Sportmeeting oude garde

15 November 2006 14:40 Red_Scorpion#51
Bart, homo.
15 November 2006 15:07 bartje518#52
Geboorteplaats :rolleyes:
15 November 2006 15:08 bartje518#53
1 Urlings

2 Bartholomeus A W
3 Heerlen
22-12-1983
15 November 2006 17:04 Red_Scorpion#54
Ik ben net zo Schiedams als John de Wolf (ik kan namelijk net zo dansen)
15 November 2006 17:23 Bon#55
Citaat
Origineel gepost door Red_Scorpion »

Ik ben net zo Schiedams als John de Wolf (ik kan namelijk net zo dansen)

ook in de sneeuw?
15 November 2006 17:24 Bon#56
Citaat
Origineel gepost door bartje518 »

Arie woont in Vlaardingen, joh :p 020-thuis is trouwens niet een enorm risico. Bij die wedstrijden slaap je meestal nog dezelfde dag in je eigen nest 8)

oh voor mij is het sowieso geen risico... ik maak me er ook weinig druk (meer) om
16 November 2006 00:08 Bazzemans#57
Op vrijdag 29 december heb ik vooralsnog niks staan. Geen wedstrijd van de Graafschap. Wellicht dan wel een onderling zaaltoernooi van mijn voetbalclub waar ik bij aanwezig dien te zijn, maar meestal duurt dat tot 14:00/15:00 uur..
16 November 2006 07:49 3rd boetah#58
Ik had vannacht een droom, dat ik naar toppers in concert ben geweest. :o
16 November 2006 10:04 Bon#59
mooi we houden het vooralsnog op de 29e... hoe zit het met de rest?? als je dat nou ff neerzet weet ik ook meer ... :)
16 November 2006 10:40 3rd boetah#60
ik kan dan niet, opgesloten in de veluwe :o
16 November 2006 10:52 bartje518#61
Ja, volgens mij ken ik wel dan :p
16 November 2006 11:56 bruggi#62
Ik kan ook wel.
16 November 2006 17:51 Ar-Tuur#63
Als jullie iets afgesproken hebben dan zie ik op het laatste moment wel of ik kan komen. Vlak daarna vertrek ik namelijk naar de States:7
16 November 2006 17:56 Red_Scorpion#64
Citaat
Origineel gepost door Bon »

ook in de sneeuw?

Ja, maar ik wil liever samen met jou een sneeuwpop maken.
16 November 2006 21:50 Bon#65
Citaat
Origineel gepost door Red_Scorpion »

Ja, maar ik wil liever samen met jou een sneeuwpop maken.


hmmm tja, daar kom je nu ineens mee :*
19 November 2006 11:59 Red_Scorpion#66
Trouwens, in plaats van dat iedereen zo tegen 23.00 z'n laatste trein moet halen, waarom niet beginnen om 23.00? En dan gewoon weer de eerste trein rond een uur of 6 terug pakken.
19 November 2006 20:40 bartje518#67
Jij zit vol goeie ideëen, Arie. Maar de 30e ga ik al naar Pasha in Köln hé. Dus dan gaat het ook weer de hele nacht door, 's morgens naar die Kaaskijkers en dan is t weer oud en nieuw. Dus als jij anders ff wat pillen ofzo regelt die me 4 dagen op de been houden? "8)
19 November 2006 20:58 Red_Scorpion#68
Nou had ik vroeger altijd een Hagenees bij mij in de klas die totaal niet vies was van een pilletje, maar hij vertelde altijd dat Haagsche Hopjes beter waren dan pillen.



