam via zijn zusje aan zijn msn en zo ging er een lange tijd overheen.
Nu ruim 10maanden geleden spraken we af om te gaan treinen samen met een vriend en zo sloeg de vonk egt goed over. Ik voelde al een langere tijd wat voor hem maar nu was het overduidelijk (hihi)

Nu hebben we dus 10maand en gaat nog steeds goed :D
Tjah dat was het zown beetje
6 April 2007 16:07 morty#88
toen ik hem voor het eerst ontmoette vond ik het een sukkel, maar toen ik hem voor de derde keer zag vond ik hem wel interresant, later werd ik verliefd op hem en na een jaar kregen we wat.. hij bleek al ander half jaar verliefd te zijn op mij, en nou hebben we bijna 4 maanden.. best wel dom eigenlijk, we hebben gewoon een jaar "om elkaar heen gedraaid"
8 April 2007 12:09 paaltje#89
bij mij was et eigenlijk gwn via een vriend uit de klas die zijn beste vriend is best hilarisch dus:p
8 April 2007 12:37 Wiz#90
Citaat
Origineel gepost door Babydress »

Ik ben zeker benieuwd hoe de eerste ontmoeting was tussen jou en je vriend(in) :+
Was het genant, of eerder erg romantisch? ;)

Ik was op dat moment al bijna 4 dagen nonstop wakker geweest dus uhm.. het staat me niet zo scherp meer in me hersens :z

Maar ik weet wel dat voor mij de vonk oversloeg _0_
8 April 2007 15:05 pegasus#91
Nou, mijn eerste ontmoeting was nog al spannent.
We hadden afgesproken bij een schaatsbaan, wat wel jammer was (aan de ene kant ook niet) was dat zij een vriendin mee nam, en ik was alleen.. ik kwam egt heel stom naar ze toe, en ik kon geen woord uitbrengen bijna, ik zei alleen arjuna en schudde de hand!:loser: :$ ik had niets een hoi erbij gezecht:no: We kregen een week later, via msn:9 Ik kende haar ook trouwens alleen van het internet eerst:p maar nu weet ik dat ze echt een lieve schat is:thumbsup:
4 May 2007 23:30 melodie23#92
Ik deed een klein feestje voor mijn verjaardag en ik was net terug single. Hij legde onopgemerkt zijn arm de hele tijd rond mijn schouder. Later vroeg ik of hij daarmee iets bedoelde, ik hoopte stiekem van wel, en hij voelde heel wat voor me bekende hij. Hij was al de hele tijd dat hij mij kende verliefd op mij. Ik wist dat niet, omdat ik toen net iemand anders had leren kennen. Maar ondertussen zijn we toch al een jaar samen en het klikt echt!
5 May 2007 08:32 Leh#93
ik zag mijn vriendin... ik zei "EEY get yo bitch-ass in the kitchen and make me some pie!" dat deed ze en nu nog steeds
5 May 2007 09:31 N3RD#94
het gebeurde op 23 maart 07 ik kan die dag nooit meer vergeten
5 May 2007 15:48 Höse#95
Citaat
Origineel gepost door breezerK »

Die van mij was eigenlijkredelijk raar, :s
ik had hem voor 't eerst gezien,en vrienden van me zeiden van jah,durf jij daar lkkr jogen tegen zeggen,en zijn nr vragen?en toen heeft hij mij gekust :p dus,was eigenlijk redelijk leuk :D
Lijkt raar,maar is heel tof :)
we zijn nu al bnijna 2 jaar samen :) dus...

raar??

mijn 1e ex, kende mij beter als ik haar.

ik ken haar via een goeie vriendin van me (ex collega van haar)
heb er een maand of 4 mee gegaan


mja, ben eerst bijna een jaar gestalkt door haar, en ik wist van niks, kreeg k allemaal naderhand te hore, da's pas raar
5 May 2007 18:35 Kwak#96
Ik heb mn vriendin besteld uit Rusland
6 May 2007 08:24 Höse#97
Citaat
Origineel gepost door Kwak »

Ik heb mn vriendin besteld uit Rusland

haha, zal k d'r alvast voor je meeneme, zit er nu toch_0_ :d