Fruit

8 December 2006 10:37 Babydress#51
Gooi ze dan ook weg :p

FRUITHAPJES :love:
8 December 2006 10:45 frox#52
tuttifrutti
8 December 2006 19:28 Debora_1990#53
hey, ja ik eet heel veel fruit.
mijn lievelingsfruit zijn natuurlijk aardbeitjes, lekker zoet :)
Ik eet eigenlijk alle soorten fruit, alles wat ik maar te pakken kan krijgen :p
8 December 2006 23:16 DJ_Run#54
Ik probeer elke dag fruit te eten. Mn lievelingsfruit: appel, banaan en manderijn
18 December 2006 11:13 elsje pelsje#55
vroeger dat ik nog thuis woont bij mijn ouder at ik veel fruit en mijn lievelings fruit is banaan en manderijn

maar nu woon ik bij mijn ventje en jammer genoeg eet ik geen fruit meer
18 December 2006 15:35 ash-hôôle#56
koop je zelf toch fruit?
8 April 2007 03:14 Wiz#57
Citaat
Origineel gepost door AMF »

Eten jullie elke dag fruit? En wat is je favoriete fruit?

Ik mag van mijn tandarts niet meer doorgaan met me fruitdieet.
Het is mega gezond, je valt er goed vanaf en het glazuur verdwijnd van je tanden door de natuurlijke zuren die in fruit zitten. |:(
8 April 2007 10:57 koekje#58
Elke dag minstens 3 appels :D :D
meestal ook nog een banaan en druiven.
9 April 2007 21:13 Wiz#59
Citaat
Origineel gepost door koekje »

Elke dag minstens 3 appels :D :D
meestal ook nog een banaan en druiven.


Elke dag minstens 3 appels?
Ga zo door!!
Want:



Appel tegen Alzheimer
Je tanden worden er waarschijnlijk niet blij van, maar je hersenen des te meer. Met een appel of twee per dag gaan die een stuk langer mee.

Naarmate de jaren vorderen, gaat het bergafwaarts met het menselijk lichaam, zo ook met het brein. Amerikaanse onderzoekers ontdekten dat de achteruitgang van het laatste op een simpele manier is te vertragen. Hun bevindingen publiceerden ze in het laatste nummer van het Journal of Alzheimer's Disease.

Het ei van Columbus tegen een ziekte als Alzheimer blijkt een appel te zijn. De onderzoekers lieten jongvolwassen muizen en oudere exemplaren testen doen en onderzochten daarna hun hersenen. Een deel van de proefdieren kreeg een normaal dieet, een deel een vitamine-arm dieet en de laatste groep kreeg een vitamine-arm menu aangevuld met appelsap.

De jongere dieren hadden weinig last van het gebrek aan voedingsstoffen, maar de senioren presteerden daardoor aanzienlijk minder. Bij de dieren die naast het gebrekkige voedsel appelsap dronken, werd dat negatieve, neurodegeneratieve effect tenietgedaan.

De positieve werking van de appel heeft te maken met zijn hoge dosis antioxidanten, die in meer soorten groenten en fruit voorkomen. Een recent Nieuw Zeelands onderzoek, gepubliceerd in het Journal of the Science of Food and Agriculture, schrijft een vergelijkbaar effect toe aan zwarte bessen.
Wat de appels betreft, je moet er wel van houden om daadwerkelijk verbetering te kunnen zien: consumeer er minstens twee tot vier per dag, of drink dagelijks twee à drie glazen appelsap. Dat komt in ieder geval de sponsors van dit onderzoek, de U.S. Apple Association en de Apple Products Research and Education Council, ten goede.
9 April 2007 21:20 Chrizlybeer#60
Citaat
Origineel gepost door Wiz »

Dat komt in ieder geval de sponsors van dit onderzoek, de U.S. Apple Association en de Apple Products Research and Education Council, ten goede.

Dat is al 1 reden om het onderzoek in twijfel te stellen...
10 April 2007 12:05 Wiz#61
Citaat
Origineel gepost door Chrizlybeer »

Dat is al 1 reden om het onderzoek in twijfel te stellen...

Jij bent ook zo'n iemand die overal iets achter zoekt hé
:+
10 April 2007 13:59 koekje#62
zo gezegd goed bezig dan. :D :D
18 April 2007 19:21 hannetjuh#63
ik eet elke dag een banaan of een appelsien
18 April 2007 19:25 lechaim#64
mangoooooooooo :thumbsup:
toch als ze niet te duur zijn en rijp
14 May 2007 16:52 saartjeinspace#65
Ik hou eigenlijk van alle soorten fruit, maar mango is wel heel lekker!!!!
13 December 2007 19:06 kawashi#66
Heerlijk is fruit, het enige wat ik niet zo lust zijn licee's, of hoe ze ook heten, die chinese vruchten.. Een soort van drilpuddingidee heb ik daarbij, maar voor de rest vind ik alles heerlijk. De laatste tijd eet is alleen maar fruit als er banaantjes te vinden zijn, soms neem ik een mandarijn.. Maar dat verandert om de paar weken bij mij, want 2 weken geleden at ik bijna elke dag een appel XD
13 December 2007 19:07 Vlinder#67
mens beetje traag van begrip heh?!
rot es op! NIET UPPENN!!
14 December 2007 09:41 insanity#68
:love: wat zeg je dat weer subtiel :yes:
14 December 2007 11:42 Vlinder#69
ja toch!:)
29 December 2007 22:48 CHERRYx3#70
Ik lust geen fruit, maar wel fruitpap ! :{:')
29 December 2007 23:50 Untouchable#71
Fruitpap? Klinkt een beetje als in die babypotjes..
30 December 2007 10:30 Iessie#72
Citaat
Origineel gepost door CHERRYx3 »

Ik lust geen fruit, maar wel fruitpap ! :{:')

aanstelleritus?
9 January 2008 16:17 laura2402#73
Kiwi, elke dag wel fruit ja,, maar toch meestal appel :) wij bezuinigen op fruit.