Samenwerking

20 September 2006 11:13 Raspberry#1
Zo irritant als je met iemand moet samenwerken voor een project, als diegene totaal niet luistert en reageert, geen adviezen aanneemt en dus haar/zijn eigen gang gaat. :Z
Goede samenwerking! 8) :loser:
20 September 2006 17:53 Chronic#2
Dat is best irritant jah, maar als je iemand hebt die goed luisterd en advies aan neemt dan is het niet erg..
20 September 2006 19:41 ash-hôôle#3
maar als die dat dus niet doet is het wel erg ;) :+
20 September 2006 21:40 Cleownd#4
ik denk dat je autistisch bent.
20 September 2006 21:50 PFP#5
ach ja als iedereen advies moet aannemen
20 September 2006 22:29 Impressions#6
Citaat
Origineel gepost door Cleownd

ik denk dat je autistisch bent.

Dat heeft er dus niks mee te maken he.
20 September 2006 23:15 Raspberry#7
Citaat
Origineel gepost door Cleownd

ik denk dat je autistisch bent.

:aai: :z

@pfp, ik mag toch wel verwachten dat als je samenwerkt je wel wat van elkaar aanneemt. Dan hoeven het niet alle adviezen te zijn, maar 10% is ook goed. 8)
Vooral als diegene het keer op keer toch fout doet. :')
21 September 2006 10:34 Chrizlybeer#8
Citaat
Origineel gepost door Cleownd

ik denk dat je autistisch bent.

Ik zou graag willen weten hoe je tot deze uitspraak bent gekomen.
29 September 2006 16:52 little girl#9
Hou niet zo van samen werken. het is veel overzichtelijker als je het zelf doet. als je iemand hebt die totaal niet meewerkt, niet weet wat ie moet doen, niks wil doen en de hele tijd aan je hoofd zeurt dat ie iets te doen wil krijgen omdat ie het zelf niet kan bepalen. Word ik daar zo ontzettend moe van. Ik ben ook wel bazig en ijverig word altijd heel pougerig.
maar als het goed gaat en je allemaal hard werkende mensen hebt. Dan vink het alleen vervelend dat je neit weet wat er allemaal precies is gedaan en hoeveel tijd het kost en hoe het gaat gebeuren en eruit ziet.
Ik wil dingen te graag reagelen en controleren. Alles niet alleen schoolwerk.