Na een zak hopjes schijn je helemaal uit je stekker te gaan, en niet meer kunnen slapen, dus probeer het eens.
19 November 2006 22:57 bartje518#69
Deze komen uit Roosendaal joh. Ik wil wel echte.
21 November 2006 10:47 Bon#70
wat 23 uur beginnen... wat een wilde ideeen allemaal...

maar ik moet de volgende dag denk ik wel gewoon werken!!!
denk ik...
4 December 2006 21:39 AntiKezman#71
29e kan ik geloof ik ook wel :thumbsup:
4 December 2006 23:24 bruggi#72
Citaat
Origineel gepost door AntiKezman »

29e kan ik geloof ik ook wel :thumbsup:

Hee ik ook wel denk ik.
(sorry msn werkte niet echt mee net)
4 December 2006 23:46 Bon#73
mooi geregeld, de 29e dus. als mensen hier nou ff namen neer zetten dan is het wat overzichtelijker

  • Anke
  • Remco
  • Arie
  • Bonnie

volgens mij gaan deze tot nu toe, mocht ik me niet vergissen...:Y)

Ik wil dat Tank ook komt :love:
5 December 2006 17:19 bartje518#74
Zal proberen ook te komen :)
7 December 2006 16:27 theo tank#75
He Bon! Excelsior uit wordt net zo gezellig als Nancy heb ik gehoord hoor!
17 December 2006 11:17 Bon#76
Citaat
Origineel gepost door theo tank »

He Bon! Excelsior uit wordt net zo gezellig als Nancy heb ik gehoord hoor!

haha dus jij komt niet... Jij gaat lekker knallen bij Excelsior:z

nee toch tankie... je komt wel toch???:love:
17 December 2006 16:29 Bazzemans#77
Het probleem is een beetje dat ik 's morgens een zaalvoetbaltoernooi heb, wat denk ik zo'n beetje tot 14:00 uur duurt en 's avonds een feestje heb..
17 December 2006 19:33 Bon#78
Citaat
Origineel gepost door Bazzemans »

Het probleem is een beetje dat ik 's morgens een zaalvoetbaltoernooi heb, wat denk ik zo'n beetje tot 14:00 uur duurt en 's avonds een feestje heb..

basje....:(
17 December 2006 19:48 Bazzemans#79
Toevallig is dat feestje dan van Arthur, omdat hij een 4 maanden in Amerika gaat studeren. Dat wordt dus erg lastig..
17 December 2006 20:09 bartje518#80
Een feestje noemt ie dat.. Alsof we Arthur niet met z'n allen kennen ;) Hmm, Achterhoek matig vertegenwoordigd dan. Hopelijk is Limburg (Malcy en bartje518) wel 100% vertegenwoordigd :+
17 December 2006 20:35 Bon#81
Citaat
Origineel gepost door Bazzemans »

Toevallig is dat feestje dan van Arthur, omdat hij een 4 maanden in Amerika gaat studeren. Dat wordt dus erg lastig..

Oohhh in dat geval... Gaan we dus naar de Achterhoek ipv Utreg
17 December 2006 20:35 Bon#82
Citaat
Origineel gepost door bartje518 »

Een feestje noemt ie dat.. Alsof we Arthur niet met z'n allen kennen ;) Hmm, Achterhoek matig vertegenwoordigd dan. Hopelijk is Limburg (Malcy en bartje518) wel 100% vertegenwoordigd :+


ja Nijmegen ook (verassend) :')
17 December 2006 20:46 bruggi#83
Jaa met z'n allen naar Tuur, hehe 8-) .
17 December 2006 20:54 Bazzemans#84
Ik zal hem even zeggen dat jullie komen!
17 December 2006 21:21 Red_Scorpion#85
Ja, ik moet Tuur nog wel wat 'beer pong' tips geven, anders gaat die knul alles verliezen daar in Amerika.
18 December 2006 21:54 Bon#86
Citaat
Origineel gepost door Red_Scorpion »

Ja, ik moet Tuur nog wel wat 'beer pong' tips geven, anders gaat die knul alles verliezen daar in Amerika.

"beer pong"?? kun je dat ff aan me uitleggen... is dat zoiets als ping pong met bierglazen of met beren?? :Y) iets typisch amerikaans??
18 December 2006 21:55 Bon#87
Citaat
Origineel gepost door Bazzemans »

Ik zal hem even zeggen dat jullie komen!


gezellie... moeten we ons eigen drinken meenemen??
18 December 2006 22:57 Red_Scorpion#88
Citaat
Origineel gepost door Bon »

"beer pong"?? kun je dat ff aan me uitleggen... is dat zoiets als ping pong met bierglazen of met beren?? :Y) iets typisch amerikaans??

Een spelletje met beren lijkt me ook wel kicks, maar beer pong is zonder beertjes.

Beer pong is het mooiste spel dat ik ooit heb gespeeld.
Je hebt dus een (pingpong) tafel, en daar staan bekertjes(of glazen) op, en die vul je voor de helft met bier(of pure bacardi zoals bij mijn eerste keer beer pong).
Dan zet je die bekertjes net zo neer als die bowling pinnen altijd staan. Ping pong balletje erbij, bekertje met water ernaast om de bal af te spoelen, en we kunnen beginnen.

Men neme de ping pong bal, en probeer het in het bekertje van d'n tegenstander te gooien.
Issie raak, moet hij/zij het gehele bekertje in een keer leeg drinken. Komt de bal er met een stuiter in, moet hij/zij 2 bekertjes drinken.

Heeft je tegenstander geen bekertjes meer, dan heeft hij/zij dus verloren, en moet daarom alle overgebleven bekertjes die je zelf nog hebt staan in 1 keer achterover gooien.

Dit soort spelletjes zijn vooral leuk in teams van 2. Met bier kan je het spel spelen tot de volgende morgen, en met pure bacardi in de bekertjes hou je het iets minder lang vol.

Eigenlijk heeft Tuur mijn hulp niet nodig, want hij kan ook gewon dit gaan lezen in het vliegtuig:

http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_pong
18 December 2006 23:15 Bazzemans#89
Dat wordt dus met bacardi, want de beste jongen drinkt (net als ik) geen bier.

@Bonnie: Om de kosten voor Arthur laag te houden kunnen we dat beter maar bij deze afspreken..
19 December 2006 11:17 Bon#90
Citaat
Origineel gepost door Red_Scorpion »

Een spelletje met beren lijkt me ook wel kicks, maar beer pong is zonder beertjes.

Beer pong is het mooiste spel dat ik ooit heb gespeeld.
Je hebt dus een (pingpong) tafel, en daar staan bekertjes(of glazen) op, en die vul je voor de helft met bier(of pure bacardi zoals bij mijn eerste keer beer pong).
Dan zet je die bekertjes net zo neer als die bowling pinnen altijd staan. Ping pong balletje erbij, bekertje met water ernaast om de bal af te spoelen, en we kunnen beginnen.

Men neme de ping pong bal, en probeer het in het bekertje van d'n tegenstander te gooien.
Issie raak, moet hij/zij het gehele bekertje in een keer leeg drinken. Komt de bal er met een stuiter in, moet hij/zij 2 bekertjes drinken.

Heeft je tegenstander geen bekertjes meer, dan heeft hij/zij dus verloren, en moet daarom alle overgebleven bekertjes die je zelf nog hebt staan in 1 keer achterover gooien.

Dit soort spelletjes zijn vooral leuk in teams van 2. Met bier kan je het spel spelen tot de volgende morgen, en met pure bacardi in de bekertjes hou je het iets minder lang vol.

Eigenlijk heeft Tuur mijn hulp niet nodig, want hij kan ook gewon dit gaan lezen in het vliegtuig:

http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_pong

http://www.youtube.com/watch?v=GVm2MyR9dZs
mooi spel, kunnen we wel gaan spelen de 29e...

Hey arie... wist jij ook al van de WSOBP??? Das echt helemaal geniaal... Geld verdienen met beer pongen!

http://www.youtube.com/watch?v=DQQ-vj30VaE
19 December 2006 12:20 bartje518#91
Volgens mij spelen wij zo'n spel veel te ruw. Gaan geheid die bekertjes omflikkeren enzo..
19 December 2006 12:25 3rd boetah#92
Gewoon bier natuurlijk. En als je gek wil doen, doe je maar gold-strike. Of absint natuurlijk :z
19 December 2006 13:20 bartje518#93
Citaat
Origineel gepost door 3rd boetah »

Gewoon bier natuurlijk. En als je gek wil doen, doe je maar gold-strike. Of absint natuurlijk :z

En in de tussentijd alles in de fik zetten? :9
19 December 2006 15:40 Red_Scorpion#94
Citaat
Origineel gepost door Bon »

http://www.youtube.com/watch?v=GVm2MyR9dZs
mooi spel, kunnen we wel gaan spelen de 29e...

Hey arie... wist jij ook al van de WSOBP??? Das echt helemaal geniaal... Geld verdienen met beer pongen!

http://www.youtube.com/watch?v=DQQ-vj30VaE

Phuu, wist ik niet.

Zie trouwens ook een uitleg van beer pong op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=NRrU8aiZ9fM&NR
Alleen wel een klein tafeltje daar. Zo leg je die bal er te makkelijk in.

Dit soort dingen werken trouwens ook altijd:
http://www.youtube.com/watch?v=SW4Uy...elated&search=
Of het nou een lelijke kerel, of een lekker wijf is, als iemand zo gaat staan mis ik alles :no:



Citaat
Origineel gepost door bartje518 »

Volgens mij spelen wij zo'n spel veel te ruw. Gaan geheid die bekertjes omflikkeren enzo..

En bamzaaien?
19 December 2006 15:55 bartje518#95
Ja, voor een potje te bamzaaien heb ik altijd dat je zegt.. Zin in!
20 December 2006 18:57 theo tank#96
Citaat
Origineel gepost door Bon »

haha dus jij komt niet... Jij gaat lekker knallen bij Excelsior:z

nee toch tankie... je komt wel toch???:love:

Weekend er op zit ik al in de buurt van Nijmegen (Groesbeek), vrijdags gaan we Nijmegen in.
20 December 2006 19:32 Bon#97
Citaat
Origineel gepost door theo tank »

Weekend er op zit ik al in de buurt van Nijmegen (Groesbeek), vrijdags gaan we Nijmegen in.

wat? jij hier in de buurt?? Waarom ga je in hemelsnaam naar Gruusbèk? (welk weekend bedoel je eigenlijk??)

Maar kom je nou wel of niet de 29e? Anders zie ik je dan misschien vrijdag wel ff.. :) Ik moet wel de volgende ochtend werken, maar voor jou maak ik uiteraard een uitzondering 8-)
20 December 2006 19:34 Bon#98
Citaat
Origineel gepost door Red_Scorpion »

Phuu, wist ik niet.

Zie trouwens ook een uitleg van beer pong op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=NRrU8aiZ9fM&NR
Alleen wel een klein tafeltje daar. Zo leg je die bal er te makkelijk in.

Dit soort dingen werken trouwens ook altijd:
http://www.youtube.com/watch?v=SW4Uy...elated&search=
Of het nou een lelijke kerel, of een lekker wijf is, als iemand zo gaat staan mis ik alles :no:





En bamzaaien?

Ja ik had alle beer pong filmpjes al bekeken, heb me er volledig in verdiept ;)
Lijkt me geweldig, ik ben altijd al goed geweest met balletjes O-)
20 December 2006 19:35 Bon#99
Citaat
Origineel gepost door 3rd boetah »

Gewoon bier natuurlijk. En als je gek wil doen, doe je maar gold-strike. Of absint natuurlijk :z

goldstrike... neeh daar gaat t balletje zo van plakken... Dan heb je aan een bekertje water niet meer genoeg :d
20 December 2006 19:43 theo tank#100
Citaat
Origineel gepost door Bon »

wat? jij hier in de buurt?? Waarom ga je in hemelsnaam naar Gruusbèk? (welk weekend bedoel je eigenlijk??)

Maar kom je nou wel of niet de 29e? Anders zie ik je dan misschien vrijdag wel ff.. :) Ik moet wel de volgende ochtend werken, maar voor jou maak ik uiteraard een uitzondering 8-)

Voetbalkamp!

Zitten in Seven Hills (?)

Alleen gaan er dit jaar weer geen ballen mee net als vorig jaar! De planning is wel beter, vorig jaar hadden we een wedstrijd en toen hebben we maar het tweede gestuurd!

Waar we in Nijmegen zitten weet ik niet. Vorig jaar werden op het laatst alleen nog in Q toe gelaten? Vage tent...